دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۳. تبلور جمهوریت و اسلامیت در انتخابات 🔷بدون ا
5.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۴. القای انگاره « رای دادن چه فایده ای دارد؟» در اذهان مردم!
🔷سیاست راهبردی جبهه جنگ شناختی:
✅سیاست حاکمیت اسلام،عزت ملی و مقابله با استکبار
⛔️ سیاست بیرون آوردن مردم از صحنه
🎥مقام معظم رهبری
#آموزش
#درسنامه
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی ۶. تکنیک تحریف در عملیات روانی 🔺در تحریف به وضوح دروغ گفته نمی شود ولی واقعیت ب
#آموزش_جنگ_شناختی
♻️مجموعه پست معرفی تکنیک های عملیات روانی و جنگ شناختی
۶.۱ مثالی دیگر از تکنیک تحریف در عملیات روانی
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#درسنامه
کانال مختص آموزش جنگ شناختی:
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۴. القای انگاره « رای دادن چه فایده ای دارد؟» در
20.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۵. رابطه امنیت و مشارکت همراه با مثال تاریخی(یوگسلاوی)
🔷 چرا رهبری می گویند مشارکت بالا، امنیت کشور را بالا می برد؟
🎥حجت الاسلام راجی
#آموزش
#امنیت
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۵. رابطه امنیت و مشارکت همراه با مثال تاریخی(یوگس
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۶. فلسفه سیاست دشمن برای عدم مشارکت مردم
🔷 با اینکه این شبکه معلوم الحال به زباله دان تاریخ پیوست، ولی سیاست های دشمن در عرصه جنگ شناختی را کاملا واضح می کند.
#آموزش
#امنیت
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 📝 یک درس اخلاق 🔷معنای صله رحم 🎥حجت الاسلام شجاعی کانال مختص آموزش جن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
📝 یک درس اخلاق
🔷صدقه، راه برطرف کردن فقر!
🎥حجت الاسلام پناهیان
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#درسنامه
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۶. فلسفه سیاست دشمن برای عدم مشارکت مردم 🔷 با ای
13.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۷. انتصابات یا انتخابات!
🔷چرا می گوییم انتخابات ایران مهم است؟ چه فرقی میکند به چه کسی رای بدهیم؟
#آموزش
#امنیت
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۷. انتصابات یا انتخابات! 🔷چرا می گوییم انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۸. انتخابات نه انتصابات، یعنی کاندیدای دلخواه رجوی و زم هم می تواند رای بیاورد!
#آموزش
#امنیت
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 📚بخش ۱۷ قسمت پنجم(کتاب اگر انقلاب نمی شد، صفحه ۸۶) 📝فروش
7.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
📚بخش ۱۸ قسمت اول(کتاب اگر انقلاب نمی شد، صفحه ۸۷)
📝سیاست خارجی پهلوی
🔷اولین خدمت شاه ورود به جنگ ویتنام بود. ایران با فرمان دولت واشنگتن، واحدهایی از افسران و کارمندان و تجهیزات نظامی خود را به سایگون اعزام کرد.
🔷طبق گزارش سفارت آمریکا در تهران، آمریکا از ایران خواست که ۵۰ فروند هواپیمای F-5 جهت استفاده در ویتنام تامین کند و شاه ۱۲ دقیقه پس از طرح این موضوع، پاسخ مثبت داد.
🔷فرح می گوید: شاه در حضور من به راکفلر(معاون رییس جمهور سابق آمریکا) گفت: پس از پایان جنگ ویتنام، به خاطر آنکه صدها هزار(هفتاد هزار) نظامی آمریکایی بیکار نشوند، او حاضر شد شصت هزار آمریکایی بازگشته از ویتنام را در نیروی هوایی و ارتش ایران استخدام کند. حالا چطور آمریکا حاضر نمی شود خدمتگزار صدیق خود را در آمریکا بپذیرد؟
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#درسنامه
@emswar
⁉️کی لاگر Keylogger چیست؟
⁉️چگونه اطلاعات شخصی کاربران را افشا می کند؟
❌#کی_لاگر نوعی نرمافزار #جاسوسی
🔻آیا تاکنون شنیده اید که شخصی قربانی #سرقتهای_آنلاین باشد، بدون آنکه #اطلاعات_بانکی و یا کلیات #اطلاعات_مالی خود را افشا کند؟
🔻یکی از مهم ترین و حساس ترین مواردی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چه برای کاربران #عادی و چه کاربران #حرفهای یا برای #سرمایه_گذاران در #بازارهای_مالی به ویژه #ارزهای_دیجیتال و یا سرمایه گذاران #بورس و موارد مشابه، جلوگیری از #هک شدن اطلاعات و از دست دادن دارایی ها مالی است.
🔻تمامی کارها و عملیاتی که روزانه در همه حال با گوشی موبایل هوشمند، کامپیوتر و سایر گجت های هوشمند انجام می دهید را تصور کنید. مثلا ممکن است مشغول نوشتن و ارسال ایمیل های کاری، تجاری یا عادی باشید، یا از حساب کاربری شبکه های اجتماعی مختلف بازدید کنید، با دوستان گفتگو کنید، به جستجوی اطلاعات پیرامون موضوعی بپردازید، وارد حساب بانکی خود در بستر اینترنت بانک شوید و یا محصولی را به صورت آنلاین خریداری نمایید.
