eitaa logo
دکتر علی سعیدی
2.1هزار دنبال‌کننده
506 عکس
262 ویدیو
124 فایل
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین‌المللی قم | استادیار گروه اقتصاد اسلامی https://qom.ac.ir/saeedi ارتباط: @a_saeedi
مشاهده در ایتا
دانلود
کاهش ارزش دلار در صدسال اخیر
هدایت شده از مدرسه اقتصاد
کتاب هنر تحریم‌ها.pdf
2.05M
📣 کتاب «هنر تحریم‌ها؛ نگاهی از درون میدان» به قلم ریچارد نفیو به رشته تحریر درآمده است. نویسنده، مسوول تیم طراحی تحریم‌ها علیه ایران در دوره دوم ریاست‌جمهوری اوباما و پیش از آن، ١٠ سال مسوول امور ایران در شورای امنیت ملی و قائم‌مقام هماهنگی سیاست تحریم در وزارت خارجه ایالات متحده امریکا بوده است. بنابراین با نوشته یک فرد دانشگاهی و با یک اثر آکادمیک مواجه نیستیم بلکه بیشتر با گزارش یک تجربه، از نگاه نویسنده یک تجربه موفق، روبه‌رو هستیم. 🔼 خواندن تمام این کتاب، که با سرعت و البته نه با دقت، توسط مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر شده، برای دست اندرکاران مذاکرات هسته‌ای و تیم‌های حقوقی، اقتصادی و امنیتی پشتیبان مذاکرات لازم است. ⬆️ ترجمه این کتاب را می‌توانید در لینک بالا دریافت کنید.⬆️ ✍️ درسگفتارها، جزوات، تحلیل‌ها، کلیپ‌ها و اخبار مدرسه اقتصاد را پیگیر باشید: 🆔 @schoolofeconomics
👇این کانال خوبی است، مطالب مفیدی در آن هست که قابل استفاده است. 🆔 @schoolofeconomics
هدایت شده از مدرسه اقتصاد
🗳 شبکه جامع علمی قصد، یکی از پایگاه‌های مهم اینترنتی برای پی‌گیری مباحث اقتصاد از مجرای سالم خود است که می‌توانید از ان استفاده بفرمائید: http://qasd.ir/person/320/355 📒شبکه اساتید اقتصادی سالم و منتقد سرمایه‌داری یله و رها را می‌توانید از اینجا پی‌گیر باشید: http://qasd.ir/person/320 📚 همچنین لیست برخی مقالات مجله علمی پژوهشنامه اقتصاد مقاومتی را در این لینک می‌توانید پی‌گیری کنید: http://npem.islamicec.ir/ ✍️ تلاش کانال «مدرسه اقتصاد»، بر پیگیری بحث جبهه‌سازی از اساتید سالم و منصف و جدی اقتصاد است تا در این «جنگ تمام عیار اقتصادی» کشورمان بتواند با سلامت و صحت، با گذر از لیبرال‌های وطنی و شبکه نفواست. البته تمدن غرب و فرهنگ و وذ، گذر کند و به سرمنزل مقصود که رشد و پیشرفت همه جانبه مردم است، برسد. به کانال مدرسه اقتصاد بپیوندید و دوستان خود را نیز دعوت کنید تا اخرین تحلیل‌ها و درسگفتارهای جدی اقتصادی را از دست ندهید: @SchoolofEconomics
هدایت شده از مدرسه اقتصاد
9.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔍 در جستجوی 🎥 📹 این کوتاه که مورد توجه بسیاری در سراسر جهان قرارگرفته است، «شادی» نام دارد. سازنده این انیمیشن بصورت کلی روایت خود را از وضعیت زندگی روزمره ( که در این انیمیشن بصورت نمادین شهر زندگی در شهر است ) به تصویر کشیده است . چرخه ای از تلاش نافرجام انسان در سیستمی که به ظاهر غایتش و شادی تعریف شده است اما نهایتا کارکردی جز توده ها و انسان ها ندارد... ✴️ در آمریکای رو به افول، شادی را هم باید فراموش کرد. 🆔 @America_in_decline 🆔 @SchoolofEconomics
ظرفیت_های_مالیاتی_اقتصاد_ایران.pdf
2.73M
#بخش_عمومی_۲: گزارش سازمان امور مالیاتی از نظام مالیاتی ایران
مالیات بر ارزش افزوده.pdf
399.2K
#بخش_عمومی_۲: مالیات بر ارزش افزوده
هدایت شده از اندیشکده قصد
📢 مصاحبه با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی https://b2n.ir/174388 🔸چرا پایین بودن قیمت انرژی تبدیل به مسئله اول اقتصاد ایران شده است و خیلی از مسائل مهم از یاد رفته است. قیمت حامل‌های انرژی در ایران ارزان است، اما چه کسی و چرا این مسئله را بزرگ می‌کند؟ من می‌توانم برای شما واقعیت‌های دیگری را بشمارم که هیچ وقت در ایران بزرگ نمی‌شوند. مثلاً چرا موضوع تغییر در سیاست‌گذاری در صنعت خودروسازی کشور جدی گرفته نمی‌شود؟ *** 🔸خصوصی‌سازی به بحران‌های کارگری و تعطیلی کارخانه‌ها می‌انجامد و آزادسازی به شورش که سیاست‌گذار را به سمت راهکارهای آسان اما نادرست هدایت می‌کردند. اندیشه رایج اقتصادی سیاست‌گذار را به سمت راه‌حل ساده یعنی آزادسازی قیمت سوخت و خصوصی‌سازی سوق می‌دهد نه راهکار اساسی انضباط مالی و شفافیت. *** 🔸سیاست‌گذاران با بحران دستاورد روبه‌رو هستند. وقتی پاسخ‌های درست از دل سیستم اداری بیرون نمی‌آید، استیجاری تصمیم گرفته می‌شود. می‌گویند حالا که این طور اجرا می‌شود، حداقل مردم را شاد کنیم! 🆔 @QasdWay
ghahti (1).pdf
1.93M
فایل کتاب #قحطی_بزرگ برای درس اقتصاد ایران۲ https://eitaa.com/hamidrezamaghsoodi
با اینکه خیلی اهل توییت‌بازی نبودم، اما حسابی در توییتر داشتم که گهگاهی فضای آن را رصد می‌کردم. روز جمعه چندتا پست دربارۀ گذاشتم و اکانتم از دسترس خارج شد. نه توییتر خیلی اهمیت دارد و نه من خیلی به آن کاری دارم، اما حواسمان باشد که بازی‌کردن در زمین دشمن همین است؛ هر وقت بخواهند و خلاف نظر آنها رفتار کنی به‌راحتی «حذف»ت می‌کنند! یک شعار متعصبانه و بی‌منطق نیست، این شعار مبتنی بر تحلیل‌ها و مطالعات بسیار جدی و دامنه‌دار است که بخشی از آن را در درس مرور کردیم.