هدایت شده از سرای راهبردی نورهان💡
اعوذ بجلال وجهک الکریم ان ینقضی عنی شهر رمضان او یطلع الفجر من لیلتی هذه و لک قبلی ذنب او تبعه تعذبنی علیه..
التماس دعای فراوان
اَللَّهُمَّ لاَ تَجْعَلْهُ آخِرَ اَلْعَهْدِ مِنْ صِيَامِنَا إِيَّاهُ فَإِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِي مَرْحُوماً وَ لاَ تَجْعَلْنِي مَحْرُوماً
خدایا این روز را آخرین روزه ما در ماه رمضان قرار مده، اما اگر چنین کردی، مرا مشمول رحمت خود قرار ده و از رحمتت محروم مفرما
💐💐💐
سلام عیدتون مبارک 😍
طاعات قبول باشه. 🤲☺️
التماس دعا 🙏
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
12.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ یک انگلیسی تازه مسلمان شده به این سوال که چرا بچههای ما بجای الگو قراردادن پیامبران و یارانش، اَبَر قهرمانهای غربی رو الگو قرار میدهند
این خانم از مخدر خطرناکی صحبت میکنه که مادر پدرها در اختیار فرزندانشان قرار میدهند
نظراتش درباره حجاب به عنوان زنی که از نهایت لیبرالیسم اومده جالبه👌
@BisimchiMedia
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
هدایت شده از سرای راهبردی نورهان💡
معترضی؟🤨
عصبانی هستی؟😠
دلخوری؟😒
توپت پره؟😡
حقتو میخورن؟😑
بهت زور میگن؟😤
حرف مفت میزنن؟🤔
هیچوقت به حرفات گوش نمیدن؟!😖
اینجا جائیه که بالآخره میتونی صدای اعتراضتو، هممممممه حرفای توی دلتو بریزی بیرون😎
بدون هیییییییچ محدودیتی
قراره بالآخره ببینیم حق با کیه؟🤔
چرا...
جائیه برای گفتگو
برای بالاخره یه نفس راحت کشیدن😧😯
و یه آب خوش از گلو پایین رفتن😌
یه بار برای همیشه ببینیم دقیقا #زن کیه؟!
ببینیم دقیقا کی هستیم؟!
یه مناظره علمی فوق العاده که مطمئنم تجربش نکردی👩🏻💻
بیا و حرفاتو ثابت کن
فکراتو به اشتراک بذار
بیا تا حرفای همو بشنویم
اینجا خونه ی توئه؛
تالار آیینه...🌙🌿
پیشکش به همه ی دختران سرزمینم؛ ایران🇮🇷
تالار آیینه، میزبان #دختران #دهه_هشتادی است😍
برنامه پنجم
زمان: پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت ۱۴ تا ۱۸
آیدی ثبت نام: @Horreh_8
🌱@talaraayeene
🌱@noorhan_strategic_house
یا ودود.
طبق معمول کلاسهای اندیشه دانشگاه، با نقاشی درخت شروع میکنم و بعد ساختمانی با پی و ستون و نما..
آن روز هم به همین منوال گذشت در کلاسی که طبق اعلام آموزش مجازی بود و یکباره روز قبل اعلام کردند حضوری باید برگزار شود.
طبیعتا باید نیمی از کلاس ریزش داشت و من هم آماده مواجهه با کلاس خالی بودم، وارد که شدم از ۳۴ نفر دانشجوی موسیقی و تدوین ، تنها دو دختر آمده بودند، یکی کشف حجاب کامل با موهایی افشان و تاپ نیمه ای که رویش کت بود، و دیگری مقنعه ای که تمایل به افتادن داشت، اما هر از چندی صاحبش پیش می کشیدش..
