Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
حساب پروژه بگیرا جداست البته!
یکی از پروژه بگیرا همین بیسیمچی مدیاس که سابقهش مشخصه و الانم درحالی که دیشب کلی از قالیباف خبر کاور کرد، کلا دوتا قسمت از سخنای رهبری رو به صورت جدا گذاشت که کمترین ضرر رو برای تفکر خودش داشته باشه!!!
پروژه بگیرا و رسانه های جهت دار رو رسوا کنیم.
هدایت شده از بینهایت
با این پیام آقاسید مجتبی، برای ماهایی که ۱۰۰ شبه توی خیابونیم، انرژی و انگیزهٔ صدشب بعدیمون رو هم تأمین کرد!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اینکه بپذیریم یه تهدید اشتباهی داشتیم یه محاسبات غلطی داشتیم ولی گوش به فرمان آقاییم و شخصمون برامون مهم نیست، شما رو عزیز میکنه پیش مردم.
از ریزش ۴تا ممبر نترسید. از ۴تا فحش نترسیدید. شرایط خیلی واضحه و ادامه دادن به منوال سابق والله مردم رو به شما مایل نمیکنه!!!!
چهارتا فحش و توهین که ممکنه بعد از اصلاح مسیر بشنوید، درد داره ولی نه به اندازهی عذاب آخرت!
هدایت شده از برگ زیتون🌿
اصلا نیازی نیست اعتراف کنین که اشتباه شده، فقط ادامه ندین مسیر قبل رو! از مخالفت صریح آقا، پیامای مذاکراتی درنیارید. همین!
دلم میسوزه که میگم خدا شاهده...
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
زمان:
حجم:
184.2K
🔴به هیچ عنوان طعنه نزنید که دیدید ما درست گفتیم و.....
رهبرمون جلوی غربال رو گرفت 🤲
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴علی الاصول
بیایید نهج البلاغه بخوانیم (ماجراهای حکمیت):
خطبه ي ۱۲۱:
فَإِنَّكُمْ عَصَيْتُمُونِي فِي أَوَّلِ الْأَمْرِ، فَلَا رَأْيَ لِمَنْ لَا يُطَاعُ.
«شما در آغاز کار از فرمان من سرپیچی کردید، و کسی که فرمانش را نبرند رأی و تدبیرش اثر ندارد.»
و در ادامه میفرماید:
وَ قَدْ كُنْتُ أَمَرْتُكُمْ فِي هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ أَمْرِي، وَ نَخَلْتُ لَكُمْ مَخْزُونَ رَأْيِي، لَوْ كَانَ يُطَاعُ لِقَصِيرٍ أَمْرٌ.
«من درباره این قوم (سپاه معاویه) نظر و فرمان خود را به شما گفتم و حاصل رأی و اندیشه خویش را در اختیارتان نهادم؛ اگر از انسان دوراندیش فرمان برده میشد، کار به سامان میرسید.»
سپس وقتی از امام سوال می شود:
نَهَيْتَنَا عَنِ الْحُكُومَةِ ثُمَّ أَمَرْتَنَا بِهَا
«تو ما را از حکمیت نهی کردی، سپس به آن فرمان دادی.»
امام پاسخ میدهد:
هَذَا جَزَاءُ مَنْ تَرَكَ الْعُقْدَةَ وَ أَخَذَ بِالشُّبْهَه
این نتیجه کسی است که راه استوار را رها کند و به امور مشتبه بچسبد.
نکته ی مهم این است که در این خطبه امام تصریح میکند که ابتدا نظرش #علی_الاصول ادامه ی جنگ و نپذیرفتن حکمیت بود و آن را به سپاه خود اعلام کرده بود، اما چون بخش بزرگی از سپاه او را وادار کردند، حکمیت پذیرفته شد. بعد همان گروه، پذیرش حکمیت را به خود امام نسبت دادند و امام این تناقض را در این خطبه به آنان یادآوری میکند!
حامد ملحانی
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یکی از پروژه بگیرا همین بیسیمچی مدیاس که سابقهش مشخصه و الانم درحالی که دیشب کلی از قالیباف خبر کاو
*بیسیمچی بیانیه رهبر رو گذاشته بود همون ساعت و به دلیل باگ ایتا نشون نمیداد
ولی خب، تاکیدش روی همون چیزایی بود که عرض کردم
بخش هایی رو مانور بده روشون که کمتر به ضررش بشه
هدایت شده از برگ زیتون🌿
میگیم نظر رهبری رو کام نمیخونین میگیم یه جملشونو میگیرین و همونو بلد میکنین میگیم اونجایی که حسن نظر مسئولان رو گفتن نمیبینین اونجا که علیالاصول بعضی وقتا معنای کلی و روال عادی میده رو نمیبینین میگیم این که با همه این اوصاف ایشون اعتماد کردن و آرزوی پیروزی کردن و نمین
۲. عقبنشینی دو جا در اسلام حرامه مگر اینکه
۱.برای تجدید قوا و پشتیبانی گرفتن باشه
۲.برای مشورت کردن با بقیه افراد و کمک گرفتن از جبهه های دیگر حق
---
علی الاصول یعنی طبق قاعده!
علی یعنی بر
اصول یعنی اصول!
طبق اصول!!!!!
به طور کلی رو از کجاتون درآوردید توروخدا؟
بله حسن نیت داشتن مسئولین. منم بارها تو همین کانال نوشتم اینا میخوان به ایران خدمت کنن ولی با وسیلهی غلط!!!
رضاخان هم میخواست به ایران خدمت کنه! شد؟ نمیشه!
ایشون هم جایی نگفتن #اعتماد کردن ایشون گفتن بعد از کلی قول که رییس جمهور و شعام دادن بهشون، اجازه دادن!متن رو دقیق بخونید از خودتون اعتماد و اطمینان اضافه نکنید!!!
معنای صدور اجازه و تفاوتش با اذن رو هم توضیح دادم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میگیم نظر رهبری رو کام نمیخونین میگیم یه جملشونو میگیرین و همونو بلد میکنین میگیم اونجایی که حسن نظ
این شبهه ایه که اون پروژه بگیرایی که نمیخوان از موضع غلطشون کوتاه بیان چون مغرضن، دارن ایجاد میکنن برای ما مردم.
پس بخونید جواب رو
هدایت شده از برگ زیتون🌿
رهبری فرمودند منتظر تحقق شروط گفته شده خواهیم ماند . خب الا یکی از اصلی ترین شروط که لبنان هست محقق نشد و هنوز لبنان مورد هجوم هست . حالا یه شرط اصلی نقض شده و رهبری هم مخالف هستن چرا باید مذاکره رو ادامه بدیم .
---
احسنت
همینا رو باید پیگیری کرد
لبنان
مدیریت بر هرمز
حق غنی سازی
رفتن نیروهای آمریکایی از منطقه
و...