eitaa logo
🇮🇷پایگاه خبری دامغان نما 🇮🇷
3.5هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
29 فایل
«پایگاه خبری دامغان نما» دارای پروانهٔ انتشار (به شماره ثبت ۸۸۱۸۴) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت نظارت بر مطبوعات آدرس سایت: http://Damqannama.ir آدرس دفتر: پاساژ الماس شهر _ طبقه دوم صاحب امتیاز و مدیر مسئول: علی قریب بلوک 🆔 @A_GharibBolouk
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال ✅ ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی دامغان بهره‌برداری می‌شود 👤مهندس جلال سلیمانی مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان از افتتاح شش پروژه عمرانی و زیرساختی این شهرستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر با اعتبار ۲۴۰ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال خبر داد. مشروح خبر
کارگاه آموزشی-مهارتی "هدایت همدلانه" مدرس: دکتر سیدمحمد شاه‌چراغ زمان: پنجشنبه ۱۲ بهمن ساعت ۱۶ مکان: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ دامغان ثبت‌نام: ارسال عدد ۵ به 09390163050
حدیث روز امام على عليه السلام: استمرار در عبادت، نشانه دستيابى به خوشبختى است. غررالحكم حدیث۵۱۴۷ گلبرگی از بوستان ادب پارسی می شود مایل به عاشق درد در هر جا که هست جان سخت عاشقان آهن ربای دردهاست صائب روزشمار دفاع مقدس (۱۱ بهمن) • شهادت محمدعلی طوسی (استان سمنان، شهرستان دامغان) (۱۳۶۳ ه. ش) • شهادت غلامرضا فولادیان (استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد) (۱۳۶۳ ه. ش) • شهادت سیدحسن شاهچراغی (استان سمنان، شهرستان دامغان، روستای حسن آباد) (۱۳۶۵ ه. ش) ┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ ✨یا حَیُّ یا قَیّومُ✨ 🌸سلام بر همراهان عزیز🌸 💫  چهارشنبه 💫 ☀️  ۱۱ بهمن ماه               ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙  ۱۹ رجب                    ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲  ۳۱ ژانویه                  ۲۰۲۴ میلادی
🇮🇷پایگاه خبری دامغان نما 🇮🇷
🇮🇷"مجلس در رأس همه امور است." ⏳ ۳۱روز 📌 تا انتخابی دیگر ▫️کلید واژه انتخاب #پیگیری وعده ها # چ
🇮🇷"مجلس در رأس همه امور است". ⏳ ۳۰ روز 📌 تا انتخابی دیگر ▫️کلید واژه انتخاب وعده ها # چه شد؟؟ وعده همیشه حاضر در رقابتهای انتخاباتی. کابوس همیشگی خانواده ایرانی. آرزوی ناتمام در ماهها و سال های گذشته شاهد چندین مورد تصادف منجر به فوت در جاده های شهرمان بوده ایم. جاده هایی با استانداردهای پایین و داغ و داغ و داغ ....... چه زمانی این جاده های ناتمام با پیمانکارانی به قدمت خود جاده ها قرار است به مقصد برسد؟! چه شد سرانجام جاده ها؟؟ چه کسی پاسخگوی اشکالات استاندارد جاده هاست. از شمال تا جنوب ....... از باسابقه ترین وعده ها، که نمایندگان زیادی را به چشم دیده و در برنامه هایشان حضور داشته ؛ " تکمیل جاده معلمان - دامغان " است. حال میپرسیم : بسیار چهار سالها ، به وعده گذشت چه شد؟! داغ و داغ و داغ داغ و داغ و داغ جاده مرگ جاده مرگ جاده مرگ
6.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
# ما_به_خرداد_پر_از_حادثه_عادت_داریم ⚫️امان از خرداد ◾️امان از جاده جندق از ؛ (معلمان دیروز) سید حسین شاه‌چراغ حسن جهانیان خانم معلم مریم تقوی سید حسین خبیری سعید خطیری نامنی رضا قاسمی برمی حسین میرزایی تا : (معلم امروز) حسین خراسانی آری معلم ، زود پیر می شود معلم زود می میرد و بر بال فرشتگان برای فرزندان زمینی اش دست تکان میدهد.... با آرزوی رحمت واسعه الهی برای همه مادرانه ها و پدرانه های فرهنگی سفرکرده به معراج؛ پیشکش به روح مطهر معلم آسمانی آموزگار محبوب و محجوب شادروان حسین خراسانی فرزند شهید والامقام محمد خراسانی
بازنشر بهای یک لقمه نان حلال در شامگاه روز پنجشنبه هیجدهم اذرماه ۱۴۰۰ در یک تصادف خونین در جاده معلمان-دامغان چهار نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند. خبر کوتاه ولی دردناک بود. هریک از جانباختگان عزیز خانواده و احتمالا نان آور خانواده ای بوده اند، از جمله مهندس وحید مصاحبه (از متخصصین  حوزه معدن و کار افرین در این حوزه) که پس از طی یک روز کاری سخت در معادن جنوب دامغان عازم منزل بود تا یک لقمه نان حلال را به خانواده و تنها فرزندش برساند. صرف نظر از اینکه در این تصادف خونین که سه خودرو با هم برخورد کرده اند، مقصر راننده کدامیک از خودروها بوده اند، یقینا جاده غیراستاندارد محور دامغان-معلمان سهم بسزایی در این پیشامد ناگوار دارد. جاده ای که راه ارتباطی هزاران روستایی، کشاورز، دامدار، معدنکار، تولیدکننده و محل تردد روزانه صدها خودروی سبک و سنگین می باشد؛ باعنوان پرطمطراق کریدور شمال-جنوب....! بعنوان کوتاه ترین جاده مواصلاتی جنوب کشور به شمال قریب ده سال است باند دوم این جاده دردست احداث است. دولتها و دولتمردان آمدند و رفتند ولی این جاده با ترافیکی خارج از ظرفیت خود هنوز ساخته نشده است و هرروز مردم بیگناه قربانی این جاده شوم می شوند... آیا هنوز وقت آن نرسیده است که مسئولین محترم چاره ای بیاندیشند؟ این جاده از کمترین استانداردها برخوردارنیست، نور و علائم راهنمایی ناکافی و عرض جاده کم است. این جاده عمدتا فاقد شانه خاکی و پارکینگ برای توقف خودروهایی که در مسیر تردد خراب می شوند می باشد. رانندگی در شب ریسک بالایی دارد و امکان برخورد خودروها با حیوانات، ماشین آلات کشاورزی کندرو و موتورسیکلت های با چراغ خاموش و خودروهای فرسوده بی چراغ هر لحظه جان مسافران این جاده را تهدید می کند و نظارتی بر تردد آنان نیست. همانگونه که طی سالهای اخیر دهها بار این حوادث تلخ تکرار شده و هر بار چندین خانواده را داغدار نموده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری برای پیشگیری از به هدر رفتن جان مردم نشده است. سوال این است که تا کی باید به انتظار بنشینیم؟ تکلیف خانواده های داغدار چیست؟ تکلیف انسانهایی که هر روز برای رسیدن به محل کار و فعالیت خود و برای کسب یک لقمه نان حلال ناگزیر به تردد در این جاده که جای جایش کمینگاه مرگ است چیست؟ از مسئولین محترم بویژه فرماندار محترم دامغان، اداره محترم راه و شهرسازی و پلیس راه محترم ناجا انتظار اقدام عاجل داریم. انجمن کارآفرینان صنعت و معدن دامغان
بازنشر 🔸ایهالناس جاده مرگ را دریابید قریب ده سال از کلنگ زنی باند دوم جاده جنوب دامغان معروف به جاده دامغان جندق میگذرد، اگر از ان روز تا حال حاضر هر روز یک کامیون خاک هم ریخته بودند این جاده باید به اتمام میرسید اما دریغ از اینکه تا حال حاضر پیشرفت محسوسی داشته باشد، تا کی باید جان مسافران و رانندگان بیگناه و مردم روستاها قربانی بی توجهی مسؤلین محترم شود. معمولا در فاصله 30 کیلومتری شهرها بیشترین ترددها صورت میگیرد و کارشناسان با احداث جاده های یکطرفه و ایمن خطرات این فاصله را کمتر میکنند. متاسفانه تصمیم گیرندگان شهر ما بجای اهتمام در تکمیل این جاده پر تردد سعی خود را در تکمیل پل روگذر راه آهن گذاشته اند که تا زمانی که جاده تکمیل نشود این پل قابل استفاده نمیباشد. این جاده علاوه بر شریان ارتباطی بیش از پنجاه روستای جنوب دامغان به مرکز شهرستان یکی راه های ارتباطی شمال به جنوب کشور و جاده های ترانزیتی و ملی میباشد که فوریت و ضرورت باند دوم را دو چندان میکند. اغلب روستائیان با موتور سیکلت یا تراکتور حتی کمباین در شب بدون چراغ خطر و گاهی حتی بدون چراغ جلو تردد میکنند، این سهل انگاری ها جان رانندگان و مسافرین این جاده را تهدید میکند. خلاصه کلام اینکه این یک جاده چند منظوره گاو شتر پلنگ شده، هم جاده روستایی بوده  واز قدیم الایام محل رفت و آمد انها بوده و هست، هم کریدور جنوب  به شمال کشور است و کامیون های سنگین و ترانزیت و اتوبوسهای مسافری رفت آمد میکنند هم چون کوتاهترین راه استانهای شمالی و جنوبی کشور میباشد اغلب سواریهای شخصی  این جاده را انتخاب میکنند. مجموعه عوامل فوق باعث شده این جاده سالانه ده ها قربانی و مصدوم داشته باشد. لذا پیشنهاد میشود برای جلوگیری از این همه خسارت جانی به هم شهریان و هموطنان: 1- تسریع در تکمیل هر چه زودتر باند دوم خصوصا در فاصله سی کیلومتری دامغان 2-جلوگیری از تردد وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در این شریان اصلی و پر تردد 3- احداث پارکینگ در فاصله مناسب جهت پارک کردن وسایط نقلیه ای که در مسیر خراب میشوند. 4-احداث شانه خاکی جاده و تعریض پل ها تا تکمیل باند دوم جاده ✍حاج علیرضا مظفری کارآفرین برتر شهرستان دامغان
📝یاددشت| ضرورت احداث باند دوم جاده دامغان - جندق ✍حکمت حسین زاده متن کامل یادداشت را 👈اینجا بخوانید
نشست نخبگان و موثرین شهرستان دامغان با آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری نماینده کنونی استان البرز در مجلس خبرگان رهبری پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح حسینیه سیدالشهدا علیه‌السلام (تکیه دباغان)
نواختن زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان ملاصدرا شهرستان دامغان 🔸حجت الاسلام و المسلمین مهرابی از بسیج دانش آموزی شهرستان دامغان در این باره گفت: هدف از نواختن زنگ انقلاب اسلامی که هر ساله در همه مدارس کشور به صدا در میاید، آشنایی نسل جدید و نسل کنونی ما با آرمان های امام، راه امام و مکتب امام است. 📆تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ 🎤خبرنگار کسری خداوندی 📷فیلم بردار محمد امین غریب طزره