دُژَم
❞ «نحنُ الحائرون بين الواقع القبيح و الحلم الذى لَا يتحقق» ما بین واقعیتِ ناخوشایند و رویایی که محقق
❞
«قالَتْ لي حدثنى عَن الحْنين؛ فقلت الحنين هو أن تَسْمَع صوت مِن تُحب و تلتفت و لا ترو أحداً»
به من گفت: از دلتنگی بگو؛
گفتم: دلتنگی يعنی صدای محبوبت را بشنوی، روی برگردانی و كسی آنجا نباشد.
-دُژَم-