جواب دندونشکن که داشتیم؛
ولی چون ترسیدیم جای دندون،
دل بعضیا بشکنه سکوت کردیم!
لازمه بهتون بگم، همین حالا که شما از ترس شکستن غرورتون برای به دست آوردنش تلاش نمیکنین.
یکی دیگه داره سخـت تلاش میکنه قلبشو صاحب بشه.
مواظب باشید بعدها به غرورتون نبازید :)
همیشه خوب به خودتون و کارهاتون نگاه کنید و اگر دیدید اون رفتاری که واقعا لایقش هستید رو دریافت نمیکنید ، سریعا مسیرتون رو از اون آدم جدا کنید و مطمئن باشید به ازای هر یک نفری که اونقدری که باید، به شما توجه نمیکنه، ده ها نفر دیگه هستن که به بهترین شکل این کارو انجام میدن.
من هنوزم دلتنگم، ولی خب تو گویی که عاقلتر شدم. دارم میگذرم و قول میدم که به روزای روشنِ فردا سلامی دوباره خواهم داد.
همهی ما موجودی یک روزه هستیم؛ چه او که در یاد میماند چه او که در یاد میدارد؛ همه فانی هستیم، هم یادمان هم حافظهمان.
زمانی میرسد که فراموش خواهیم شد؛ و زمانی میرسد که همه تو را فراموش خواهیم کرد.
به زودی هیچکس و هیچ کجا خواهی بود.
روسری فقط اونجا که میخوای تا کنی 5،6تا گیره توشون پیدا میشه.
اصلا انگار دنیارو بهت دادن 😂