هدایت شده از عبدالعلی ملحی
قدرشناسی میکنیم از جناب آقای مهندس سروش هاشمی ،جناب آقای اخلاقی و جناب مهندس خلخالی که اقدام رفع خطر واضطراری را در کوتاه ترین زمان انجام دادند
لطفاً فرصت را غنیمت بشمارید
لینک گروه
https://eitaa.com/joinchat/1786118350C58c4bb76df
لینک کانال
@EhsannasarEsfanjankohnedej
همکاران گرامی
شهرداران ،بانویاران ،مسئولان پهنه ها
لطفاً برای دریافت سیم کارت رایگان در اپلیکیشن توت ثبت نام کنید .
کلیه فعالیت های خانه احسان با این خط تلفن رایگان برای شما فراهم است .
🔴امام خمینی (ره): 12 فروردین را باید عید بگیریم
🌷12 فروردین روز《جمهوری اسلامی》بر همه مبارک باد.
#خانه_احسان_محله_ناسار_اسفنجان
https://eitaa.com/joinchat/1786118350C58c4bb76df
رسانه تبلیغاتی چیست؟
رسانههای تبلیغاتی به انواع رسانههای جمعی یا کانالهای جایگزین گفته میشود که کسب و کارها میتوانند از طریق آنها محصولات، خدمات یا برند خود را تبلیغ کنند. از آنجایی که امروزه افراد در معرض حجم گستردهای از تبلیغات قرار دارند، دانستن اینکه کدام کانالهای رسانه تبلیغاتی برای کسب و کار شما مفید هستند میتواند در پیشی گرفتن از رقبایتان کمک کننده و مهم باشد.
نقش رسانههای تبلیغاتی در کسبو کار چیست؟
با استفاده از انواع مناسب رسانههای تبلیغاتی، بازاریابان میتوانند به روشهای مختلف با مخاطبان در ارتباط باشند. برای مثال بازاریابی شبکههای اجتماعی کاربران را تشویق میکند که در یک بحث شرکت کنند و یا حتی آغازگر آن باشند ولی رسانهای مثل تلویزیون از طریق یک ارتباط یک طرفه تبلیغ و بازاریابی میکند. در نتیجه برنامهریزان و بازاریابان باید به دقت برررسی کنند و ببینند که کدام رسانهها بیشترین سود با کمترین هزینه را برای کسبو کار ارئه میدهد. هر رسانه تبلیغاتی باید بر اساس اهداف کمپین (شامل آگاهی از برند یا فروش بیشتر ) و توانایی کانالها برای دستیابی به مخاطب هدف انتخاب شود.
#میزنخبگانی_رسانه_و_ارتباطات
رسانه چیست؟
رسانه به صورت کلی یعنی ابزار یا کانال ارتباطی که در آن پیامی از یک فرستنده به یک گیرنده انتقال مییابد. خوب است بدانید که این تعریف بسیار خام است و همانطور که گفته شد کلی حساب میشود. از منظر کمپین تبلیغاتی، رسانه تبلیغاتی وسیله و ابزاری است که پیام و شعار تبلیغاتی یا پیام فروش بازاریابی را به مخاطبان بازار هدف منتقل کند، آنها را به عکس العمل وا دارد Call To Action و در رفتار آنها تاثیر بگذارد.
رسانهها را به صورت کلی به سه دسته میتوان تقسیم کرد:
رسانههای ادراک حسی: مربوط به زمان و مکان
رسانههای شناختی: تصویر، زبان، خط و موسیقی
رسانههای فنی انتقالی: روزنامهها، تلوزیون، رادیو، اینترنت
در حوزهی بازارایابی و کمپینهای تبلیغاتی معمولا از مورد آخر استفاده میشود که این رسانهها شامل شناختهشده ترین و آشناترین رسانهها حساب میشوند که شامل رسانههای دیداری مانند تلوزیون، اینترنت، مجلات و روزنامهها و همچنین رسانههای شنیداری نظیر رادیو هستند که در ادامه به تعریف آن بیشتر میپردازیم.
#میزنخبگانی_رسانه_و_ارتباطات
چرا رسانه تبلیغاتی اهمیت دارد؟
دانستیم که رسانه تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در کسبوکار و بازاریابی برای شرکتها ایفا مینماید. ممکن است تعداد برندهایی که یک نوع محصول یا خدمت را ارائه نمایند ، زیاد باشد. از سوی دیگر، این امکان برای مشتری وجود ندارد تا تمام برندها بشناسد.در این حالت شرکتها برای معرفی خود به مشتری مخاطب از رسانه تبلیغاتی برای تبلیغات محصول یا خدمات خویش استفاده مینمایند. انتخاب رسانه باید با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی مشتری، بودجه تبلیغاتی، اهداف شرکت، پیام تبلیغاتی، اهداف تبلیغاتی و استراتژی برندینگ انجام شود.
حال آنکه در ایران، شرکتهای تبلیغاتی که صاحب رسانه، صاحبان کسبوکارها را به سمت رسانه خود سوق میدهند. حتی اگر به صلاح کارفرما نباشد. بالاخره باید به هر قیمتی که شده پول درآورند! مثلا شرکتی که تولیدکننده رنگهای مختص مخازن نفتی است، چرا باید در اتوبان همت بیلبورد بزند و یا کلیپ ۳۰ ثانیهای با حضور فلان بازیگر بسازد؟ زیرا که شرکت تبلیغاتی به وی اینگونه توصیه نموده است. همچنین شرکتها باید بر اساس عناصر فوق، رسانه یا رسانههایی را برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب نمایند. کمپین تبلیغاتی به برندها کمک مینماید تا در مورد برند هم همه ایجاد نمایند، تبلیغات هدفمند میتواند منجر افزایش آگاهی از برند گردد.
#میزنخبگانی_رسانه_و_ارتباطات
چگونه میتوان تاثیر تبلیغ از طریق رسانهها را به حداکثر رساند؟
بازاریابی متحول شده است، بنابراین برنامهریزان تبلیغاتی در دنیای دیجیتالی امروز باید فراتر از تبلیغات تلویزیونی و بنرهای محیطی پیش بروند. آنها باید بتوانند نگرش مصرف کننده نسبت به برند شما را تقویت کنند. تجربه برند باید محور اصلی برنامههای تبلیغاتی باشد و یک رسانه تبلیغاتی همواره باید از آن حمایت کند. برای مثال یک شرکت لوازم خانگی، تلویزیون را بهعنوان مدیای اصلی خود برای تبلیغات انتخاب میکند. مهم این است که هدف از این تبلیغات تقویت ارتباط با مصرف کننده باشد. رسانهها و استراتژیهای تبلیغاتی باید از پیام برند حمایت کنند بنابراین هرنوع رسانه تبلیغاتی باید بهعنوان یک قطعه پازل عمل کرده و تصویر استراتژی برند شما را تکمیل کند.
در این باره باید به یاد داشته باشید که مصرفکنندگان هرروزه در معرض بیش از ۵ هزار آگهی قرار میگیرند بنابراین برنامهریزان رسانههای تبلیغاتی باید تاثیر خود را در هر بار که در معرض مصرف کنندگان قرار میگیرند به حداکثر برسانند. و این یعنی کمک گرفتن از یک تیم تخصصی که میتواند تبلیغاتی را بهینه کند، درباره بودجه مذاکره کند و محتوای خلاقانه طراحی کند که با مخاطب هدف ارتباط برقرار کند.
#میزنخبگانی_رسانه_و_ارتباطات