2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جنگ شناختی چیست و چرا مبتلا به آن میشویم؟
۱.لایه واقعیت: تحلیل جامعی از واقعیتهای اجتماعی نداریم.
(❌ضعف مرجعیتهای فکری)
۲.لایه روایت: #روایت قوی و غنی از واقعیت نداریم.
(❌ضعف سکوهای روایت)
۳.لایه ذهنیت: سوادرسانهای کافی برای خنثی سازی روایت غلط نداریم.
(❌ضعف کاربران رسانه)
#جنگ_نرم
#درسنامه
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
هدایت شده از جنگ شناختی ترکیبی
اقاااااااا🆘🆘🆘
با همکاری یه تیم دانش بنیان و متدین و بسیجی، میخوایم رباتِ کلاسِ هوشمند با فریمور گوشی بسازیم.
ایده هست، تجهیزات هست، تخصص هست، ادم حرفه ای هم هس ولی نمونه برای مهندسی معکوس نداریم. مطالعات نرمافزاری انجام شده، مشاوره سخت افزاری هم انجام شده🔥
خیری، ادم با مرام پولداری چیزی سراغ داشتید بگید.😅
اصلا بهم پیام بدید من خودم توجیه کامل رو بگم واستون.☺️
هزینه یه نمونه کارکرده تو رنج LOOI حدود 40 تومنه.😓
بازم ببینید چیکاره اید دیگه
ضمنا بعد از ساخته شدن، درآمد فوقالعاده زیادی داره هااااا🎉🎁🔑
@drmahdiyar
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
#در_مسیر_قله 📚بخش چهارم، کتاب صعود چهل ساله۲ صفحه ۲۷ 🇱🇺رمز پیشرفت، تولید، تولید، تولید! 🇱🇺 ۴. تول
#در_مسیر_قله
📚بخش پنجم، کتاب صعود چهل ساله۲ صفحه ۲۸
🇱🇺همه چیز به تولید مرتبط است 🇱🇺
۵. مرحله پنجم، حمایت از تولید داخلی و کاهش ناترازی تجاری
🔷اختراعات هلندی ها تنها زمانی در شکوفایی اقتصاد این کشور اثرگذار شد که دولت هلند با پذیرش ریسک حمایت از تولید داخل و سرمایه گذاری روی آن ها، زمینه تولید انبوه آنان را فراهم کرد.
🔷هرچند اعتماد به تولید داخل در کشوری که سال ها به محصولات فناورانه خارجی وابسته بوده است، امر دشواری است.. اما دولت هلند به تولید نوآورانه مهندسان خود اطمینان کرد و زمینه دریانوردی اغلب تجار هلندی را با کشتی تولید داخل فراهم کرد...
🔷در سایر حوزه های اقتصادی نیز دولت هلند با اقداماتی از قبیل حمایت از پناهندگی پناهندگی متخصصان خارجی، در رشته های مختلف از جمله نساجی، زمینه انتقال فناوری و تولید داخل را فراهم کرد و نیازمندی های وارداتی هلند را به حداقل رساند.
🔷افزایش تجارت و صادرات، کاهش اقلام وارداتی و در نتیجه کاهش ناترازی تجاری، ثمره حمایت دولت از تولید داخل بود.
با ما همراه باشید....
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#سرمایه_گذاری_برای_تولید
هدایت شده از تربیت رسانه ای کودک
هدایت شده از جنگ شناختی ترکیبی
✡ استراتژی امنیتی جنگهای علم (١)
1⃣ بنیادهای فورد، کارنگی و راکفلر سال ١٩۴٨م، و پس از تصویب فرمان سرّی «توسعهٔ جنگهای سیاسی» در شورای امنیت ملی آمریکا بهسوی گسترش برنامهٔ #تربیت_رهبران_اصلاحطلب در تمام کشورهای جهان سوم رفتند.
