هدایت شده از "Руби Похоронное бюр"
شما: نائل، عذر میخوابم- قصد توهین ندارم عمو، اما چرا اینقدر لاغری؟ غذا گیر نمیاد یا اناتومیته؟ یا به خاطر ورزش؟ یا یا یا- ببشخین اگه ناراحتت کردم
_
نائل: نه عزیزم ناراحت نشدم، من هم کافی غذا میخورم هم سلامت جسمانی خیلی بالایی دارم پس جای نگرانی ای وجود نداره(گایز بخداکه نه به این الان ظلمی میشه نه چیزی اصلا خود ارت استایل انیمه انقدر کمراشون باریکه😭🤣)
هدایت شده از "Руби Похоронное бюр"
شما: نائل از شدت زیباییت من دیگه نمیتونم کمککککگ
_
نائل: منم شدت مهربونیتونو نمیتونمم
هدایت شده از "Руби Похоронное бюр"
شما: https://eitaa.com/Rubyarts/12109 عههههه یعنی چی بهش حق میدییی انجین پاشو بریم بابای نائل رو از قبر بیرون بکش_
_
نائل: وقتی اون همه سال مایه ننگ و شرمساریش باشم و حتی نتونه بهم نگاه کنه حتما حق داره...
انجین در پشت صحنه درحال اماده کردن هزاران اسنایپر برای به رگبار گرفتن بابای نائل*
هدایت شده از ★🌕𝓟𝓮𝓷𝓬𝓲𝓵 𝓪𝓷𝓭 𝓶𝓸𝓸𝓷🌕★
آقا فردا ساعت ۶ عصر اعلام میکنم نتایج دتیز رو همه دوستانی شرکت کردی یک بار دیگه آرت رو بفرستید چون باید پیدا کنم نشون مامانم بدم نتایج بده مرسیییی
#lilian
هدایت شده از ୨୧𝓡𝓮𝓮𝓵𝓼 𝓶𝓸𝓸𝓭𝔂
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
همسایه ها بخاطر فور معذرت
فدات خوشگلم چنل خودته
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
فدات خوشگلم چنل خودته
اشتباه فور زدم پاک نشد 💔💔
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
این تا اینجا بقیش برا بعداً
این خانومی رو تموم کردم شاید شاید شاید به احتمال ۱ درصد از ۱۰۰۰ درصد شاید شاید دتیز گزاشتم البته شاید چون میدونم هیچکس شرکت نمیکنه😭🤏