.
اینکه چقدر دقیق مخاطب هدفت شناسایی شه خیلی بستگی به موضوع کارت داره ولی هر چقدر دقیق تر انجامش بدی کارت راحت تر میشه🤷🏻♂️
.
.
شاید بپرسی
چطوری مخاطب هدفم رو بشناسم❗️
ببین رفیق
مخاطب هدفتو خودت میسازی یه بخش از شناسایی کردن بستگی به موضوع کارت داره مثلا یه معلم ریاضی خیلی احتماش کمه که مخاطبش یه مرد ۷۰ ساله باشه🤷🏻♂️
بیشتر مخاطب هاش بچه های مدرسه هستن
حالا تا اینجا که بچه مدرسه ای ۷ تا ۱۲ سال هستن رو موضوع کارت مشخص کرد از اینجا به بعد شو خودت مشخص میکنی❗️
مثلا تصمیم میگیری که مخاطبت فقط دخترها باشن یا توی فلان قشر جامعه باشن و ...
.
.
بعد روی سبک و سلیقه ای که خودت و مخاطب هدفت داره باهاش با زبان محتوا صحبت میکنی✅️
یعنی همون لحن و نوع صحبت کردن و ارتباط گرفتن توی ویدیو و نوشن تیتر کاور و کپشن و ...
.
.
نوع ارتباط گرفتنت باید ساده و سریع و صمیمی باشه👌
مثلا من سریع و ساده میام یه تکنیک در مورد خلاقیت یاد میدم که مخاطبم بتونه بره اجراش کنه✌🏻
.
.
اگه فکر میکنی همه ی آدما میتونن مخاطب هدف تو باشن داری اشتباه میکنی ❌️
الان بهت میگم چرا👇🏻
.
.
فرض کن کارت فروش دستمال کاغذیه شاید پیش خودت بگی همه مخاطب هدف من میتونن باشن چون همه آدما دارن از دستمال استفاده میکنن🤷🏻♂️
ولی اینطور نیست❗️
مخاطب هدف تو کسیه که دستمال کاغذی رو میخره
یه پسر ۱۰ ساله از دستمال کاغذی استفاده میکنه ولی در اصل مامانش یا باباش دارن اون محصولو واسه خونه میخرن پس مخاطب هدف میشن مامان یا باباش✅️
.
.
تیز کردن چاقویی که باهاش میخوای آشپزی کنی میشه همین شناسایی کردن مخاطب هدف و ارتباط گرفتن باهاش☝🏻
محتوا ساختن هم میشه آشپزی و نتیجه گرفتن میشه رضایت آدما از دست پخت آشپز😉
.
.
هر سوالی راجع به تولید محتوا داری بپرس👇🏻👇🏻
https://harfeto.timefriend.net/17132893763635
فردا میام جواب میدم🤍
.