اصلا سر سوزن بلد نیستم یکیو آروم کنم طرف در حال زار زار گریه کردن باشه وامیسم بالا سرش خیلی یُبس دستور میدم گریه نکن گریه نکن گریه نکن
من رابطم با هیچ پسری بیشتر از سه ماه طول نکشیده البته کمتر از سه ماه هم طول نکشیده
اصلا طول نکشیده ولم کنید
دیروز مامانم داشت سبزی پاک میکرد دلم سوخت رفتم کمکش بعد ده دیقه دیدم دارم غیبت زنِ پسرداییمو میکنم
بابام زنگ زده بهم یکم صدامو عوض کردم گفتم بفرمایید
فک کرد شماره رو اشتباه گرفته هول کرد گفت : ببخشید مثل این که معذرت میخوام و قط کرد.
بعد چند دقیقه دیگ زنگ زد گفت کره خر جرأت داری بیا خونه
دوستم دعوتم کرد به گروه
وارد شدم میبینم فقط منو خودشیم
میگم خب میومدی pv
میگه،نه اینجا بزرگتره
یه دوست مذکر داشتم خیلی گاو بود
فرقی نداشت من چی بگم،سرم درد میکنه؛دلم گرفته، تصادف کردم،مُردم...
جوابش همین بود:ای جون.
بسته نامحدودشبانه گرفتم يه جوري هرچي ميومد دانلود ميكردم كه پيام اومد.
"داداش بيا اين پولت ولي خلاصهی برنامه هاي شبكه چهار چرا اخه؟"
باید بگم من تو رابطه با کسی که دوسش دارم از یه بچه 3 ساله بچه تر ، نفهم تر و حساس ترم.