هدایت شده از آنتی سلبریتی/یالثارات الخامنهای🚩
میگفتن فلان سردار و فلان شخصیت بخاطر توافق تبریک گفتن
گفتم حضرت آقا چی فرمودن؟ تبریک گفتن؟!
خییییییر
فرمودند علی الاصول نظر دیگری داشتم ...
و این پایانی شد بر عملیات روانی سنگین جریان وفاق و سازشکار🙌
#جانم_فدای_رهبرم
هدایت شده از خبر فوری سراسری
با حفظ وحدت و انسجامملی و پرهیز از ناسزاگویی
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
با حفظ وحدت و انسجامملی و پرهیز از ناسزاگویی
پرهیززز از ناسزاگویییی!!!!!!!!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
با تعهد و قبول مسئولیت رئیس جمهور محترم!!!!!!!
وای عاشقتم آقا چقدر قشنگ حرف میزنی:))))
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیگه هرکی بخواد به ما بگه تندرو، خطش معلومه از رهبر جداس.
نوش جانمان هرآنچه برچسب خوردیم و اهانت شنیدیم!:))))
هدایت شده از شهاب پارسا
پیام رهبر عزیزمون سیدمجتبی خامنهای کوتاهتر از همیشه بود تا حوصلهی کسی سر نره، صریحتر از همیشه بود تا برداشت شخصی نکنن ازش؛
در مورد تفاهمنامه نظر دیگری داشتم اما به دلیل تعهد رئیسجمهور آن را پذیرفتم.
هدایت شده از آنتیبیوتیک
پیام آقا مجتبی (سایهش به سرمون مستدام):
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم
ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی
از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند
و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.
ایشان همچنین تصریح کردهاند که
اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
از این لحظه، ما یعنی «شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز» منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.
خوشبختانه مشخص شد آقا مجتبی هم سردستهی ما تندروها هستن و اونایی که میگفتن نظر رهبر جدید مهمه، نه رهبر شهید، یه بار دیگه رسوا شدند.
فقط اونجا که آقا گفتن ما، یعنی شما و من ❤️
آره، ما و رهبرمون، شما همه :)
➕ امیدوارم معنای #باآقاهماهنگه برا معدود افرادی که هنوز گرفتار حقهبازی رسانههای منافقین هستند، روشن شده باشه.
اونایی که خودشون رو به خواب زدن راحت باشن. کاری باهاشون نداریم. اونا از خودشون هستن.
💉 @antibiootic