نمیدونم
شاید باید فقط گوشیو بندازم تو سطل زباله و بدون فضای کثیف مجازی ادامه بدم.
یهچیزی پشت سر هم میخورد به پنجره اتاقم و صدا میومد، فکر کردم بالاخره نامه هاگوارتزمو اوردن
پرده رو زدم کنار، دیدم یه یاکریم داره میرینه واسم
خدایا عالیه این زندگی مردم از خوشی🙏🏻