🔷حالا تصور کنید که شخصی پشت سر شما پنهان شده و در حال تماشای کارهایی که با فشردن تک تک دکمه ها انجام می دهید باشد. #کی_لاگر ابزاری است که دقیقا امکان چنین کاری را برای صیادان دنیای مجازی مهیا می کند و به کمک آن می توانند به ضبط تمام تعاملات صورت گرفته یا دکمه های فشرده شده روی کیبورد شخصی اقدام نمایند.
🔷به عبارت کلی کی لاگر به نرم افزارهایی گفته می شود که «کلیدهای فشرده شده بر روی صفحه کلید را ذخیره می کنند»؛ به صورتی که می توان از آن، #اطلاعات_تایپ_شده کاربران؛ از قبیل #رمزهای_عبور آن ها را سرقت نمود.
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#درسنامه
@emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۸. انتخابات نه انتصابات، یعنی کاندیدای دلخواه رجو
#آموزش_جنگ_شناختی
#جهاد_تبیین
🌎پرونده انتخابات🌎
۹. اقناع مخاطب عمومی و ملی گرا برای مشارکت
#آموزش
#امنیت
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
@emswar
🔸غزه و مرگ سوژه مدرن؛
🔸دوگانه #سوژه و #ابژه، برساخت مفهومی جهان مدرن است؛ نه اینکه در نظام مفهومی جهان اسلام، این دوگانه معادل نداشته باشد، بلکه این دو، جایگاه محوری در اندیشه و عمل اجتماعی انسان مدرن داشته و دارند.
🔺در این نگاه، انسان مدرن، تنها خودش را اندیشمند میدانست و در نتیجه هرچه غیر او - چه آنها که شباهتی صوری با او دارند و چه آنها که ندارند- ابژه بودند و موضوعی برای اندیشیدن او. چیزی که «بوبر» از آن به رابطه «#من-آن» یاد میکند. رابطهای که در آن، «من» مدرن هیچ «او»ی اندیشهگری را سراغ ندارد و همه چیز غیر «من»، «آن» است، آنی که نمیتواند اندیشه کند و صرفا اندیشیده میشود و بهاجمال بدان که ابژهگی همسنگ #بردگی بود.
🔸شرقشناسی نمونهای از این رابطه «من-آن»ی مدرن است. در این نگاه تمدنهای مختلف، از جمله تمدن بزرگ اسلامی، باید به اندازه مردمک کوچک چشم انسان مدرن تقلیل مییافت تا به دیده او بیاید؛ لذا، هر بزرگی، تکهتکه میشد، #بیروح میشد و میمرد تا به اندیشه او راه یابد؛ از اینرو انسان مدرن هیچگاه فرصت و توان ادراک یک تمدن زنده غیر خودش را نیافت و لاجرم خود را نیز نشناخت.
🔺اما در روزگار #غزه، اتفاق دیگری رقم خورد. حادثهای رخ داد که انسان مدرن از ادراک آن عاجز بود و سوژهگی انسان مدرن را تهدید کرد. هر چند این اولین بار نیست که عقل مدرن ناتوان شده ؛ اما هر بار که این ضعف پدیدار میشد، انسان مدرن در سوژهگیاش، هیچ تردید نمیکرد؛ بلکه آن ابژه را، آن پدیده عظیم را، از جهان زندگیاش، به وادی نیستی #تبعید میکرد؛ چنانچه با دین نیز چنین کرد.
🔺اما این بار فرق میکرد. در مدرسه بزرگ غزه، همان هنگام که سوژه مدرن عاجز شد، انسان و سوژهای دیگر به سهولت و ذکاوت، حادثه را میفهمید و معنا میبخشید و از آن جان میگرفت و میبالید؛ و این همه در پیش چشم سوژه بالانشین غربی رخ میداد.
🔺در اندیشه انسان غزه، مرگ پایان نبود،
در اندیشه او زندگی هدف نبود،
در اندیشه او ایمان، زنجیر نبود،
در اندیشه او، خدا نمرده بود بلکه زنده بود و زندگی میبخشید.
در غزه خدا دستبسته نبود، قدرتمند و قدرتبخش بود؛
در غزه خدا راست میگفت؛
🔺و انسان مدرن، چون کودکی که همه عمر به حل جدولی، به نظم روبیکی، به برد شطرنجی غره شده باشد، با دیدن این عقل بالنده و در پیاش، این زندگی جوشان، عجز خود را و کوچکیاش را ادراک میکرد و آنگاه، خودش برای خودش ابژه شد، بیآنکه اعتمادی به سوژهگیاش باقی مانده باشد.
⭕️جنگ غزه، جنگ اسرائیل و غزه نبود، جنگ حق و باطل بود. جنگ سوژهگی انسان مومن و انسان مدرن بود و چنین #ترمیمناپذیر سوژهگی مدرن، آن سوژهگی بالانشین، زمینگیر شد و آن انسان ایستاده بر بام و آن مدرنیته ناتمام، تمام شد.
کانال مختص آموزش جنگ شناختی
https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
#جنگ_شناختی
#جنگ_نرم
#درسنامه
@emswar