از بی سرانجام ترین جملات زبان فارسی میتونم به "یه روز برنامه کنید همدیگه رو ببینیم" اشاره کنم...
هروقت یهو دلتون خواست به خونه ی دوستتون زنگ بزنید
قبلش یه پیام بهش بدید شاید با شما رفته قدم بزنه یا حتی باهم رفته باشید سینما.
دیگه اخرای اسفنده هی باید به ننمون توضیح بدیم این چیه زیر فرش اون چیه تو کمد این پیکنیک چرا اینجاست این سیخ چیه، چرا این سیگاره گیاهیه اون دختره کیه تو کمد.
تو ماداگاسکار برا دلبری از دختر موردعلاقشون باگاو کشتی میگیرن
اونوقت پسرای ما برا دلبری ازدختر ابرو برمیدارن:/
رفتم کافه، یه لیوان آب پرتقال سفارش دادم ده هزار تومن.بعدش جلو چشمم سن ایچ ۶ تومنی رو باز کرد و یه لیوان ریخت داد بهم:/
نصف مشکلات روحی و جسمی خانواده های ایرانی از فرهنگ حالا مردم چی میگن پشت سرمون نشأت میگیره
الانُ نبینین بچه ها رو درحد مدلا خوشگل و خوشتیپ میکنن
زمان ما همه بچه ها رو کچل میکردن مدرسه ها شبیه معبد شائولین میشد
منم میتونم عکسمو با عشقم بذارم زیرش بنویسم منو عشقم یهویی
اما بقیه عشقام میفهمن شر میشه
به درد سرش نمی ارزه :(
ایران تنها جایی که تو نمایشگاه های ماشینش،عکس بنز و پورشه و لامبورگینی میزنن ولی پراید و 405میفروشن