eitaa logo
دارُ السَّلام🌴
251 دنبال‌کننده
495 عکس
173 ویدیو
29 فایل
✍️محقق سبک زندگی و نظریات الگوی پیشرفت اسلامی/ مزاج شناسی و حجامت سختی امروز رو تحمل کن تا به دولت برسی/ روز رسیدن به دولت، یاد اون روز باش... که دور بر نداری!! جهت مشاوره، انتقادات و پیشنهادات👇 ۰۹۱۵۶۹۲۰۲۸۷ | @Montazeralmahdi77
مشاهده در ایتا
دانلود
درباره «معاهده اقلیمی پاریس» هم که در دولت روحانی، ایران هم قبول کرد و تعهد داد، مطالعه کنید...
مسوولین راست میگن که هارپ(Haarp) ثابت نشده! بله. برای ما ثابت نشده اما آمریکا و... سالهاست دارن ازش استفاده میکنند!!
16.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهارشنبه صبح بین الطلوعین مشهد
21.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهارشنبه ظهر ساعت حدود ۱۰ دقیقه به ۳!!
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️حساسیت های فکری نقشه الگو ⚡️علاقه مندان به مباحث فقهی نقشه الگوی پیشرفت اسلامی، حساسیت ویژه ای بر ۹ دسته مسئله ذیل دارند (۹ باب فقهی، ۱۰۰ نظریه فقهی و ۴۰۰ سرفصل فقهی): ۱- مسائل مرتبط با مدیریت و امامت ۲- مسائل مرتبط با علم و روش تحقیق ۳- مسائل مرتبط با نظافت و تزکیه ۴- مسائل مرتبط با ادبیات و بیان ۵- مسائل مرتبط با نظم و قانونگذاری ۶- مسائل مرتبط با پیشگیری از جرم و عبرت ۷- مسائل مرتبط با شغل و مکاسب ۸-مسائل مرتبط با ارزیابی و فرقان ۹-مسائل مرتبط با امنیت و نفی سبیل 👌پرهیز شدید از کلی گویی و نگاه انتزاعی به مسائل کشور؛ اولین فایده و تصویر این نقشه فقهی تفصیلی است. حل مسئله گسترده از منظر آیات و روایات در قالب روش تحقیق الگوی ساخت، مهمترین ویژگی مباحث این نقشه است. همانطور که قبلاً گفته ایم: در این نقشه کاربردی، ۴۰۰ مسئله مشخص در حوزه های مختلف دارای جدول تصمیم است.(تصویر اول) 👌مواجهه و مقایسه با سند معیوب توسعه پایدار 2030 دومین فایده و تصویر این نقشه فقهی کاربردی است. تبیین مفاهیم و اصطلاحات این نقشه فقهی، بی اعتباری و ضعف مفاهیم پوزیتویستی مطرح در اسناد بین المللی را عیان و آشکار می کند. (تصویر دوم) 👌سومین فایده قطعی این نقشه فقهی کاربردی، زمینه سازی برای فهم طبقه بندی دانشی شارع است. در جلسات متعددی توضیح داده ایم: که بنای دانش شارع بر اساس اصطلاح اصلی: فرائض خمس و اصطلاحات فرعیِ حدود کبار، سنت و ادب پایه گذاری شده است. به عبارت روشنتر: ارائه طبقه بندی نه بخشی از دانش های کاربردی شارع، گزینشی نسبتاً بزرگ از طبقه بندی تأسیسی دانش های شارع است. گزینش طبقه بندی نه بخشی در ابواب فقهی بر اساس دو اصل ظرفیت و نظام مقایسه صورت گرفته است. (تصویر سوم) حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - چگونه بر اساس آیات و روایات، زندگی خود را اداره کنیم؟ - جمعه انتظار ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
