1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب همونطور که میدونین چنل قبلی مسدود شد منم دسترسی نداشتم پاکش کنم و اینجارو زدم
اسم: وید ویلسون (wade wilson)
سن: ۱۷-۱۶
تاریخ تولد: ۲ دسامبر
قد: ۱۶۲ cm
گروه خونی: o_
کویرک: makery،میکری (ساخت و ساز)
درمورد کویرک: کویرک وید makerh،بهش این قابلیت رو میده که با کمترین تجهیزات و وسیله های زنگ زده،کهنه،قدیمی و حتی خراب یک سلاح برای مبارزه و یا حتی وسیله ای برای درمان مجروح ها درست کنه ،حتی اگه هم تو صحرا با ی ماشین خراب زنگ زده گیر کنه اون ماشبنو میتونه به ی هواپیما یا ی ماشین بهتر تبدیل کنه و داشتن توانایی ساختن در کمترین زمان ممکن ،کویرکش به چشماش بستگی داره اکه نتونه ببینه نمیتونه چیزی بسازه یا تعمیر کنه و یا اکه بیش از حد گجت بسازه و یا تعمیر کنه به مغزش آسیب میزنه و مغزش هم به چشماش قبلا هم بخاطر استفاده ی بیش از حد کویرک خونریزی کردن و ممکن بود که کور بشه برای همین بیشتر اوقات فقط طرح های گجتی که میاد تو ذهنش رو نقاشی میکنه و بعضی اوقات آسیب مغزی باعث از دیت دادن کنترل و بخشی از حافظه اش میشه و باعش میشه که دیوونه بشه و قصد کشتن و آسیب زدن آدنای اطرافش رو داشته باشه و وقتی هم که آسیب مغزی زیاد باشه از هوش میره و وقتی بیدار شه چیزی از بعد از دیوونه شدنش یادش نیست
وابستگی به: دبیرستان قهرمانی یو.ای U.A،دوره ی پشتیبانی (support course)
کلاس: 1-B
اخلاق و رفتار: وید بیشتر اوقات درحال ساختن و تعمیرکردن چیزهاییه که پیدا میکنه و فردی بسیار کنجکاو و عاشق یادگیریه ،بیشتر اوقات یکم عصبی و سگ رفتار میشه ولی بیشار اوقات فردی لجباز و آرومه
علایق: ساختن و تعمیر کردن چیزای قدیمی ،نقاشی کردن از کسایی که دوست داره،تعمیر کردن لباس های قهرمانی ی دانش آموزای دوره قهرمانی ،کوری (curry,ی نوع غذای ژاپنی)،نوشیدنی های خنک تو زمستون
تنفرات: وقتی ینفر موقع کار مذاحمش میشه و وقتی تمرکز پ اعصاب نداشته باشه باعث میشه دستکاهش منفحر بشه،وقتی داره برای ینفر یچیزیو توضبخ میده ولی اون فرد اصلا گوش نمیده و مجبوره دوباره توضیح بده،وقتاییکه مونوما میره رو اعصابش و دلش میخواد خفش کنه
بستگان: کن هاراکی(ناپدری)
یوهانا تاکاشی(مادر)
کورو ویلسون(پدر واقعی)
(پدر و مادر وید طلاق گرفتن)
معلم: پاورلودر(معلم دوره ی پشتیبانی،powerloader),ولاد کینگ(vlad king,sekijiro kan)
پدر وید کورو ویلسون ویلن و ی دزد و دلال بوده و از مردم پول میگرفته و آدم میکشته و برای گروه های طبهکارا گجت و صلاح های هیلی خطرناک می ساخته و بعد از اینکه با یوهانا آشنا میشه کار شرورانه اش رو میزاره کنار بخاطر عشقش به یوهانا ولی بهش نمیگه قبلا ویلن بوده و بعد از اینکه یوهانا وید روحامله میشه و بعد از مدتی میفهمه که کورو ویلن بوده پنم وقتی که داشت یواشکی با ی خریدار گجت هاش صحبت میکرده و قبل از اینکه وید بدنیا بیاد طلاق میگیرن و یوهانا کورو رو به پلیس ها لو میده و دستگیرش میکنن و کورو به تارتاروس منتقل میشه و وقتی پید بدنیا میاد یوهانا میترسه کع وید هم مثل پدرش از اون گجت ها و صلاح ها بسازه و دقیقا همونژور شد که فکر میکرد ولی وید از قدرتش در راه کمک به قهرمان ها استفاده میکنه و یمن باعث آرامش یوهانا میشه ولی بیشتر اوقات به دخترش با خشم و نفرت نگاه میکنه چون هرموقع که به چشماش نگاه میکنه یاد کورو میوفته و رنگ موها،رنگ چشما،رنگ دوست و کویرک وید و کورو دقیقا شبیه هم هستن پ بیشتر اوقات دختر خودش رو میزده و از وقتی بچه بود اینکارو میکرده وقتی وید بچه بود یوهانا انقد وید رو میزد که از حال میرفته
