eitaa logo
دکتر مهدی یار (آموزشی)
1.6هزار دنبال‌کننده
738 عکس
485 ویدیو
32 فایل
محمدرضا مهدی یار 👨‍🎓دکترای جامعه شناسی سیاسی گرایش انقلاب اسلامی 📕تکنیک ها و تاکتیک های عملیات روانی 📓سواد رسانه و... 👨‍🏫مدرس حوزه و دانشگاه 👨‍💻تحلیلگر و طراح عملیات های شناختی 🗃مسئول مرکز مطالعات راهبردی رسانه ای دی @DRmahdiyar
مشاهده در ایتا
دانلود
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۳. تبلور جمهوریت و اسلامیت در انتخابات 🔷بدون ا
5.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌎پرونده انتخابات🌎 ۴. القای انگاره « رای دادن چه فایده ای دارد؟» در اذهان مردم! 🔷سیاست راهبردی جبهه جنگ شناختی: ✅سیاست حاکمیت اسلام،عزت ملی و مقابله با استکبار ⛔️ سیاست بیرون آوردن مردم از صحنه 🎥مقام معظم رهبری https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1 @emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 🌎پرونده انتخابات🌎 ۵. رابطه امنیت و مشارکت همراه با مثال تاریخی(یوگس
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌎پرونده انتخابات🌎 ۶. فلسفه سیاست دشمن برای عدم مشارکت مردم 🔷 با اینکه این شبکه معلوم الحال به زباله دان تاریخ پیوست، ولی سیاست های دشمن در عرصه جنگ شناختی را کاملا واضح می کند. https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1 @emswar
دکتر مهدی یار (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی #جنگ_شناختی #جهاد_تبیین 📚بخش ۱۷ قسمت پنجم(کتاب اگر انقلاب نمی شد، صفحه ۸۶) 📝فروش
7.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚بخش ۱۸ قسمت اول(کتاب اگر انقلاب نمی شد، صفحه ۸۷) 📝سیاست خارجی پهلوی 🔷اولین خدمت شاه ورود به جنگ ویتنام بود. ایران با فرمان دولت واشنگتن، واحدهایی از افسران و کارمندان و تجهیزات نظامی خود را به سایگون اعزام کرد‌. 🔷طبق گزارش سفارت آمریکا در تهران، آمریکا از ایران خواست که ۵۰ فروند هواپیمای F-5 جهت استفاده در ویتنام تامین کند و شاه ۱۲ دقیقه پس از طرح این موضوع، پاسخ مثبت داد. 🔷فرح می گوید: شاه در حضور من به راکفلر(معاون رییس جمهور سابق آمریکا) گفت: پس از پایان جنگ ویتنام، به خاطر آنکه صدها هزار(هفتاد هزار) نظامی آمریکایی بیکار نشوند، او حاضر شد شصت هزار آمریکایی بازگشته از ویتنام را در نیروی هوایی و ارتش ایران استخدام کند. حالا چطور آمریکا حاضر نمی شود خدمتگزار صدیق خود را در آمریکا بپذیرد؟ کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1 @emswar
⁉️کی لاگر Keylogger چیست؟ ⁉️چگونه اطلاعات شخصی کاربران را افشا می کند؟ ❌ نوعی نرم‌افزار 🔻آیا تاکنون شنیده اید که شخصی قربانی باشد، بدون آنکه و یا کلیات خود را افشا کند؟ 🔻یکی از مهم ترین و حساس ترین مواردی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چه برای کاربران و چه کاربران یا برای در به ویژه و یا سرمایه گذاران و موارد مشابه، جلوگیری از شدن اطلاعات و از دست دادن دارایی ها مالی است. 🔻تمامی کارها و عملیاتی که روزانه در همه حال با گوشی موبایل هوشمند، کامپیوتر و سایر گجت های هوشمند انجام می دهید را تصور کنید. مثلا ممکن است مشغول نوشتن و ارسال ایمیل های کاری، تجاری یا عادی باشید، یا از حساب کاربری شبکه های اجتماعی مختلف بازدید کنید، با دوستان گفتگو کنید، به جستجوی اطلاعات پیرامون موضوعی بپردازید، وارد حساب بانکی خود در بستر اینترنت بانک شوید و یا محصولی را به صورت آنلاین خریداری نمایید. 