هدایت شده از برگ زیتون🌿
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشته باشین حضرت آقا پیامی بدن که مخالفت و یا به هر نحوی تضعیف توش باشه. من فکر میکنم نهایتاً پافشاری بر خطقرمزها مثل مدیریت هرمز و اخراج امریکاییا و غرامت و غنیسازی توش باشه.
درمورد اینکه این توافق موفق میشه یا نه، خیلی درموردش بحث کردیم. دیگه همهچیز تکراریه مگر فکت جدیدی رو بشه. باید نتیجه رو سپرد به آینده و گذر زمان.
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشت
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب همونایی ان که معتقدن همه چی با رهبری هماهنگه فقط چون مستقیم و واضح نمیاد تو صورتشون بگه فلان تصمیمی که سران کشور گرفتن رفته رو من قبول ندارم
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب ه
و لازم هم نیست، وقتی مستقیما شروطشون رو گفتن، بسته موندن تنگه هرمز رو مستقیم تو بیانیه هاشون فرموده بودن، اخراج آمریکایی ها از منطقه رو مستقیم فرموده بودن، دریافت غرامت و خونخواهی هم مستقیما در بیانیه هاشون آورده بودن؛ همه چیز دیگه خیلی واضحه و ایشون حرفشونو از قبل زدن و موضع خودشون رو مشخص کردن.
برای من به شخصه دردناک ترین چیز اینه که تنگه باز شه، و فقط دعا میکنم نشه...
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و حتی در ناامید ترین حالتم اگه هستید باز همون جمله یادتون بیاد که برای حضرت اباعبدالله علیه السلام فرقی نمیکرد اون 72 یار بشن 73 تا، ولی برای خودِ اون 73مین یار خیلی فرق میکرد...
پس در ناامید ترین حالتم اگه هستید نسبت به نتیجه_که نباید باشید چون ناامیدی بدترین گناهه و امام شهیدمون هم همیشه به امید دعوتمون میکردن و ما واقعا به عنوان مردم تاثیرگذار ترینیم_این تو ذهنتون باشه که بدونید مهمه که شما وظیفهتونو انجام بدید و تا جای ممکن تلاشتونو بکنید و به حرف امامتون عمل کنید و در مسیر حق پیش برید تا آخرین نفس و به تاثیرگذار ترین شکل ممکن، فارق از نتیجه...
#ThinkTime
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
خدایا تو شاهد باش
ما با اینها نبودیم
نه با افراد دخیل نه با خبرگزاری هاشون نه با دل هاشون نه با قدم هاشون نه با مداح مسیرشون
خدایا ما تمام تلاش خودمون رو کردیم
خدایا ما وظیفه خودمون رو انجام دادیم
خدایا تو شاهد باش این مسیر هیچ انتفاع دنیایی برای ما نداشت و ضرر هاشم به جون خریدیم
خدایا از ما راضی باش
فتح نهایی با حقه، پس ناراحتی از اشتباهات و هزینه تراشی ها قطعا اوکیه، اما ناامیدی معنایی نداره.
ناامید که بشی، دیگه تو جبهه حق نیستی اصن چون بالاترین گناه ناامیدیه و حق هم همیشه پیروزه و و لا تقنطوا من رحمت الله:)
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
مسائل را از هم جدا کنید..
[انسان۲۵۰ساله]
#متنهایافتادهازکتاب
هدایت شده از سبزِ متمایل به نارنجی.
فارغ از متن کتاب انسان۲۵۰ساله، وقتی دلم برای نوع بیان و لحن امام شهید تنگ میشه میرم سراغش. عیناً متن سخنرانیهای آقا هست و همین باعث میشه وقتی میخونمش توی ذهنم صدای آقا پلی میشه. چقدر دلم تنگه:)
هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
بچهها درکل خیلی سفارش شده که
فردا که روز اول ماه محرمـه ، روزه گرفته بشه؛
خیلی هم توصیه شده که بانوان متاهلی که
چشم انتظار فرزند هستن ، این روزه رو بگیرن؛
ولی میدونی به نظر من خیلی خوبه که
همهما (چهمجرد و چه متاهل) این روزه رو بگیریم به نیت فرزند صالح و عاقبتبخیر!
-
امروز مداح، روضهی حضرت مسلم رو
خوند و اشارهای کردن به داستان ایشون که
بانوی بزرگوار «طوعه» ایشون رو به خونهشون راه و پناه دادن؛
ولی پسر نانجیبشون به دشمن خبر دادن و دشمن حضرت مسلم رو اسیر و شهید کردن...
← طوعه زنِ مومن ، پرهیزگار و نجیبی بود (روحشون شاد) ولی پسرشون بیوفایی و نامردی کردن!
و الان همه ما بخاطر نامردیِ اینشخص ،
ازش رنجیده خاطر و آزردهایم!
-
داشتن نسل خوب خیلی ارزشمنده!
خدا انشاءالله به همهی ماها نعمتِ نسلِ باایمان ، خداترس، محب اهلبیت و اهلنماز و عاقبتبخیر عطا کنن 🤲🏻.
اگر امکانش براتون فراهمه فردا رو
بهنیت اینکه اولاً خودتون در راهِ دینتون و عشقتون به اهلبیت ثابتقدم باشید و عاقبت بخیر بشید ؛
و
دوماً به نیت داشتن نسل پاک و مومن و اهلدین و عاقبتبخیر ، روزه بگیرید🤍؛
انشاءالله همهمون حاجتروا بشیم🫂.
-یگانه.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده اومده ماه عزا لشکر ارباب اومده:) #Music
Mohsen Mohammadi Panah | موزیکدلMohsen Mohammadi Panah - Bayad Barkhast (128).mp3
زمان:
حجم:
5M
باید برخاست!
دنیا با آن ها و مولا با ماست...
این پیچ تاریخی طاقت فرساست...
باطل خواهد رفت و حق پابرجاست...
باید برخاست!
هر مصر فرعونی دریا دارد:)
این قوم مستضعف موسی دارد...
شیعه در سختی ها رویا دارد:)
رویا یعنی دوباره حسین...
بیاید خورشیدی از تبار حسین...
کنار او میجنگیم کنار حسین....
زمین برمیگردد بر مدار حسین...
انا علی العهدی لبیک یا مهدی✊🏻
#Music