2⃣ اما سازمان CIA با دعوت از فیلسوفانی چون جان دیویی، برتراند راسل یهودی آتئیست، کارل پوپر یهودی، آیزایا برلین یهودی، هربرت مارکوزه یهودی، هانا آرنت یهودی، ریمون آرون یهودی و… به ایجاد یک #انقلاب_علمی در جهان میاندیشید.
3⃣ #جرج_کنان (از پایهگذاران CIA) در ۴ آوریل ١٩۵١م، یک فرمان فوقسرّی را به امضاء رئیسجمهور #هری_ترومن رساند تا با تأسیس شورای برنامهریزی روانی، کلید اجرای بزرگترین #عملیات_جاسوسی قرن بیستم در حوزهٔ #علوم_انسانی را بزند.
4⃣ براساس نقشهٔ راه عملیات، ایالات متحده باید یک #سیستم_اعتقادی که نوعی خاص از ایدئولوژی و ساختار اجتماعی را تبلیغ میکند، در جهان حاکم سازد.
5⃣ در این سیستم، باید برای #آرزوهای_بشری مجموعهای از ضوابط و اصول اخلاقی معین شود و تمامی حوزههای اندیشهٔ بشری زیر پوشش آن قرار گیرد؛ چه «در حوزهٔ انسانشناسی و نوآوریهای هنری» و چه «در حوزهٔ جامعهشناسی و روشهای علمی».
6⃣ نتیجهٔ مورد انتظار از اجرای عملیات، و از «اصول سرّی جنگ عقیدهٔ آمریکایی» این بود:
👈 در حرکتی روشنفکرانه و بلندمدت، باید همهٔ #الگوهای_رایج_اعتقادی جهان نابود شوند. تنها الگوی مطلوب، شیوهٔ #زندگی_آمریکایی است، اما مکانیزم عملیات باید بهگونهای باشد که الگوهای رقیب و بهظاهر مخالفِ اهداف آمریکا را نیز تولید کند.
7⃣ استراتژی عملیات برای این سیستم عقیدتی، نقشی ضدآمریکایی را نیز قائل شد. بدین معنا که برپایهٔ «سیاست همسانی»، باید #فضایی_روشنفکری که در ظاهر مخالف اهداف آمریکا است، ساخته شود و بخشی از نخبگان منتقد نظام #لیبرال_سرمایهداری را به چنین فضایی هدایت کرد، چون آنها در این «زمین آمریکایی برای بازی مخالفان» به تدریج اهلی میگردند!!
🚨انتشار محتوا در راستای جهاد تبیین با شماست👇
https://eitaa.com/joinchat/1066729623Cf64777909c
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
📚تفسیر قرآن کریم، حجت الاسلام قرائتی 🔷بخشی از پیام ها، آیه ۱۵ سوره سبا: «سبأ» نام سرزمین حاصلخیز ی
📚تفسیر قرآن کریم، حجت الاسلام قرائتی
🔷بخشی از پیام ها، آیه ۲۴ سوره سبا:
«قُلْ مَن يَرْزُقُكُم مِّنَ السَّمَوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلِ اللَّهُ وَإِنَّآ أَوْ إِيَّاكُمْ لَعَلَى هُدىً أَوْ فِى ضَلاَلٍ مُّبِينٍ»
1- در تربیت و تعلیم، با استفاده از شیوه ى سؤال، وجدان مخاطبان را بیدار كنیم و فكرها را به كار اندازیم. «قل مَن یرزقكم...»
