ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
خوش به حال مردم،وقت و حوصله آرت زدم/کشیدن دارن. والا من که درگیر بقا کردن هستم..🙃
ع چجالب منم
ولی بیشوخی بعضی وقتا نقاشی بکش به عنوان سرگرمی و تراپی؟
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
الان که گفتی سوال شد. آقا هرکی بیاد بگه کجا زندگی میکنه.ولی خودم نمیگم که یه دفع فکر دزدیدن به سرتون
من ماهشهرم(کائوروکو هم ماهشهره)
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
الان که گفتی سوال شد. آقا هرکی بیاد بگه کجا زندگی میکنه.ولی خودم نمیگم که یه دفع فکر دزدیدن به سرتون
نه خودت اول بگو
منکه مشکلی ندارم ولی بگو توهم
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
الان که گفتی سوال شد. آقا هرکی بیاد بگه کجا زندگی میکنه.ولی خودم نمیگم که یه دفع فکر دزدیدن به سرتون
ببین بخدا بدزدیمت با ملایمت میدزدیمت😔
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
بنده در ناشاهکاری به نام اهواز بقا میکنم👺
پشمامممممممم منمممممممممممممم وای عررررررر کدوم شهرییییییی