eitaa logo
𝐸𝑙𝑒𝑔𝑦
805 دنبال‌کننده
135 عکس
106 ویدیو
0 فایل
به‌نآم‌او 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧{𝟏𝟒𝟎𝟓/𝟑/𝟏𝟑} تنها‌خدا‌بوده‌یار’یاور‌من؛ اصکی؟! فور‌بهتره؛ لف؟! رو‌‌بی‌صدا‌بزاری‌قشنگتره؛
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی آدم دست ِخودش نیست.. که یهو دلش میگیرهُ دلتنگ میشه! گاهی یک حرف ، یه شباهت ، یه چهره ، یه موزیک ، یه مکان... آدمو یاد گذشته ایی میندازه که خیلی تلخه؛ اما به اندازه ی همون تلخی.. خاطراتِ شیرینی هم داره که آدم.. بیشتر برای خوشیِ اون خاطرات دلتنگ میشه (: 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲
وقتی منو به عنوان دوست از دست دادی.. معنیش این نیست که دشمنت شدم ، نه.. هنوز از ته دل می‌خوام خوب زندگی کنیُ کلی کِیف کنی تو دنیا.. اما.. نه سرِ میز من..! 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲
اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده.. بدونی چقدر نیاز دارم باهات حرف بزنم.. دردُ‌دل کنم.. بغلت کنمُ گریه کنم.. امیدوارم درک کرده باشی که باید دور میشدم.. فاصله میگرفتم، میرفتم، دورتبگردم نبینم بغض کنی.. نبینم قلبت شکسته باشه..! دق‌ میکنم🙂 𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