بچها اگه یه آدم غریبه (عموماً دخترها) توی یه فضای عمومی جوری باهاتون رفتار کرد که انگار میشناستتون لطفا باهاش همکاری کنین، چون به احتمال زیاد در خطره.
یه بار زدم به سیم آخر خودمو از پنجره اتاق پرت کردم پایین خاکی شدم فقط
طبقه هم کفیم اخه
چجوری اسم این همه بازیگر خارجی و فیلماشونو حفظید
من نهایتا میتونم بگم عه این یارو
لپ تاپم به درجهای از کُندی رسیده که وقتی دابل کلیک میکنم رو مای کامپیوتر، بعد پنج دقیقه پیغام میده: داداش کجا رو کلیک کرده بودی؟
میگن اگه میخوای موفق بشی رویاهاتو دنبال کن، آخه من پای پیاده چه جوری دنبال بوگاتی بدوم.