eitaa logo
آرشیوعماد
20 دنبال‌کننده
121 عکس
136 ویدیو
3 فایل
اینجا آرشیو مطالب و فایلهای خاص برای مقابله با دشمنان و خائنین ودفاع از ج.ا و پاسخ به برخی شبهات مهم در زمینه های مختلفِ مرتبط با اهداف بالاست ضمن فعالیت درتلگرام ادامه فعالیت بصورت تدریجی باهمین آدرس به ایتا منتقل شد آدرس: @EMAD_AR ادمین: @CHEKA848
مشاهده در ایتا
دانلود
✋ تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیز‌ها 🔺 تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا بی بی‌سی ، ایران اینترنشنال ، منو تو ، صدای آمریکا و بسیاری از شخصیت های وطن فروش داخلی و خارجی به طور وقیحانه‌ای تلاش می‌کنند ماجرای فوت ها و خودکشی‌های اخیر مانند فوت مهسا_امینی ، حدیث_نجفی ، نیکا_شاکرمی و سارینا_اسماعیل‌زاده را به قتل تبدیل کنند؟ ما در تکنیک‌های اقناع مخاطب ، تکنیکِ بسیار کارسازی به نام تکرار داریم طی آن فرد یا رسانه می‌کوشد تا با تکرار برند یا شعار یا هدف خود ، مخاطب را به سمت تبعیت از مقصود خود سوق دهد تا منافعش تامین گردد. 🔹شاید بهترین نمونه‌ی بهره‌ برداری از تکنیک تکرار در تبلیغ معروف مدرسان شریف قابل لمس باشد: 👈 چی؟ مدرسان شریف 👈 کی؟ مدرسان شریف 👈 کجا؟ مدرسان شریف 🔹 در واقع اصل ساخت تبلیغات نیز بر محور بهره بردن از تکنیک تکرار است. زیرا تنها دلیل اینکه صاحب یک محصول میلیون‌ها تومان پول خرج کند تا در طول یک روز چندین بار تبلیغش در مقابل چشمان شما قرار گیرد این است که می‌خواهد با تکرار نام برند خود ، ذهن شما را فتح کرده و برند خود را در ذهن‌تان حک نماید تا شما هنگام خرید محصول ، او را انتخاب کنید! 🔹 با این توضیحات باید گفت که شبکه‌های خبری خارج نشین و شایعه پراکنان در فضای مجازی با بهره گیری از این تکنیک و با تکرار واژه‌ی قتل ، قصد دارند نظام جمهوری اسلامی و نیروهای امنیتی کشور را با جنایت‌کار بودن گره‌ بزنند تا افراد با کناره گیری از بدنه‌ی نظام دست از حمایت کردن نظام بردارند! 🔹 هر چند به این روایت های فاسد و دروغ جواب های مستدلی هم داده می شود تا توهم قتل از میان برود، اما برخی مخاطبان هنگامی که با انبوهی از این شایعات و روایت های پر تکرارِ قتل در فضای مجازی و فضای حقیقی روبرو می‌شود بنا بر ضرب المثل : «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها» ، شاید به شک بیوفتند و پیش خود بگویند نکند واقعا این افراد توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند؟ ⚠️ این نقطه ، ابتدای فتح شدن ذهن توسط روایت های دروغین دشمنان به وسیله‌ی تکنیک تکرار ، و تن دادن به هدف دشمن و زاویه گرفتن مخاطب از نظام کشورش است! 🔹 باید بدانیم که این ضرب المثل غلط ، که رواج بسیاری نیز بین مردم دارد ، توسط لسان قرآن کریم بشدت مورد مَذمّت قرار گرفته و در داستان اِفک و بهتان بزرگ [سوره نور آیات ۱۱ تا ۱۹] شاهد آن هستیم که با اینکه مردم چیزهای زیادی درباره‌ی همسر رسول خدا (صلی الله علیه و آله) نقل می‌کردند ، اما اصلِ این ماجرا کذب و حاصل دروغ پردازی منافقینی بود که با تکرار دروغ‌های خود قصد داشتند رنگ حقیقت به آن بپوشانند! 👈 آری... دشمنان اسلام به خوبی از تکنیک تکرار برای تبدیل دورغ‌هایشان به حقیقت استفاده می‌کنند! ...
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور حماسی اغتشاشگران در خیابان های کشور ۱۶ مهر 😂😂😂 @Afsaran_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 ویژه 🔰 توصیه رهبرانقلاب درباره قصه‌گویی و کار هنری برای کودکان 🔻رهبرانقلاب: سعی کنید در این قصّه‌گویی و در این کار هنری، اوّلین چیزی را که در ایجاد میکنید، ایمان باشد. 🔹هیچ چیز، معادل ایمان نیست. شما از این بچه، هرچه بخواهید بسازید، باید در او به وجود آورید. 🔹بدترین ضربه‌ای که امپراتوری خبری و هنری زد، این بود که شبکه‌ی عظیم فساد در دنیا را در این سالهای متمادی راه انداخت - که متأسفانه در دوره‌ی پهلوی، پَرش ما را هم گرفت - هُرهُری مذهبی و بی‌ایمانی را رواج داد که انسان در دل و جان خودش، به هیچ ستونی متّکی نباشد! 🔹سعی کنید بچه‌ها را با ایمان کنید؛ ایمان به خدا، ایمان به حقیقتِ مطلق و ایمان به اسلام. 🔺اگر این بچه‌ها باایمان پرورش پیدا کردند و شما توانستید بذر ایمان را در دلشان بکارید، در آینده میشود از آنها هر عظیمی ساخت و برای هر کاری مناسبند. ۱۳۷۷/۰۲/۲۳ 💻 Farsi.Khamenei.ir