یعنی چی که سیرت زیبا بِـه است از صورتِ زیبا؟
لامصب اگه طرف زشت باشه اصلا پای حرفاش میشینی که به سیرتش پی ببری؟
فقط اونجایی که شاملو میگه :
چه بی تابانه می خواهمت
ای دوری ات آزمون تلخ زنده به گوری :))
تا پونزه سالگیم فکر میکردم
اسمم زُهره است
چون همیشه مامانم وقتی میخواست بیدارم کنه
میگفت: پاشو ظهره
بمولا که قم خیلی شهر جالبیه ، سوار تاکسی میشی مسافر کناریت میگه امان از دست این آخوندا ، همه جا رو گرفتن
بعد پیاده میشه عمامهشو میذاره سرش میره
برنامه زندگی:
شنبه تا چهارشنبه:
استراحت مطلق
پنجشنبه و جمعه:
استراحت مطلق بدون عذاب وجدان