ولی ی چی بهتون میگم آویزه گوشتون کنید
هیچکی خانواده نمیشه
بخاطر دوستاتون خانواده رو نرنجونید
از طرفی...
نامرد نباشین با دوست و رفیقا تون تا تهش باشین باهاشون عاشقانه رفتار کنین
درکل بیشعور نباشیم🤝
قصه اینه که یه احوالی رو نمیشه گفت. نمیشه داد زد. نمیشه گریه کرد. نمیشه نوشت. نمیشه خوندش.. فقط روون میشه تو رگات و پخش میشه تو تَنت. تو جونت حل میشه و دیگه جدا نمیشه. فقط میشه حسش کنی و بذاری تمومت کنه.. فقط میشه نَظّاره کنی بر دودِ آتیشی که نمیدونی از کجای وجودت شعله کشیده.. نمیشه..
مثلا وقتی به یکی میگی مواظب خودت باش اون که نمیاد بخاطر حرفت واقعا از خودش مواظبت کنه!
این جملهت نقش یه کپسول حالخوبکن رو داره...
این قشنگه؛
بگین به هم، بگین...
از نشونههای پختگی و بلوغ روانی میشه به این موضوع اشاره کرد که به این نتیجه برسی:
نیازی نیست به هر موضوعی واکنش نشون داد، جواب هر حرفی رو داد و وارد بحثای بیفایده شد...
ولی حواسمون به آدمای قوی باشه...
اونا همون کساییان که دارن
توی سکوت درد میکشن!
زیبایی از عشق میآید و عشق از توجه
توجه به چیزهای ساده و فروتنانهای مثلِ گرفتنِ انگشتانِ یخزدهی کسی که دوستش داری
•حمیدرضا صدر