✨🌙حلول ماه رجب المرجب و ماه خدا بر همه مسلمین و سالکان راه حق و نیز میلاد با سعادت حضرت باقرالعلوم امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد🍀🌺🌺🌸🌸🍀 🍏🍎🍏 https://eitaa.com/joinchat/1036780072C120a040968
إن شاءالله فردا یک پیام مهم و تمدنی و تحول نگر در زمینه علم و پیدایش آن نگارش خواهیم کرد التماس دعا
هدایت شده از خبرگزاری فارس
رئیس مرکز ملی اقلیم سازمان هواشناسی: بارورسازی ابرها روشی برای برطرف‌کردن خشکسالی محسوب نمی‌شود 🔹هنوز توافقی بر روی اثرگذاری بارورسازی ابرها وجود ندارد. در نقطه‌ای که بارورسازی انجام می‌شود و همزمان باران هم می‌بارد، برخی معتقدند که این باران بدون بارورسازی هم می‌آمد. 🔹نزدیک به ۶۰ کشور این کار را انجام می‌دهند و اکثریت به‌صورت تحقیقاتی است. بعضی‌ها هم مدعی عملیاتی‌بودن هستند؛ مثلا امارات در فصل گرم سال ابرها را با ذرات نمک بارورسازی می‌کند و مدعی هستند که موفق بوده اما سازمان جهانی هواشناسی این مسئله را به‌طور کامل قبول ندارند و زیر سوال بردند. 🔹بارورسازی نمی‌تواند خشکسالی در منطقه‌ای را برطرف کند و حداکثر ابزاری در جعبۀ ابزار مدیریت منابع آب است. @Farsna - Link
✍ الحمدلله همین مقدار که اعتراف کردند یه دستکاری هایی داره در ابرها و آسمان صورت میگیره، جای شکرش باقیه! عرض کردیم که پروژه هارپ( Haarp) برای مسوولین ماست که هنوز به طور کامل ثابت نشده! اما کشور های دیگه مثل آمریکا و امارات و... دارن انجام میدن و گویا نتایجی هم گرفتند!! باروری ابرها ممکنه، اما احتمال أبر دزدی ممکن نیست؟؟!!( به این معنا که اصلا اجازه بارندگی داده نشود... نه اینکه أبر ما رو هل بدن ببرن طرف خودشان!!😜) !! 🍏🍎🍏 https://eitaa.com/joinchat/1036780072C120a040968
‌۱۴۰۲/۱۰/۲۴ س.قربانی ⚡️علوم وحیانی أنبیاء ؛سر منشاء تمامی علوم بشریت❗️ ✍ علوم الهی از جانب خدای متعال به حضرت آدم علیه السلام تعلیم شد(بقره آیه ۳۱) و به واسطه او و دیگر انبیاء پس از او، در زمین گسترش پیدا کرد..؛(علاوه بر تبیین مسیر سعادت و بندگی) مبین علوم مربوط به چگونه زیستن در دنیا و رفع مایحتاج زندگی و علوم و صنائع راهبردی هم بودند همچون؛ حمل و نقل دریایی و کشتی سازی‌ (توسط حضرت نوح علیه السلام؛ هود آیه ۳۷). علوم و صنائع دفاعی و جنگی مثل زره سازی و اسلحه سازی (توسط حضرت داود علیه السلام؛ سبأ آیه ۱۰ و ۱۱‌و ۱۲، انبیاء آیه ۸۰). علم مدیریت کشاورزی و تغذیه مردم و توزیع آن و همچنین علم تعبیر خواب (توسط حضرت یوسف علیه السلام؛ یوسف آیه ۴۷ و آیه ۶ و آیه ۲۱ و آیه ۱۰۱ ). و علم مدیریت و توزیع عادلانه آب و نیز ابطال سحرو...(توسط حضرت موسی علیه السلام؛اعراف آیه ۱۶۰ و بقره آیه ۶۰ و...). و علم صنعت دوخت و دوز مثل خیاطی(توسط حضرت ادریس علیه السلام در روایات. کتاب؛ حیات القلوب علامه مجلسی ره). علوم غریبه و تسخیر باد و جنیان و علم منطق الطیر «فهم سخن و رفتار پرندگان»(توسط حضرت سلیمان علیه السلام؛ ص آیه ۳۶ تا ۳۸_نمل آیه ۱۶). ادامه دارد... 🍏🍎🍏 https://eitaa.com/joinchat/1036780072C120a040968