eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
‌‌ وقتی از نفاق حرف میزنیم، از چه حرف می‌زنیم؟ نمونه‌ای از پروژه‌ای‌های حامی آقای قاف پروژه‌بگیر نه
اینم منافقایی که میگفتیم پروژه بگیرن، و خیلیا گولشونو خورده بودن و فکر میکردن واقعا چقد ولایتمدارن و دلسوز اتحاد😔
هدایت شده از حکم جهاد/یالثارات الخامنه‌ای🚩
واکنش ثابتی به نامه‌های کلیشه‌ای پزشکیان، قالیباف و عراقچی پس از پیام مهم رهبرانقلاب
هدایت شده از حمید رسایی
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌ ♻️ آیا تلاش‌های ما بی‌فایده است/ دیالوگ من و یک خانم از ملت مبعوث شده 🔰 حمید رسایی: دیشب در کنار هیأت ایستاده بودم که خانمی از جنس همین ملت مبعوث شده اما بسیار ناامید، قدم زنان خودش را به من رساند و گفت: پس تلاش‌های ما چه فایده داشت! این همه شب‌ها در خیابان بودیم چه شد؟ باز هم که مثل برجام رفتند و امضا کردند! رهبرمان می‌گوید مذاکره با آمریکا سود که ندارد، ضرر هم دارد، می‌گوید آنها عمل نمی‌کنند. فقط فرصت سوزی است و ... ولی اینها باز می‌روند مذاکره می‌کنند. تلاش ما بی‌فایده است... به این خواهر محترم گفتم: تلاش‌های ما خیلی فایده داشته، خیلی تاثیرگذار بوده، ما پیروز شدیم... فیلم بالا سند پیروزی گفتمان ماست. این مردم پس از امضای برجام ریختند در خیابان، شادی کردند، برخی رقصیدند، اینها مربوط به ۱۱ سال قبل است. یازده سال قبل، مردم نگاهشان به توافق با آمریکا اینطور بود. حالا چطور است؟ ۱۱ سال قبل، مردم مذاکره با آمریکا را نقطه رهایی از مشکلات می‌دانستند، حالا چطور؟ آیا دیشب هم وقتی پزشکیان تفاهم‌نامه با آمریکا را امضا کرد، مردم ریختند بیرون شادی کردند؟ رقصیدند؟ پایکوبی کردند؟ گفتمان ما پیروز شد ما پیروز شدیم منطق مغزهای زنگ زده امیدورام به غرب، شکست خورد. جای امام شهیدمان خالی است. او این منطق را به پیروزی رساند، هر چند خونش را داد... ما پیروز شدیم 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
حال آدمو به هم میزنن. واقعا حال آدمو به هم میزنن یه عده و آدم فقط میتونه حرص و غصه بخوره از این که با دست خود مردم قدرت دارن الان تو کشور. ولی کور خوندید اون افرادی که فکر میکنید مارو میتونید بشونید خونه و تجمعاتو جمع کنید تا بدون فشار ما راحت همه کاراتونو برخلاف نظر و رضایت امام جامعه پیش ببرید و دیگه کسی نباشه پدرتونو دربیاره وقتی به پشتوانه ما ملت مبعوث شده رهبر شجاع و مقتدرمون رسواتون کرده. ما میمونیم تو خیابون و نه فقط موندن خالی، ما مطالبه میکنیم، ما منتظریم ببینیم ته آشی که پختید چی میشه، ما ساکت نمیشینیم دربرابر لبنانی که غزه شده و جزو شروطتونه ولی الان هرچی میزننش هیچ حرکتی نمیزنین! ما، مردمی که امام عزیز شجاع مقتدرمون با خود بزرگوارشون جمعمون بسته، روی تک تک و ریز ترین و ریز به ریز کاراتون، حرفاتون، رفتاراتون دقیق میشیم و نظارت میکنیم و حواسمون جمعه، مطالبه میکنیم، ما خواستار و طالبیم و شما مسئول و پاسخگو! بشینید به این خیال که ما با دسیسه ها و تلاشای مذبوحانه شما خیابون رو ترک کنیم و با این کار شما ولایت نه مدارا رو خوشحال ترین کنیم، هیهات! به امر ولی امرمون تو خیابونیم، تا زمانی که امر نفرمایند برید خونه از خیابون نمیریم، حالا هرچقدر میخواید زور بزنید و سعی کنید صدای ملت مبعوث شده رو خفه کنید! لیبرال های ایران دیگه دارن آخرین نفس هاشونو میکشن و به هرچیزی دارن چنگ میندازن ولی عاقبت هر باطلی نابودیه و حق تا ابد پیروزه...
۳بند از تفاهم به طور کامل نقض شده و تیم مذاکره کننده در بالاترین سطح عازم ژنو شدند آتش بس در لبنان آزادی پولهای بلوکه شده تعلیق تحریمهای نفتی رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️ افشاگری جدید نبویان جزئیات جدید درباره نامه‌های رهبری 😳 پ.ن : به نظرم حجت برای هر انسان باشرفی که ادعای ولایتمداری داره تموم شده. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
هدایت شده از اخبار قم
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ صداوسیما رأی‌های موافق و مخالف جلسه شعام برای توافق‌نامه با آمریکا رو اعلام کرد. 📌اخبار قم https://eitaa.com/joinchat/3635020259Ceec87f58e0