مثل کلاس ۲۰ نفره جدی و متعهدانه شروع کردم به تدریس. تمام حواسم به آن دخترک مکشوفه بود که گاهی چشمهایش تا آستانه باریدن پیش می رفت و خودش را کنترل می کرد، چون بار سنگین ریمل و خط چشم اجازه اشک ریختن نمی داد، نزدیکی پایان کلاس گفت، استاد خیلی امروز درس متفاوتی داشتیم و من این کلاس را نشانه ای از خدا می بینم. گفت به بچه ها می گویم که بیایند و حیف است کلاس را از دست بدهند. جلسه بعدی حدود ۲۶ نفر با خودش آورده بود و این در کلاس دانشگاه یعنی لیدر...
الحمدلله رب العالمین با مشارکت کامل دانشجویان کلاس برقرار شد، طوری که وقتی گفتم بچه ها کلاس تمام، اعتراض کردند و گفتند استاد تازه به جای حساس و شیرینش رسیده بودیم.
اما همین مقدار تشنگی برای جلسه بعد لازم بود.
آن جلسه به نینای قصه مون گفتم یه کتاب هست لطفا بخوان و نظرت را بگو، با غروری که استاد تحویلم گرفته جلوی بچه ها کتاب را گرفت و گفت یه هفته وقت بدین.
جلسه بعد باز بچه ها با درس مطالعه شده و پرشور آمده بودند، اما نینای ما نبود، دلم در تلاطم بود و چنان احساس دلتنگی کردم که دو سه بار از بچه ها سراغش را گرفتم.. در تردید بودم چه عکس العملی در برابر کتاب داشته، شاید هنوز زود بوده، شاید...
امروز شد و نینای نازنین ما آمد، اما با موهایی جمع شده زیر روسری کوچکی که به دستمال سر بیشتر شبیه بود، از نگاهش التماس خواندم و دلجویی کردم .. گفت استاد می تونم بعد از کلاس وقتتون رو بگیرم، گفتم با کمال میل..
گفتگویی که قرار بود ۱۰ دق طول بکشد، به کلاس بعدی من متصل شد، اما نینا مثل اسپند روی آتش بود، از تاثیر کتاب، از انقلابی که روحش را تحت تاثیر قرار داده، از سردرگمی مسیر زندگی،از تغییر ریل، از اتفاقات تلخ زندگی اش، از گناهانی که او را به گریه انداخته بود و...
این بار او می گفت و من سراپاگوش بودم، گاهی با قطره اشک ناخودآگاهی، یا بله و خیری تایید یا ردش می کردم.. آخرین جملاتش این بود هنوز هیچ کس در تمام عمرم اینقدر مثل شما صبورانه و مهربانانه به حرف هایم گوش نکرده است، حتی خانواده ام.. گفت برایم خیلی غرورآفرین است که اینقدر صمیمی به حرف هایم گوش کردید، اجازه گرفت کتاب را به دوستانش هم بدهد..
و من گفتم آن کتاب وقف خواندن است..
البته که تاثیر کتاب بدون شک غیر قابل اغماض است، اما بی گمان همه این جلوه گری ها خبر از تنهایی و رنج عمیق مکشوفه هاست..
واقعا نیاز به محبت و صداقت کمبود عمیق این روزهای دختران نازنینی مثل نینای قصه ی من است...
بگذریم..
اگر شب و روز بر تنهایی این بچه ها اشک حسرت بریزیم کمترین کاری است که می توان کرد..
مطمئنم پایان قصه ی نینا ختم به خیر می شود...
ان شاءالله با یاری خدای متعال و عنایت اهل بیت علیهم السلام از آن روز نینا حتما برایتان خواهم نوشت و تصویر آن لحظه را ثبت خواهم کرد...
🌹🌹🌹💔💔💔
۱۴۰۲/۲/۵
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
عاشقانههای کلامی_اعتقادی
یا ودود. طبق معمول کلاسهای اندیشه دانشگاه، با نقاشی درخت شروع میکنم و بعد ساختمانی با پی و ستون و
پ.ن:
کتاب مذکور، کتاب خوش نوشته "ترگل" است.
