✅معاون وزیر ارتباطات در چهارمین رویداد گرافدی:
🔹چهره یک سازمان بر مبنای عملکرد روابط عمومی شکل میگیرد
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26233/
⭕️توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت؛
🔹تحویل ۱۳ پروژه پژوهشی به شرکت ارتباطات زیرساخت
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26235/
⭕️مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان همدان خبر داد:
🔹افزایش ترافیک سرویسهای نوین پستی در سالجاری
🔹بهروزرسانی ۲۰۰ هزار کد پستی در سطح استان
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26241/
⭕️مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد:
🔹بهرهگیری از هوش مصنوعی در ارائه خدمات پستی
🔹 سرانه پستی در کشور باید افزایش یابد
🔹 برای هوشمندسازی پست از تجارب دنیا استفاده میکنیم
🔹 سهم پست از اقتصاد دیجیتال را به چهار برابر افزایش میدهیم
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26243/
✅ مجید حقی، معاون رگولاتوری:
♦️توسعه پروژه FTTx پس از مرحله پذیرش تعهد اپراتورها شتاب میگیرد
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26245/
امروز مصادف با دوم اردیبهشت سالروز فرمان امام فرزانه برای تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.
فرمانی هوشمندانه توام با تدبیر و بصیرت که در طی بیش از چهار دهه برکات آن نه تنها تمام شدنی نیست بلکه بر آن افزوده میشود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از دل انقلاب است که همواره با رشادت فرزندان برومند و سلحشورش مدافع این انقلاب و دستاوردهای مردمی آن بوده است.
اینجانب سالروز تشکیل این نهاد انقلابی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران فرماندهان عالی رتبه و والا مقام و کلیه سپاهیان خدوم و از جان گذشته تبریک میگویم.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
عیسی زارعپور
🔸رئیسجمهوری محترم در تازهترین جلسه شورای عالی اداری کشور، وزارت ارتباطات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور را موظف به راهاندازی «سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی» کردند تا یکی دیگر از وعدههای دولت مردمی برای نظارت مردم بر دستگاههای اجرایی با بهرهگیری از فضای مجازی محقق شود؛ سامانهای که امکان ثبت و پیگیری مشاهدات عینی مردم از شیوه برخورد کارکنان و انجام درخواستهایشان از واحدهای اداری را با حفظ حریم شخصی فراهم میکند.
🔸در زمان حضورم در مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه، سامانهای راهاندازی کردیم که با کمک آن مراجعهکنندگان به واحدهای قضایی قادرند درباره نحوه عملکرد هر واحد و نحوه برخورد کارکنان آن نظر دهند و میزان رضایت خود را از عملکرد آنها ثبت کنند. در این سامانه کارکنان و مدیران از نظرات تجمعی مراجعهکنندگان مطلع میشوند و مدیر هر واحد قضایی، رئیس کل دادگستری شهرستان و استان و حتی رئیس محترم قوه قضاییه به آسانی و ظرف چند ثانیه می توانند میزان رضایت مردم از اشخاص و واحدهای قضایی را ملاحظه و از نتایج آن برای اقدامات اصلاحی بهره گیرند. حالا بر اساس این تجربه وقت آن است که سامانه مشابهی در دولت راهاندازی شود.
🔸امروز طی حکمی به رئیس سازمان فناوری اطلاعات ماموریت دادم تا بر اساس دستور رئیسجمهوری محترم، چنین سامانهای را با بهره گیری از تجربه دستگاه قضایی، حداکثر ظرف سهماه و در تعامل با سازمان امور اداری و استخدامی، طراحی، پیادهسازی و اجرا کند. «سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی» باید به گونهای طراحی شود که هر شهروند پس از مراجعه به هر واحد اداری در سراسر کشور، بازخورد خود از نحوه برخورد کارکنان و عملکرد واحد اداری مربوطه را به صورت محرمانه ثبت کند. این اطلاعات با حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان، می تواند برای اصلاح روندهای اداری و ارزیابی بیواسطه و برخط کارکنان دستگاههای اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.
#دولت_مردمی
#نظارت_برخط_مردم
⭕️خطری که رفع شد؛
🔹ضرورت راهاندازی مرکز مدیریت یکپارچه امنیت
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26253/
✅با حضور لیائی و یکی از شرکتهای دانشبنیان برگزار شد:
🔻نشست بهینهسازی لجستیک پست
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26257/
✅وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
♦️افزایش قیمتهای بستههای اینترنتی منوط به افزایش کیفیت است
♦️راهاندازی پنجره واحد خدمات هوشمند دستگاههای اجرایی تا شهریورماه سال جاری
https://www.ict.gov.ir/fa/newsagency/26259/