eitaa logo
𝐸𝑙𝑒𝑔𝑦
803 دنبال‌کننده
133 عکس
105 ویدیو
0 فایل
به‌نآم‌او 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧{𝟏𝟒𝟎𝟓/𝟑/𝟏𝟑} تنها‌خدا‌بوده‌یار’یاور‌من؛ اصکی؟! فور‌بهتره؛ لف؟! رو‌‌بی‌صدا‌بزاری‌قشنگتره؛
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم تنگه .. برا کسایی که یه مدت داشتمشون .. ولی الان حتی چت کردن باهاشون شده آرزو... 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲
خدای خوبم): در حال حاضر تنها چیزی که ازت می‌خوام .. اینه که ذره ایی دلمو آروم کنی🙂 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲
میدونی آدم دست ِخودش نیست.. که یهو دلش میگیرهُ دلتنگ میشه! گاهی یک حرف ، یه شباهت ، یه چهره ، یه موزیک ، یه مکان... آدمو یاد گذشته ایی میندازه که خیلی تلخه؛ اما به اندازه ی همون تلخی.. خاطراتِ شیرینی هم داره که آدم.. بیشتر برای خوشیِ اون خاطرات دلتنگ میشه (: 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