یه دوست مذکر داشتم خیلی گاو بود
فرقی نداشت من چی بگم،سرم درد میکنه؛دلم گرفته، تصادف کردم،مُردم...
جوابش همین بود:ای جون.
بسته نامحدودشبانه گرفتم يه جوري هرچي ميومد دانلود ميكردم كه پيام اومد.
"داداش بيا اين پولت ولي خلاصهی برنامه هاي شبكه چهار چرا اخه؟"
باید بگم من تو رابطه با کسی که دوسش دارم از یه بچه 3 ساله بچه تر ، نفهم تر و حساس ترم.
یه عدهای هستن وقتی ازشون آدرس میپرسی، بلند میشن پریشون اطرافشون رو نگاه میکنن اول ببینن خودشون کجان.
درسته پیام آخریم جوریه که جواب نداره ولی ممنون میشم سین کنی دوست عزیز و با این حرکت رو مغز من رژه نری.
از بی سرانجام ترین جملات زبان فارسی میتونم به "یه روز برنامه کنید همدیگه رو ببینیم" اشاره کنم...
هروقت یهو دلتون خواست به خونه ی دوستتون زنگ بزنید
قبلش یه پیام بهش بدید شاید با شما رفته قدم بزنه یا حتی باهم رفته باشید سینما.
دیگه اخرای اسفنده هی باید به ننمون توضیح بدیم این چیه زیر فرش اون چیه تو کمد این پیکنیک چرا اینجاست این سیخ چیه، چرا این سیگاره گیاهیه اون دختره کیه تو کمد.