وید از بچگی با بقیه سرد و بی روح رفتار میکرد و همین باعث شد که بقیه ازش دوری کنن و همیشه چیزای عجیبی میساخت یبار هم تو مهد کودک چندتا چاقو از آشپزخونه ی مهد کودک کش رفت و با مداد شمعی و چیزای دیگه ی تفنگ ساخت و میخواست باهاش به بچه های دیکه شلیک کنه ولی بعد معلمای اونجا سریع جلوشو گرفتن و نزدیک بود بخاطر اینکارس اخراجش کنن و والدینش خیلی نگرانش بودن ولی انگار به ی ورش بود ،از بچگی دوست بزنه تو گوش کسایی که میرفتن رومخش بیشتر اوقات پسرارو میزد،موقع امتحان ورودی ی یو.ای وید با اینکه میتونست گجت هایی که درست کرده بود رو با خودش ببره و استفاده کنه اینکارو نکرد و وقتایی که یکیی میزد رباتای امتحات ورودی رو خورد میکرد میرفت و از قطعاتشون ی سلاح میساخت در عرض یک یا دو دقیقه ولی بیشتر اوقات یکم وسوسه میشد و کسایی که تو امتحان ورودی بودن رو میزد نفله میکرد و ممکن بود که بخاطر اینکاراش نتونه وارد یو.ای بشه و میخواستن ردش کنن حتی با اینکه بالاترین امتیاز رو داشت ولی نزو با رد کردنش موافق نبپد در صورتیکه بیشت معلما موافق بودن چون میترسیدن که تو ماموریت ها هم بزنه هم تیمیش رو زخمی کنه واینا ولی نزو میگفت که پتانسیل داره و با هزارتا بدبختی قبولش کردن ،و موقع تایین کلاسا بیشتر معلما نمیخواستن که وید رو بزارن تو کلاس خودشون چون بنظرشون وید خیلی دردسرساز و مشمل ساز میومد حتی با اینکه تو امتحان کتبی
نمره ی کاملو گرفت و برای همین سکیجیرو (vlad king) وید رو تو کلاس خودش یعنی کلاس ۱-B قبول کرد
از همون روز اول تو یو.ای وید تونست توجه همه ی معلما و دانش آموزازو بگیره با طرح هایی که میکشید ،ایده هایی که میداد،گجت هایی که میساخت و اینکه چقدر سریع و بی نقص لباس های قهرمانیه دانش آموزای زشته ی قهرمانی رو تعمیر و درست میکرد و تو تمرین ها هم بدون اینکه از گجت هاش و اختراع هاش استفاده کنه میتونست حریف رو شکست بده ولی بیشتر اوقات سگ میضد و طرف رو تا حد مرگ و گریه میزد و بیشتر اوقات انقدر زیاد رپی میکرد که طرف بیهوش میشد ولی ولاد کینگ سعی کرد با تشویق کردنش و بهض بگه یکن شدت کارتو بیار پایین بهش کمک کنه و جواب هم میداد چونکه وید به حرف بقیه گوش نمیده چون نظر بقیه براش مسخره است ولی وقتی ولاد کینگ ازض مثخواد کارب رو انجام بده بدون اما و اگه و سوال و چون و ورا انجام میداد چون ازض خوشش میومد و بنظرش خیلی قوی،مهربون و باحال بود
وید فقط به نظرات بیشتر مردم گوش نمیده مخصوصا اونایی که میرن رو مخش مثل مونوما چون مونوما همش به وید اسرار میکنه که ی بمب یا موشک یا حتی ی سم درست کنه که کلاس 1-A رو نابود کنن وهرروز این دخواست رو میکنه و وید همش مخالفت میکنه و کندو هم همش میکوبه تو سر مونوما و ناک اوتش میکنه
وید از نقاشی کردن،اختراع کردن ،کتک زدن کسایی که میرن رومخش خیلی خوشش میاد و عاشق اینکه از کسایی که خوشش میاد و کسایی که بنظرش جالبن اسکچ بزنه و نقاشیشون کنه و برای خودش ی اسکچ بوک داره که تقریبا فکر کنم کل یو.ای رو کشیده
