یک روز بعد از مردنم فکر میکنم ، به آدم هایی که بی تاب جای خالی من گریه میکنند.
به خاطراتم که ناباورانه در ذهن عزیزانم ، مرور خواهند شد ..
یک سال بعد از مردنم فکر میکنم به آدم هایی که آخرین اشک هایشان را برای نبودنم میریزند :)
و آماده میشوند برای فراموش کردنم ..
برای دلبستگی ها و دلخوشی های ، تازه ..
به پنج سال بعد از مردنم فکر میکنم ..!
به آدم هایی که دیگر مرا یادشان رفته :)
و دنیایی بدون وجود من هم ، پابرجاست ..
چه بیهوده زمانم برای درد هایی سپری شد ، که از من نبود .
برای دغدغه هایی که هیچ فایده ای برایم نداشت و افکار آزار دهنده ای ، که فقط حواس من را از زندگی ام پرت میکرد .
چه رویا هایی که تا این لحظه ، در پستوی باورم سرکوب شد ..
هدایت شده از Lunara ֢ ࣪
3 تا رم • ن بزرگسال تصویری ❗️
آمار 469 سند میشن چنل زیر
https://eitaa.com/joinchat/546047642Ca83137ea7a
10 نفر جوین بکوبن
بدو بیا جا نمونی ❌️
هدایت شده از خیآلِاو؛
تولد دخترمه..
میتونمیهکادویکوچیکبگیرمازتون؟
https://eitaa.com/Aghshe_srd
چنلمآهورمه..
جوینشینلطفا؛)
یهکادویکوچیکازطرفشوما💗✨🙂
دمتونمگرم🌚💓