eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شهاب پارسا
پیام رهبر عزیزمون سیدمجتبی خامنه‌ای کوتاه‌تر از همیشه بود تا حوصله‌ی کسی سر نره، صریح‌تر از همیشه بود تا برداشت شخصی نکنن ازش؛ در مورد تفاهم‌نامه نظر دیگری داشتم اما به دلیل تعهد رئیس‌جمهور آن را پذیرفتم.
هدایت شده از آنتی‌بیوتیک
‌ پیام آقا مجتبی (سایه‌ش به سرمون مستدام): بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی «شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز» منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. خوشبختانه مشخص شد آقا مجتبی هم سردسته‌ی ما تندروها هستن و اونایی که می‌گفتن نظر رهبر جدید مهمه، نه رهبر شهید، یه بار دیگه رسوا شدند. فقط اونجا که آقا گفتن ما، یعنی شما و من ❤️ آره، ما و رهبرمون، شما همه :) ➕ امیدوارم معنای برا معدود افرادی که هنوز گرفتار حقه‌بازی رسانه‌های منافقین هستند، روشن شده باشه. اونایی که خودشون رو به خواب زدن راحت باشن. کاری باهاشون نداریم. اونا از خودشون هستن. 💉 @antibiootic
آخی ناراحتن یه عده دارن لفت میدن💔
فعلا که رهبر مستقیما گفته نظر من نبود ولی شما درگیر کوبیدن مایید یا چسبوندن یه عده معلوم الحال موردتنفر ما به ما، خدا انشاءالله کمکتون کنه...
جان تازه ای گرفتیم خدایاشکرت...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
فعلا که رهبر مستقیما گفته نظر من نبود ولی شما درگیر کوبیدن مایید یا چسبوندن یه عده معلوم الحال موردت
از این مزخرفات حزبی بیاید بیرون و اگه واقعا تابع رهبری هستید، الان عوض مسخره بازی پشت حرف رهبر باشید:)
هدایت شده از خبر فوری سراسری
۱)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم ۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرات و تفاهم نامه را قبول کردن و تعهد دادند ۳)حقوق ملت و جبهه مقاومت حفظ بشه ۴) اگر خلف وعده شد مذاکرات بعدی نداریم روشن شد که همه چیز با امام هماهنگ نیست؟؟؟ متوجه شدیید که این همه مدّت لشکر بلاگرهای فحّاش، چرا به کانالهای انقلابی و روشنگر مانند بیداری ملت ،خبرفوری سراسری و.. توهیین می‌کردن؟ مشخص شد که امّت همیشه نباید منتظر دستور امام باشه؟ و باید جلوجلو بفهمه مطلوبات امام را؟ می‌زنیم توی دهن کسی که عواقب این مذاکرات رو بندازه گردن امام امت 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
زمان: حجم: 666.1K
با کیا کاری نداشته باشیم و یقه کیا رو ول نکنیم
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اینقدر خوشحال نباشید مگه چقدر مهمه که در یک دعوای درون گفتمانی حق با ما بود؟ بار دیگه ولی خدا خلاف میلش صلح کرد و اینو واضح گفت! خدا ما رو کمک کنه...