🔷حالا تصور کنید که شخصی پشت سر شما پنهان شده و در حال تماشای کارهایی که با فشردن تک تک دکمه ها انجام می دهید باشد. ابزاری است که دقیقا امکان چنین کاری را برای صیادان دنیای مجازی مهیا می کند و به کمک آن می توانند به ضبط تمام تعاملات صورت گرفته یا دکمه های فشرده شده روی کیبورد شخصی اقدام نمایند. 🔷به عبارت کلی کی لاگر به نرم افزارهایی گفته می شود که «کلیدهای فشرده شده بر روی صفحه کلید را ذخیره می کنند»؛ به صورتی که می توان از آن، کاربران؛ از قبیل آن ها را سرقت نمود. کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1 @emswar
🔸غزه و مرگ سوژه مدرن؛ 🔸دوگانه و ، برساخت مفهومی جهان مدرن است؛ نه اینکه در نظام مفهومی جهان اسلام، این دوگانه معادل نداشته باشد، بلکه این دو، جایگاه محوری در اندیشه و عمل اجتماعی انسان مدرن داشته و دارند. 🔺در این نگاه، انسان مدرن، تنها خودش را اندیش‌مند می‌دانست و در نتیجه هرچه غیر او - چه آن‌ها که شباهتی صوری با او دارند و چه آن‌ها که ندارند- ابژه بودند و موضوعی برای اندیشیدن او. چیزی که «بوبر» از آن به رابطه «-آن» یاد می‌کند. رابطه‌ای که در آن، «من» مدرن هیچ «او»ی اندیشه‌گری را سراغ ندارد و همه چیز غیر «من»، «آن» است، آنی که نمی‌تواند اندیشه کند و صرفا اندیشیده می‌شود و به‌اجمال بدان که ابژه‌گی هم‌سنگ بود. 🔸شرق‌شناسی نمونه‌ای از این رابطه «من-آن»ی مدرن است. در این نگاه تمدن‌های مختلف، از جمله تمدن بزرگ اسلامی، باید به اندازه مردمک کوچک چشم انسان مدرن تقلیل می‌یافت تا به دیده او بیاید؛ لذا، هر بزرگی، تکه‌تکه می‌شد، می‌شد و می‌مرد تا به اندیشه او راه یابد؛ از این‌رو انسان مدرن هیچ‌گاه فرصت و توان ادراک یک تمدن زنده غیر خودش را نیافت و لاجرم خود را نیز نشناخت. 🔺اما در روزگار ، اتفاق دیگری رقم خورد. حادثه‌ای رخ داد که انسان مدرن از ادراک آن عاجز بود و سوژه‌گی انسان مدرن را تهدید کرد. هر چند این اولین بار نیست که عقل مدرن ناتوان شده ؛ اما هر بار که این ضعف پدیدار می‌شد، انسان مدرن در سوژه‌گی‌اش، هیچ تردید نمی‌کرد؛ بلکه آن ابژه را، آن پدیده عظیم را، از جهان زندگی‌اش، به وادی نیستی می‌کرد؛ چنانچه با دین نیز چنین کرد. 🔺اما این بار فرق می‌کرد. در مدرسه بزرگ غزه، همان هنگام که سوژه مدرن عاجز شد، انسان و سوژه‌ای دیگر به سهولت و ذکاوت، حادثه را می‌فهمید و‌ معنا می‌بخشید و از آن جان می‌گرفت و می‌بالید؛ و  این همه در پیش چشم سوژه بالانشین غربی رخ می‌داد. 🔺در اندیشه انسان غزه، مرگ پایان نبود، در اندیشه او زندگی هدف نبود، در اندیشه او ایمان، زنجیر نبود، در اندیشه او، خدا نمرده بود بلکه زنده بود و زندگی می‌بخشید. در غزه خدا دست‌بسته نبود، قدرت‌مند و قدرت‌‌بخش بود؛ در غزه خدا راست می‌گفت؛ 🔺و انسان مدرن، چون کودکی که همه عمر به حل جدولی، به نظم روبیکی، به برد شطرنجی غره شده باشد، با دیدن این عقل بالنده و در پی‌اش، این زندگی جوشان، عجز خود را و کوچکی‌اش را ادراک می‌کرد و آنگاه، خودش برای خودش ابژه شد، بی‌آنکه اعتمادی به سوژه‌گی‌اش باقی مانده باشد. ⭕️جنگ غزه، جنگ اسرائیل و غزه نبود، جنگ حق و باطل بود. جنگ سوژه‌گی انسان مومن و انسان مدرن بود و چنین سوژه‌گی مدرن، آن سوژه‌‌گی بالانشین، زمین‌گیر شد و آن انسان ایستاده بر بام و آن مدرنیته ناتمام، تمام شد. کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1 @emswar