.
حتی میتونی یه روز خاص توی هفته یا ماه رو به پرسش و پاسخ اختصاص بدی و از مخاطبها بخوای سوالاشون رو بپرسن🙋🏻♂️
اینجوری همیشه یه سری سوال و دغدغه جمع میکنی که هرکدومشون میتونن به یه محتوای جدید تبدیل بشن😉
.
.
تیمور🥸:
یعنی بریم از بقیه کپی کنیم!
نه تیمور جان
این به این معنی نیست که محتوای اونها رو کپی کنی، بلکه میتونی از این پستها ایده بگیری و به سبک و روش خودت محتوایی بسازی که به کار مخاطبت بیاد✅️
.
.
حتی میتونی از پیشنهادهای گوگل هم استفاده کنی☝🏻
کافیه یه کلمه مرتبط با موضوعت رو توی گوگل سرچ کنی و به پیشنهادهایی که پایین صفحه ظاهر میشه دقت کنی🧐
این پیشنهادها نشون میدن که بقیه چه سوالات و موضوعاتی براشون جالبه☺️
.
.
تیمور🥸:
گوگل تردز دیگه چیه!!
تیمور جان
به جای اینکه از من بپرسی میتونی توی گوگل سرچ کنی یا از chatgpt کمک بگیری
من اینجام که فقط بهت سرنخ بدم و اگه بخوام هر کدوم از اینارو باز کنم کلی زمان میبره!
#آشتی_با_سرچ_گوگل
.
.
مثلاً اگه کارت درباره ورزش و تغذیه است، نزدیک روز جهانی سلامت میتونی یه محتوای خاص و مرتبط با اون روز بسازی😉
ترندهای شبکههای اجتماعی هم جای خوبی برای الهام گرفتن هستن؛ مثلاً هشتگها و موضوعات داغی که بین ادما محبوب شده، میتونه بهت سرنخ بده که روی چه موضوعاتی کار کنی🤠
.
.
تیمور🥸:
من ذهنم قویه همه ایده ها یادم میمونه نیاز به نوشتن ندارم☺️
تیمور جان اشتباهت همین جاست
ذهن ما برای خلق کردن ایده درست شده نه نگه داشتنش
اگه چیزایی که به ذهنت میاد رو ننویسی هم ایده جدید کمتر میاد و هم ایده های قبلی رو فراموش میکنی❗️
.
.
در نهایت، همیشه یادت باشه که به ایدهها از زاویه مخاطب نگاه کنی🧐
یعنی از خودت بپرس مخاطب من چه چیزی براش جذابه؟ چی به دردش میخوره؟ دغدغش چیه؟ نیازش رو چطوری میتونم بر طرف کنم و...
.
.
وقتی این سوالها رو از خودت بپرسی، به جای اینکه محتوا رو فقط از دید خودت بسازی❕️
محتوایی تولید میکنی که دقیقاً نیاز و سلیقه مخاطبت رو هدف گرفته و بهش جواب میده😉
.