و آنقدر در راه تو، یکطرفه تلاش کردم که حالا انگار از میدان جنگ برگشتهام، خسته و فرسوده.
«چیزی نیست»، جملهای که اغلب آدمها وقتی همهچیز ویران شده است میگویند.
دعا برای سلامتی قائدمون و ظهور مولامون فراموش نشه..
یادتون نره این آشوبی که تو دلامونه فقط با توکل به خدا آروم میشه پس توکل به خودش
صوره یاسین و فتح و نصر و... یادتون نره..
*شما کجا هستین که صدا شنیدین؟
#نمیدانم!!!
سمت شما موشک پرتاب شده؟
#نمیدانم!!
لطفا مجدد این هشتگ #نمیدانم را نشر بدید .
#مرگبرآمریکا
یتیمی چه دردی داشت
ولی کور خوندن تا لاشه همه شونو از لوس جهان پاک نکنیم ول نمیکنیم