eitaa logo
دیدبان هنر و رسانه
67 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
195 ویدیو
45 فایل
*دیدبانی هنر و رسانه با بیشتر خواندن و تمرکز بر دانسته‌های مفید* ✅ ارتباط با ما: @Arab1393 ✅اینستاگرام: https://www.instagram.com/didban_art_media
مشاهده در ایتا
دانلود
4⃣4⃣ ✨شخصیّت هنری✨ 💠 گاهی وقت‌ها تجلّی هنر را می‌توان در افرادی مشاهده کرد که اسماً هم هنرمند نیستند؛ اما آن قدر متوجه حقیقت هستی‌اند که به شهود لحظه رسیده‌اند و در لحظه حاضرند و برای مثال شخصیتی مثل امام خمینی، صرف موجودیّتش، یک اثر هنری بود. بعضی وقت‌ها هم به کسانی برمی‌خوریم که نام هنرمند به آنها اطلاق می‌شود، اما کوچکترین جذابیّتی برای آدم ندارند؛ شاید به این دلیل است که وصل نیستند.💠 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
⚠️ آیا به همان اندازه که مراقب سلامت جسممان هستیم، به سلامت قلب و روحمان نیز توجه میکنیم؟ 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
✅ یکی از کارکردهای سواد رسانه، کسب مهارت گزینش مناسب در مواجه با انواع رسانه است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
❇️روحیه انتقادی، مخاطب را از حالت انفعال بیرون آورده و کمک می‌کند تا آگاهانه از انواع رسانه‌ها استفاده ‌کند. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2⃣1⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
👀 🔮 👀 🔮 👀 🔮 👀 ✨رالف خرابکار 1 و 2✨ Wreck-It Ralph - Ralph Breaks the Internet 🗓 محصول: آمریکا- 1391 و 1397 🖊کارگردان: ریچ مور ♻ شرکت تولید کننده: والت دیزنی 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔻 💢 تخیّل کارگردان و نویسندگان اثر، در قسمت یک انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» فضای درون دنیای بازی‌های ویدئویی را نشان می‌دهد و روابط شخصیت‌های این بازی‌ها را روایت می‌کند که پس از تمام شدن یک روز کاری و تعطیلی مکان بازی‌ها، فعالیت‌های شخصی خود را انجام می‌دهند. 💢در قسمت دوم این انیمیشن که با عنوان «رالف اینترنت را خراب می‌کند» منتشر شد، پای دو شخصیت اصلی انیمیشن به فضای سایبر کشیده می‌شود، حالا با گذشت زمان، بازی‌های اینترنتی و آنلاین موضوعیت پیدا کرده‌اند. 🌀در قسمت اول این انیمیشن شاهد جامعه بسته‌ و محدودی در بازی‌های ویدئویی هستیم. شخصیت‌ها قادر به تغییر پایگاه اجتماعی خود نیستند و در شرایط خود درگیر یک روزمرگی هستند. 🌀 اما در قسمت دوم با ورود به فضای سایبر، همه امور قابل تغییر است. مناسباتی که در این فضا مطرح است به شخصیت‌ها اجازه تغییر پایگاه اجتماعی‌شان را می‌دهد. ⬅️تقابل میان جامعه باز و جامعه بسته با استعاره بازی‌های ویدئویی و بازی‌های اینترنتی در این انیمیشن تصویر شده است. 🔸روایت انیمیشن جذاب و گیراست و شبیه‌سازی‌های باور پذیری از دنیای بازی‌های ویدئویی و اینترنتی در این انیمیشن‌ها صورت گرفته است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
4⃣5⃣ ✨ تحوّل در رمان‌نویسی ✨ 🔹انسان با تحوّلی که به تبع انقلاب معنوی اسلام در جهان ایجاد شده است، وضع تازه‌ای در برابر هستی خواهد یافت. 🔹«من»یعنی «کیفیت حضور انسان در عالم وجود»است که دیگرگون خواهد شد و اگر این دیگر گونگی در ادبیات بازگو شود، باید منتظر بود که ادبیات تسلیم تحوّلی عظیم، حتی در فرم و قالب شود. 🔹تا این «من»متحوّل نشود، رمان‌نویسی متحوّل نخواهد شد و محتوای دیگری را نخواهد پذیرفت. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔺دکترین تطبیقی هنر۱🔺 🍀وحی 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media