وید حتی توجه های بیشتری رو تو جشنواره ی ورزشی به سمت خپدش گرفت چون تو جشنواره ی ورزشی از چیزایی که خودمون درست کردیم میتونیم استفاده کنیم و وید هم بهترین گجت های عمرشو درست کرد و مهم نبود کی حریفش باشع ،همیشه شکستس میداد ولث اگع وید خیلی زیاد از کوسش استفاده کنه باعق صدمه زدن به مغزش میشه و باعث میشه کنترلش رو از دست بده و بیشتر اوقات قصد جون ژرف مقابلش رو بکنه و توی جشنواره ی ورزشی وقتی مقابل باکوگو بود این اتفاق افتاد و نزدثک بود بکشتس جلوی همه ی تماشاویا و معلما و کسایی که داشتن برنامه رو از پخض زنده تماشا میکردن و میدنابت سعی کرد با کوسش جلوی وید رو بکیره و بیهوشش کنه ولی وید از قبل ی ماسک اکسیژن درست کرده بود و نمیذاشت گازهای میدنایت بیهوشش کنن و حتی دیوارهایی که سمنتیوس هم درست میکرد خراب میکرد و هنوز قصد کشتن باکوگو رو داشت
آیزاوا سعی کرد از کوسش استفاده کنه تا کوسه ی وید رو خنثی کنه ولی وید از کوسش استفاده نمیکرد و از گجت هاش استفاده میکرده و کوسه ی آیزاوا فایده نداشت و بعت وید بیشتر دیوونه میشه و میخواسته با ی بمب که خودش درست کرده بوده مل استودیو و خودش رو بفرسته هوا ولی بعد آل مایت مجبور مبشه ناک اوتش کنه و خداروشکر بمب هه فعال نشد و وقتب هم که وید به هوش اومد دیگه دیوونه نبود و تونست از کلاس B مقام اولو بگیره و باکوگو هم از کلاس A مقام اولو گرفت ولی بعد از جشنواره ی ورزشی باکوگو سعی میکرد بزنه وید رو لت و پار کنه ولی ایزوکو و آیدا همش جلوشو میکرفتن و وید ملا هیوی از دیوونگیش بادش نبود و همه ی معلما میخواستن اخراحش کنن ولی نزو باز نذاشت
از جشنواره ی ورزشی به بعد بیشتر دانش آموزا با ترس و احتیاط به وید نگاه میکردن و بیشتر اوقات سعی میمردن فرار کنن و وید اصلا دلیلشو نمیدونست
معلما پرونده ی وید رو چک کردن و فهمیدن مه علت دیوونگیش بخاطر استفاده ی بیش از حد از کوسشه و دیگه بیخیال اخراج کردنش شدن و سعی کردن بیشتر بهش کمک کنن و درکش کنن و وید ا این همه محبت و تغییر یهویی خیلی گیج شد و فکر میکرد دوربین مخفی ای چیزیه و زیاد بهش توجه نکرد
موقعی هم که دانش آموزا باید ی قهرمان برای دوره ی کارآموزیشون انتخاب میکردن وید دلس نمیخولست انتخواب کنه و عیچ قهرمانی از نظرش جالب نبود و وقتی که ولاد کینک ازش مبدرسید که چرا برای کاراموزیش کسیو انتخواب نکرده و وید همش با خودش میگفت که دانش آموز دوره ی پشتیبانیه و وقتی که قرار نیست قهرمان باشه چرا باید ی قهرمان برای کارآموزی و تمرین انتخواب کنه و بعد از هزار تا زور و بدبختی و راصی کردن بالاخره قانع شد و از ۱۰ تا قهرمان برتر و بیشتر قهرمان های زیرزمینی توصیه نامه های زیادی گرفت و چون نمیدونست کدومو انتخواب کنه به مدت یکروز پیش هرکودومشون کارآموزی داشت و بیستر اوقات پیش قهرمان هایی که خوشش میومد مثل gang orca ،Selkie,fatgum, بیشتر هول و سرخ میشد و به بیشتر آژانس قهرمان ها نرفت مثل هاوکس چون بنظرش خیلی رومخ و مزاحمه و برای همین به آژانسس نرفت و آخر سر پیش اندوار Endeavor کارآموزیس رو شروع کرد چونکه از نظر اندوار وید میتونه تو بیشتر کارها بهش کمک کنه چون هم باهوشه،قویه،به مشکلات به راحتی رسیدگی میکنه و ممکنه تو آژانس به ی مکانیک نیاز داشته باشه و برای همین وید رو تو
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
خب امم....وید هستم (wade) و یک عدد آرتیست نوب، 15 years old
والا وید تو شاهکار میکشی نوب منم
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
والا وید تو شاهکار میکشی نوب منم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا