eitaa logo
دیدبان هنر و رسانه
67 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
195 ویدیو
45 فایل
*دیدبانی هنر و رسانه با بیشتر خواندن و تمرکز بر دانسته‌های مفید* ✅ ارتباط با ما: @Arab1393 ✅اینستاگرام: https://www.instagram.com/didban_art_media
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ آیا به همان اندازه که مراقب سلامت جسممان هستیم، به سلامت قلب و روحمان نیز توجه میکنیم؟ 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
✅ یکی از کارکردهای سواد رسانه، کسب مهارت گزینش مناسب در مواجه با انواع رسانه است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
❇️روحیه انتقادی، مخاطب را از حالت انفعال بیرون آورده و کمک می‌کند تا آگاهانه از انواع رسانه‌ها استفاده ‌کند. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2⃣1⃣ 🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰✳️🔰
👀 🔮 👀 🔮 👀 🔮 👀 ✨رالف خرابکار 1 و 2✨ Wreck-It Ralph - Ralph Breaks the Internet 🗓 محصول: آمریکا- 1391 و 1397 🖊کارگردان: ریچ مور ♻ شرکت تولید کننده: والت دیزنی 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔻 💢 تخیّل کارگردان و نویسندگان اثر، در قسمت یک انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» فضای درون دنیای بازی‌های ویدئویی را نشان می‌دهد و روابط شخصیت‌های این بازی‌ها را روایت می‌کند که پس از تمام شدن یک روز کاری و تعطیلی مکان بازی‌ها، فعالیت‌های شخصی خود را انجام می‌دهند. 💢در قسمت دوم این انیمیشن که با عنوان «رالف اینترنت را خراب می‌کند» منتشر شد، پای دو شخصیت اصلی انیمیشن به فضای سایبر کشیده می‌شود، حالا با گذشت زمان، بازی‌های اینترنتی و آنلاین موضوعیت پیدا کرده‌اند. 🌀در قسمت اول این انیمیشن شاهد جامعه بسته‌ و محدودی در بازی‌های ویدئویی هستیم. شخصیت‌ها قادر به تغییر پایگاه اجتماعی خود نیستند و در شرایط خود درگیر یک روزمرگی هستند. 🌀 اما در قسمت دوم با ورود به فضای سایبر، همه امور قابل تغییر است. مناسباتی که در این فضا مطرح است به شخصیت‌ها اجازه تغییر پایگاه اجتماعی‌شان را می‌دهد. ⬅️تقابل میان جامعه باز و جامعه بسته با استعاره بازی‌های ویدئویی و بازی‌های اینترنتی در این انیمیشن تصویر شده است. 🔸روایت انیمیشن جذاب و گیراست و شبیه‌سازی‌های باور پذیری از دنیای بازی‌های ویدئویی و اینترنتی در این انیمیشن‌ها صورت گرفته است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
4⃣5⃣ ✨ تحوّل در رمان‌نویسی ✨ 🔹انسان با تحوّلی که به تبع انقلاب معنوی اسلام در جهان ایجاد شده است، وضع تازه‌ای در برابر هستی خواهد یافت. 🔹«من»یعنی «کیفیت حضور انسان در عالم وجود»است که دیگرگون خواهد شد و اگر این دیگر گونگی در ادبیات بازگو شود، باید منتظر بود که ادبیات تسلیم تحوّلی عظیم، حتی در فرم و قالب شود. 🔹تا این «من»متحوّل نشود، رمان‌نویسی متحوّل نخواهد شد و محتوای دیگری را نخواهد پذیرفت. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔺دکترین تطبیقی هنر۱🔺 🍀وحی 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔺دکترین تطبیقی هنر۲🔺 ⛔️تبیین غریزی یا فطری 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media