eitaa logo
‌"دلـارا|𝜗ৎ 𝐃𝐞𝐥𝐚𝐫𝐚"
2.3هزار دنبال‌کننده
164 عکس
22 ویدیو
2 فایل
_نگارشم‌ازعشق‌بود‌آن‌هنگام‌که‌واژه‌هاهمگی؛دردکشیدند! _اینجا، جایی‌ست که قلمِ شکسته از نبودنت می‌نویسد؛ و کلمات، گویی پای لغزیده، افتان و خیزان، در جاده‌ی دلتنگی تو گام برمی‌دارند.» کپی؟لا زیرمجموعه‌هامون: @naayss
مشاهده در ایتا
دانلود
زنده‌ام و غمگین. کاش هیچکدام نبودم .
و آنقدر در راه تو، یکطرفه تلاش کردم که حالا انگار از میدان جنگ برگشته‌ام، خسته و فرسوده.
«چیزی نیست»، جمله‌ای که اغلب آدم‌ها وقتی همه‌چیز ویران شده است می‌گویند.
تن من قایق لنگر زده در طوفان است خودم اینجا دل من پیش تو سرگردان است:)
و ناگهان برای تمام غم‌هایی که به قلبم رسیده بود، سکوت کردم...
دعا برای سلامتی قائدمون و ظهور مولامون فراموش نشه.. یادتون نره این آشوبی که تو دلامونه فقط با توکل به خدا آروم میشه پس توکل به خودش صوره یاسین و فتح و نصر و... یادتون نره..
*شما کجا هستین که صدا شنیدین؟ !!! سمت شما موشک پرتاب شده؟ !! لطفا مجدد این هشتگ را نشر بدید .
رفقا توسل به حضرت زینبو (س)، اهل بیت رو فراموش نکنید🙂.
یتیمی چه دردی داشت ولی کور خوندن تا لاشه همه شونو از لوس جهان پاک نکنیم ول نمیکنیم