میدونی آدم دست ِخودش نیست..
که یهو دلش میگیرهُ دلتنگ میشه!
گاهی یک حرف ، یه شباهت ، یه چهره ، یه موزیک ، یه مکان...
آدمو یاد گذشته ایی میندازه که خیلی تلخه؛
اما به اندازه ی همون تلخی..
خاطراتِ شیرینی هم داره که آدم..
بیشتر برای خوشیِ اون خاطرات دلتنگ میشه (:
𝐄𝐥𝐞𝐠𝐲