2- یكى از عوامل پرستش، توجّه به روزى دهنده است، فكر كنید چه كسى به شما روزى مى دهد؟ «مَن یرزقكم»
3- روزى آسمان، نور و حرارت و باران و باد و ابر است و روزى زمین، همه ى میوه ها و بركات زمین است. «یرزقكم من السموات و الارض»
4- تمام آسمان ها در رزق و روزى ما مؤثّرند. «یرزقكم من السموات»
5 - در بحث و گفتگو و جدال نیكو با دیگران، انصاف را مراعات و با آنان مدارا كنیم. «انّا او ایّاكم»
6- هدایت یافتگان، همچون كسانى كه بر بالاى مركب و كوه قرار گرفته اند، دید و بینش وسیعى دارند، «على هُدىً» ولى گمراهان، همچون كسانى هستند كه در ته درّه یا در عمق دریا گرفتار شده و مورد احاطه ى عوامل انحراف هستند. «فى ضلال مبین»
#جهاد_تبیین
#جنگ_نرم
#درسنامه
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
🔻برنال و همکارانش جنگ شناختی را چنین توصیف میکنند:
🔹 «نظامیسازی افکار عمومی از سوی یک کنشگر خارجی بهمنظور اثرگذاری بر سیاستهای عمومی و دولتی و بیثباتسازی نهادهای عمومی»
✅مواجهه با جنگ شناختی، چالشِ راهبردیِ نوظهوری است که تنها از طریق «آگاهی و تابآوری» میتوان بر آن غلبه کرد.
#جنگ_نرم
#درسنامه
#جنگ_شناختی
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی ♻️مجموعه پست معرفی تکنیک های عملیات روانی و جنگ شناختی♻️ 🔷سوگیری ها، میانبرها
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
♻️مجموعه پست معرفی تکنیک های عملیات روانی و جنگ شناختی♻️
۲۱. خطای شناختی طبیعی بودن
«طبیعی بودن»
🔸️چیزی که در منطق بهش «مغالطه طبیعتگرایانه» میگن، در واقع یعنی این باور اشتباه که چیزی صرفاً به این دلیل که طبیعیه، لزوماً بهتر، سالمتر یا اخلاقیتر هم هست.
🔸️این خطای شناختی، سالهاست که در بازاریابی، سلامت و حتی سیاست عمومی مورد سوءاستفاده قرار میگیره.
#تبیین
ادامه دارد...
#سوگیری_شناختی
#درسنامه
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
#در_مسیر_قله 📚بخش پنجم، کتاب صعود چهل ساله۲ صفحه ۲۸ 🇱🇺همه چیز به تولید مرتبط است 🇱🇺 ۵. مرحله پنجم
#در_مسیر_قله
📚بخش ششم، کتاب صعود چهل ساله۲ صفحه ۳۰
🇱🇺جنون گل لاله(tulip mania).... 🇱🇺
۶. مرحله ششم، مدیریت نقدینگی و روزآمدسازی ساختارها
🔷واسطه گری و رفتار سرمایه ای دلالان با کالاهای مصرفی، بازارهای سوداگرانه ای در برخی کالاها پدید آورد که به شدت به اقتصاد کشور هلند آسیب می زد.
🔷از مهم ترین نمونه های آن پدیده جنون گل لاله بود که در دهه ۱۶۳۰ میلادی به وجود آمد. با افزایش تقاضا نسبت به گل لاله در هلند، قیمت آن در این سال ها افزایش پیدا کرد. این رشد قیمتی باعث هجوم سوداگران به بازار گل لاله شد و گل لاله را به کالایی سرمایه ای تبدیل کرد....
🔷مردم عادی نیز که از طرفی ارزش پول خود را در برابر خرید گل لاله در حال کاهش می دیدند و از طرف دیگر سودای کسب سود هنگفت را با سرمایه گذاری در این بازار در سر می پروراندند، سرمایه های خود را به این بازار آوردند.
🔷افزایش سرسام آور قیمت گل لاله و سرازیر شدن تورم آن به سایر بازارها، دولت هلند را مجبور به مقابله با این بازار کرد. برخورد با این پدیده که امروزه از آن به عنوان انتظارات تورمی یاد می شود، هزینه های زیادی برای دولت هلند ایجاد کرد، اما دولت هلند توانست با این اقدام ثبات را به بازار برگرداند.
با ما همراه باشید....
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#سرمایه_گذاری_برای_تولید