اولین روزی که دیدمش، فکرش راهم نمیکردم
که قرار است، روزی اینگونه سخت..
تاوان اولین روز دیدنش را پس بدهم..!
هیچوقت پیر نشده بودم ؛ همهاش یا غمگین بودم یا دلتنگ و خسته اما اینروزا پیر شدم ؛ پیرِ پیر . !
هدایت شده از هشت+
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قیافه بچه مثبتارو نگیریم!!
این شبا،
شبای قدرِ انقلاب اسلامیه . .
📱[ هشت+ ]
آدم ضعیفی نبود؛
اما دیگه حوصلهی سختیها رو نداشت.
میل عجیبی به گریز پیدا کرد؛
به ندیدن، ندونستن و رفتن برای همیشه...
مرگ همین است، همینکه هموطنهایمان حالِ خوبی ندارند و ما برای از بین بردن درد قلبشان کاری از دستمان برنمیآید.
توراباجاننمیخواهمکهروزیمیشودفانی
توراباجانِدلجویمکهتاروزِاَبدباشی .