🌹🌹
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 حضور پانزده هزار نمازگزار عید فطر در سوئد، لایه پنهان قرآن سوزی راسموس پالودان
➣ https://eitaa.com/muslimnair مُسْلِمْنا
🔹صبح جمعه منطقه مهاجرنشین «روزنگرد/Rosengård» در شهر مالمو (سومین شهر بزرگ سوئد) شاهد اجتماع پانزده هزار نفری برای اقامه نماز عید و برگزاری مراسم جشن عید سعید فطر بود.
🔸گسترش اسلام در این منطقه تا حدی بود که اکثر رسانههای سوئدی این خبر را منتشر و نسبت به حضور این جمعیت در منطقه هشدار دادند. برخی رسانه ها، حضور پانزده هزار نفر در شهر ۳۴۴ هزار نفری مالمو سوئد را آژیر خطر برای کشورهای اسکاندیناوی خطاب کردند و خواستار محدودیت های جدی برای گسترش اسلام در کشورهای نوردیک شدند.
🆔 الموقع الرسمی الرابطه الاسلاميه في مالمو https://www.islamiskaforbundet.se/
🏷 #چالش_های_جوامع_مسلمان #اسلام_هراسی #سوئد
🌐 آدرس کانالهای علمی - تخصصی مسائل جهان اسلام(مُسْلِمْنا)
➣ تلگرام:
➣ https://t.me/Muslimnair
➣ ایتا:
➣ https://eitaa.com/muslimnair
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
#معرفی_کتاب
#تازههای_نشر
📗 طرح کلی رسالت دانشجویی؛ فرایند کنشگری دانشجو در حرکتهای اجتماعی براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری
✏️ مؤلف: احمد سعیدی
📝مترجم:
📚 ناشر: انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم
📔 تعداد صفحات: 207
🔰 آنچه در کتاب «طرح کلی رسالت دانشجویی» مورد بحث قرار گرفته، در واقع راهبردهایی است که مقام معظم رهبری برای رسیدن به هدفها و آرمانهای انقلاب در نظر دارند.
🔹این راهبردها، رسالت ویژه «دانشجویان و جوانان» بوده، غیر از ایشان، هیچکس مخاطب اینها نیست. راهبردهایی که ایشان مدنظر دارند، مرحله پنجگانه تصمیمسازی، آرمانخواهی، تبیین، مطالبهگری و گفتمانسازی است.
🔸این اثر با محدود کردن منبعهای خود به فرمایشهای معظمله با دانشجویان، و استخراج عمومات و تخصیصهای سخنرانیهای ایشان، و با توجه کردن به میزان تکرار کلیدواژهها و عبارتهای بهکاررفته در مورد آنها، نوشتاری اجتهادی در زمینه منظومه فکری مقام معظم رهبری در مورد رسالت دانشجویی فراهم آورده است.
⬅️ کتاب در هفت فصل تنظیم شده است:
➖آرمانخواهی قسمت اول
➖مراحل پنجگانه رسالت دانشجویی
➖آرمانخواهی قسمت دوم
➖تبیین
➖مطالبهگری
➖گفتمان سازی
➖تصمیم سازی
📝متن معرفی: rbo.ir/__a-3383
💵 لینک خرید اثر: www.pbshop.ir
🌐 پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) | www.rbo.ir
«بسم الله الرحمن الرحیم»
انجمن کلام اسلامی برگزار می کند
کرسی علمی ترویجی
🎤عنوان: استفاده از راهبرد محبت اهل بیت علیهم السلام در تقریب مذاهب اسلامی
🚪مکان: خیابان جمهوری، کوچه ۲، انجمن های علمی حوزه، طبقه اول
🕓زمان: پنج شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۶
@Dr_zdp53_Theology
@Dr_zdp53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرآن و مباحث علمی پیچیده.
@Dr_zdp53_Theology