هدایت شده از شهاب پارسا
پیام رهبر عزیزمون سیدمجتبی خامنهای کوتاهتر از همیشه بود تا حوصلهی کسی سر نره، صریحتر از همیشه بود تا برداشت شخصی نکنن ازش؛
در مورد تفاهمنامه نظر دیگری داشتم اما به دلیل تعهد رئیسجمهور آن را پذیرفتم.
هدایت شده از آنتیبیوتیک
پیام آقا مجتبی (سایهش به سرمون مستدام):
بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم
ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی
از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند
و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.
ایشان همچنین تصریح کردهاند که
اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
از این لحظه، ما یعنی «شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز» منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.
خوشبختانه مشخص شد آقا مجتبی هم سردستهی ما تندروها هستن و اونایی که میگفتن نظر رهبر جدید مهمه، نه رهبر شهید، یه بار دیگه رسوا شدند.
فقط اونجا که آقا گفتن ما، یعنی شما و من ❤️
آره، ما و رهبرمون، شما همه :)
➕ امیدوارم معنای #باآقاهماهنگه برا معدود افرادی که هنوز گرفتار حقهبازی رسانههای منافقین هستند، روشن شده باشه.
اونایی که خودشون رو به خواب زدن راحت باشن. کاری باهاشون نداریم. اونا از خودشون هستن.
💉 @antibiootic
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
فعلا که رهبر مستقیما گفته نظر من نبود ولی شما درگیر کوبیدن مایید یا چسبوندن یه عده معلوم الحال موردت
از این مزخرفات حزبی بیاید بیرون و اگه واقعا تابع رهبری هستید، الان عوض مسخره بازی پشت حرف رهبر باشید:)
هدایت شده از خبر فوری سراسری
۱)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم
۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرات و تفاهم نامه را قبول کردن و تعهد دادند
۳)حقوق ملت و جبهه مقاومت حفظ بشه
۴) اگر خلف وعده شد مذاکرات بعدی نداریم
روشن شد که همه چیز با امام هماهنگ نیست؟؟؟
متوجه شدیید که این همه مدّت لشکر بلاگرهای فحّاش، چرا به کانالهای انقلابی و روشنگر مانند بیداری ملت ،خبرفوری سراسری و.. توهیین میکردن؟
مشخص شد که امّت همیشه نباید منتظر دستور امام باشه؟ و باید جلوجلو بفهمه مطلوبات امام را؟
میزنیم توی دهن کسی که عواقب این مذاکرات رو بندازه گردن امام امت
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اینقدر خوشحال نباشید
مگه چقدر مهمه که در یک دعوای درون گفتمانی حق با ما بود؟
بار دیگه ولی خدا خلاف میلش صلح کرد و اینو واضح گفت!
خدا ما رو کمک کنه...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اینقدر خوشحال نباشید مگه چقدر مهمه که در یک دعوای درون گفتمانی حق با ما بود؟ بار دیگه ولی خدا خلاف م
واقعا خدا کمکمون کنه...
چقدر وحشتناکه که مسئولین ما نظر رهبر رو میدونن و رو حرف خودشون پافشاری میکنن، دیدید چنین مسئولینی وجود دارند و تهمت ما نبود؟
خیلی مهمه انتخاب ما برای ریاست جمهوری کی باشه...
هدایت شده از برگ زیتون🌿
غربال تو آخرالزمان زیاده اما هم غربال سیاسی داریم هم اخلاقی! مراقب باشیم تو غربال اخلاقی رد نشیم.
ما برای هوای نفس، حرفی رو نزدیم که حالا با تاییدش بریم جلوی خواهر و برادر دینی خودمون سینه سپر کنیم و فریاد بزنیم دیدی راست گفتم؟
بابت اینکه مبانی فکریمون درسته الحمدلله میگیم، اما خواهر و برادر دینی ما، جان ماست. نشه که بریم حمله کنیم بهشون که دیدی گفتم؟ برای ارضای هوای نفس! برای آرامش پیدا کردن بعد از سرکوفت های طولانی!
ما خودمون میدونیم متهم شدن و سرکوفت شنیدن بده، در برابر خواهر و برادر دینی خودمون اینطوری رفتار نکنیم.
حساب پروژهبگیرا جداست البته.