بابام زنگ زده بهم یکم صدامو عوض کردم گفتم بفرمایید
فک کرد شماره رو اشتباه گرفته هول کرد گفت : ببخشید مثل این که معذرت میخوام و قط کرد.
بعد چند دقیقه دیگ زنگ زد گفت کره خر جرأت داری بیا خونه
دوستم دعوتم کرد به گروه
وارد شدم میبینم فقط منو خودشیم
میگم خب میومدی pv
میگه،نه اینجا بزرگتره
یه دوست مذکر داشتم خیلی گاو بود
فرقی نداشت من چی بگم،سرم درد میکنه؛دلم گرفته، تصادف کردم،مُردم...
جوابش همین بود:ای جون.
بسته نامحدودشبانه گرفتم يه جوري هرچي ميومد دانلود ميكردم كه پيام اومد.
"داداش بيا اين پولت ولي خلاصهی برنامه هاي شبكه چهار چرا اخه؟"
باید بگم من تو رابطه با کسی که دوسش دارم از یه بچه 3 ساله بچه تر ، نفهم تر و حساس ترم.
یه عدهای هستن وقتی ازشون آدرس میپرسی، بلند میشن پریشون اطرافشون رو نگاه میکنن اول ببینن خودشون کجان.
درسته پیام آخریم جوریه که جواب نداره ولی ممنون میشم سین کنی دوست عزیز و با این حرکت رو مغز من رژه نری.