هدایت شده از صابونفروشیدکترغضنفری
942.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من و برادر اگر در ورزشگاه بودیم ::
درواقع واسه هرچیزی از قبلش برنامه ریختم به بدترین شکل ممکن ریدم توش پس تقصیر من نیست🙏🏻