واقعا سراسر ناراحتی و خشمم از مسئولینی که نه به نظر ولی امرشون عمل کردن نه علی الاصول پیش رفتن!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
واقعا سراسر ناراحتی و خشمم از مسئولینی که نه به نظر ولی امرشون عمل کردن نه علی الاصول پیش رفتن!
اینا باید یاد ما مردم بمونه که باز لیبرالای معلوم الحال رو نیاریم روی کار...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اسرائیل هرسری لبنان رو مرگبار میزنه و تخریب میکنه و کلی آدمو شهید میکنه، اونوقت میگه خب دیگه نمیزنم
بابا وقتی اینقدر اسرائیل پرروعه، بگیر بزنش خب نکبتو
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سعید آجرلو عضو تیم رسانهای هیأت مذاکره کننده هسته ای و از نزدیکان رییس مجلس: سعید جلیلی در جریان بررسیهای شورای عالی امنیت ملی، از مخالفان متن توافق و برقراری آتشبس بود و دیدگاه انتقادی نسبت به این تصمیمات داشت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
تا دیروز داشتن سعید جلیلی رو تخریب میکردن و میگفتن فقط اون ساز مخالف زده، از دیشب وقتی فهمیدن رهبر انقلاب هم مخالف بودن، ماموریت جدید ابلاغ شده و میگن اونی که رای مخالف داده جلیلی نبوده!!!
ولی پستها و ویدئوهاشون هنوز هست که چیز دیگه ای میگفتن 😅
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
کمی قبل از پیام آقا، پسرِ اون مداح این توییت رو زده
پسر این سخنران هم ریتوییت کرده
وقتی فرهنگ آقازادگی باب شد و به افرادی که خالی و تهی هستن فقط به خاطر نام پدرشون اهمیت دادیم؛
اینقدرررر باد و ورم الکی کردن و حس گندگی کردن که شاید جلوی امام جامعه قد علم کنن!
هوشیار باشیم، بیش از این به خاطر پسر فلانی بودن و رفیق بهمانی بودن، افراد رو الکی باد نکنیم
اونقدر ورم میکنن که یهو دیدین جلوی امام جامعه رو هم سد کردن!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🚨 فوری | وزارت امور خارجه ایران: مذاکرات هستهای طبق یادداشت تفاهم، پس از تحقق شرایط اولیه، ظرف دو ماه انجام خواهد شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🚨 فوری | وزارت امور خارجه ایران: مذاکرات هستهای طبق یادداشت تفاهم، پس از تحقق شرایط اولیه، ظرف دو م
*وقتی زدید لبنان رو دیگه له له کردید و کار خودتونو کردید و بعد بیخیال شدید، اونوقت شرایط اولیه تحقق پیدا کرده و میایم پای میز مذاکره😔
هدایت شده از آنتیبیوتیک
وقتی از نفاق حرف میزنیم، از چه حرف میزنیم؟
نمونهای از پروژهایهای حامی آقای قاف
پروژهبگیر نه درد دین داره، نه انقلاب، نه فهمی از ولایت
پروژهبگیر فقط پول یا سفارش پشت پرده میشناسه
اگه ادبیات پروژهبگیرهای ایتایی با توییتری فرق داره، برا اینه که مخاطب و فضای اینجا فرق داره
کسانی که پول و سفارش میگیرن تا لجنپراکنی و عربدهکشی کنن برای حفظ قدرت در دست یه نفر!
یه نفری که انقدر خودش رو همهکاره کشور میدونه که حتی با فرمان رهبری، مجلس رو باز نمیکنه
برا همین میگفتم منظور اینا از وحدت، وحدت حول اصول و ولایت نیست
میگن سر چیزی که ما میگیم وحدت کنید
اینا همونا هستن که به دروغ میگفتن #باآقاهماهنگه و همه چی با دستور رهبریه
حالا که آقا گفتن من نظر دیگه دارم، میگن رهبر باید تابع جمع باشه!
امام فرمودن:
ما مدتی باید زحمت این را بکشیم که آن چهرۀ دوم این را به مردم بفهمانیم. این یک چهره است، یک چهره با اسم قرآن و اسم خدا و اسم نهج البلاغه و اسم اینها بیاید توی میدان [که] خطرناک است. ما اگر بتوانیم آن چهرۀ دوم این جمعیتها را به مردم معرفی کنیم، آن وقت ما پیروز می شویم.
💉 @antibiootic