هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
۳بند از تفاهم به طور کامل نقض شده و تیم مذاکره کننده در بالاترین سطح عازم ژنو شدند
آتش بس در لبنان
آزادی پولهای بلوکه شده
تعلیق تحریمهای نفتی
رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️ افشاگری جدید نبویان
جزئیات جدید درباره نامههای رهبری 😳
پ.ن : به نظرم حجت برای هر انسان باشرفی که ادعای ولایتمداری داره تموم شده.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از اخبار قم
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صداوسیما رأیهای موافق و مخالف جلسه شعام برای توافقنامه با آمریکا رو اعلام کرد.
📌اخبار قم
https://eitaa.com/joinchat/3635020259Ceec87f58e0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
صداوسیما رأیهای موافق و مخالف جلسه شعام برای توافقنامه با آمریکا رو اعلام کرد. 📌اخبار قم https
دوستان خیلی پرسیده بودید تو ناشناس که هارمهر از کجا میدونی اون شخصی که رای مخالف داده آقای جلیلی بوده؟
این اعلام رسمی رای هاس توسط صداسیما.
داره میگه دیگه، فقط رای نماینده رهبری تو شعام مخالف بود، که یه عزیزی هم براشون سوال شده بود که شما از کجا میدونید جلیلی بوده شاید ذوالقدر بوده، که خب تو این ویدیو داره میگه رای دبیر شعام هم که آقای ذوالقدر باشه موافق بوده پس رای مخالف، رای آقای جلیلی بوده.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
واقعا چقدر دردناکه که فقط یه نفر تابع نظر ولی بوده💔
امام شجاع و مقتدر ما تنها نیست و ما مردم رو داره که بزرگترین پشتوانه هرکسی میتونن باشن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
امام شجاع و مقتدر ما تنها نیست و ما مردم رو داره که بزرگترین پشتوانه هرکسی میتونن باشن.
*و البته که قطعا همه مسئولین مخالف ایشون نیستن، مجلس باز شه فوج مسئولین و نمایندگان شاکی از این مسئله رو میبینیم.
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🔻پست معنادار رسانه رهبر انقلاب همزمان با سفر تیم مذاکره کننده به ژنو
🔹رهبر انقلاب: هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.
۲۶/اسفند/۱۴۰۴
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
الان بنده کجا بحث انتخاباتی کردم رفیق؟
قطعا توهین غلطه و خود ما بارها گفتیم و این آدما با ما نیستن واقعا چون ما با توهین مخالفیم، ولی واقعاااااا به نظرم تقلیل دادن انتقادات به بحث انتخاباتی خیلی کار غلطیه و سطحی نگرانهس، بنده اصن خجالت میکشم حتی به این فکر کنم که تو این شرایط من تو انتخابات گیر کرده باشم💔
موافقم که خیلیا گیر کردن علی الخصوص پروژه بگیر ها و اتفاقا طوری که بنده دیدم بیشتر طرفداران آقای قالیباف(برخی طرفداران آقای قالیباف نه همهشون واقعا خصوصا پروژه بگیرا یا تحت تاثیر اونا) که از بعد انتخابات تا الان هنوز تو انتخابات گیر کردن و از هر فرصتی برای زدن آقای جلیلی استفاده کردن درحالی که اختلاف آراء قابل توجه بود. ولی وقتشه اون دوستان و اون مغرضان بس کنن، البته مغرضا که بس نمیکنن ولی خوبه ما مردم بها ندیم بهشون.
اصلا واقعا الان تو این شرایط چطور میتونن وضعیت و انتقادات رو به بحث های انتخاباتی تقلیل بدن واقعا؟! اینم شگرد جدیدشونه برای کم ارزش کردن مطالبات و انتقادات به حق مردم.
مردم اگه الان از آقای قالیباف انتقادی دارن، به خاطر این مذاکره اخیر و تفاهم نامه ایه که بدون رضایت رهبری بهش رای موافق دادن و سرپرست تیم مذاکره کننده شدن، برای تفاهم نامه ای تلاش کردن که خلاف نظر رهبری بوده. همونطور که مردم از پزشکیان و باقی مسئولین عصبانی ان، نمیدونم چرا به آقای قالیباف میرسه انگار متفاوت میشه انگار که ایشون رای مخالف داده یا سرپرست تیم مذاکره کننده نبوده! تازه، توقع مردم طبیعتا از آقای قالیباف، خیلی بیشتر از پزشکیان و امثالهم بوده. درکل این که تقلیل ندید فریادهای مردم رو.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
الان بنده کجا بحث انتخاباتی کردم رفیق؟ قطعا توهین غلطه و خود ما بارها گفتیم و این آدما با ما نیستن
https://eitaa.com/Chocolate2005/24802
دقیقا سوالی که میخواستم ازشون بپرسم این بود که از کجا میگن آقای قالیباف از طرف رهبری برای مذاکره انتخاب شده بودن؟!
بنده ندیدم چنین چیزی اصلا.