10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❞
‹ بهم میآمدید اما؛
تو سهمِ قلب من بودی..›
-دُژَم-
دُژَم
❞ «وَ في غیٰابَه أَکید لسه الأمل موجودْ» و در نبودش قطعاً هنوز، امید به دیدار وجود دارد! -دُژَم-
❞
«من یحبك لن یسقیك مر الإهمال أبداً»
آنکه تو را دوست دارد،
طعم تلخ بیتوجهی را به تو نمینوشاند!
-دُژَم-
❞
کاش بدانید دل آدمی چقدر میشکند
وقتی چشمش دنبال کسی میگردد،
اما پیدایش نمیکند..
- جمال ثریا