فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیانت بر سیاست چیره شد آری جهان فهمید
رضا جان است شاه مردم ایران، رضاخان نه...
✍#محمد_حسین_ملکیان
#امام_رضا
#جشنواره_کن
@Emam_kh
🌤 لازِمه اِنتِظار مُنجـی
🌻 اگر میخواهید یڪ منتظر
واقعـی براے فـرج #امام_زمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف) باشیـد
👈 اینطور عمل ڪنید...
🇮🇷 @Emam_kh
11.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ رحیم پور ازغدی: مراقب باشیم معانی و مفاهیم جابجا نشود جای قهرمان و ضدقهرمان و جای شهید و جلاد عوض نشود، امام(ره) بر تبیین درست انقلاب تاکید داشتند
@Emam_kh
🚩 تا کی قرار است فحش بدهند و حقوق بگیرند؟
تکلیف امثال #زهرا_امیرابراهیمی ها مشخص است، آنها برای رسیدن به ثروت و شهرت یا خود میفروشند یا دین و یا وطنشان را! فاکتورش را هم در اُسکار و #کَن و وزارت خارجه آمریکا و... نقد میکنند! غیر از این باشد اینها را به چنین فستیوالهایی راه هم نمیدهند!
اما چرا کسی با سلبریتی های داخلی که از وطن فروش و توهین کننده به #مقدسات جامعه ایرانی دفاع میکنند، برخورد نمیکند! اینها که دیگر مستقیما نانخور همین نظامند! تفاوت امثال مسیح علینژاد و زهرا امیرابراهیمی که جیره خوار دشمنان این نظام هستند و به مردم و مقدسات فحش میدهند با سلبریتی هایی که از بیت المال مسلمین حقوق های نجومی دریافت میکنند و دقیقا همان کار آنها را تکرار میکنند چیست!
چرا #وزارت_فرهنگوارشاد مدافع خطوط قرمز ملیمذهبی مردم نیست؟
#صداوسیما تا کی باید تریبون لجنپراکنی هنرپیشههای ضدفرهنگ و دین باشد؟
✍ محمد رضا شیخی
@Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اگه براتون سوال شده، چرا دشمن دنبال تخریب چهره تشیع و امام رضاست(علیه السلام) این فیلم را حتماً ببینید.
🔹 رمز موفقیت و الگو شدن ایران در بیان درویش رشیدبن عیسی الجزائری، کارشناس یونسکو: جدّیّت و تواضع
🔹 میخواستم سرویس بهداشتی حرم امام رضا(علیه السلام) را تمیز کنم، ایرانیها خندیدند و گفتند باید ۶ماه در نوبت باشی، جاروکش حرم، فرمانده سپاه بود!
#همه_خادم_الرضاییم
#امام_زمان_تسلیت
#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج
@Emam_kh
جمعی از سینماگران به علاوه خانم کتایون ریاحی از یگانهای نظامی خواستن که سلاحهاشون رو زمین بذارن و به آغوش ملت برگردن😏
خانم ریاحی اگر اونا سلاحشون رو زمین میذاشتن الان شما باید به داعشیها میگفتین خاندایی و خاطر تلخ جوونیتون تکرار میشد...
@Emam_kh
♻️ پشت صحنه پروژه عنکبوت 🕷
🔰 بهار سال 98 بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمیکنند و لابد برای آن برنامه دارند.
بهار 99 محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد و بهار 1400 ابر سایتهای فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند.
جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم، دو فیلم اکران شده که عبارت است از:
1.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرجزاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور)
2.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیرابراهیمی (در خارج از کشور)
اینقدر نشانه داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنههای فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید:
1.دو فیلم با یک نام مشترک
2. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک
3. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس
4. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک (یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور)
5. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک (تقریبا دو هفته)
6. با حضور عوامل سفارتی (نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده
7. حتی برخی دیالوگها و لوکیشنها خیلی شبیه به هم !
و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجهای که میتوان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند.
پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود.
لذا اصلا این عنکبوتها را دو فیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید.
اما ...
در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود 200 نفر از مدلهایی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحهگری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در رسانههای معاند به پا شد. به گونهای که دهها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانههای بیگانه منتشر گردید که دل هر بیخبری را به درد میآورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند، دستگیر و محاکمه شدند.
بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی بویژه در فیلمهای اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقشهای منفی فیلمهایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلمها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه آن زنان در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر میشود.
بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگردانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند.
این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال میکند:
1.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن 200 نفر و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری امثال سعید حنایی، با آن 200 نفر برخورد کرده.
2. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی ومذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانیها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او درتمام طول فیلم به وجود زنستیزی در ایران علی الخصوص درجامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند.
✍ محمد رضا حدادپور جهرمی
@Emam_kh
6.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"با آل علی هر که در افتاد، برافتاد"
ديشب به سرم باز هواي دگر افتاد
در خواب مرا سوي خراسان گذر افتاد
چشمم به ضريحِ شَهِ والا گهر افتاد
اين شعر همان لحظه مرا در نظر افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد!
اين قبرِ غَريب الغُربا خسرو طوس است
اين قبرِمُغيث الضُّعفا شَمس شُموس است
خاكِ درِ او، مرجعِ ارواح و نفوس است
بايد ز رَهِ صدق، بر اين خا ك در افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد!
اين روضه ي پر نور، به جنّت زده پهلو
مغز مَلَك از عطر نسيمش شده خوشبو
بشنيد نسيم سحري رايحه ی او
كز بوي بهشتيش، چنين بي خبر افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد!
حورانِ بهشتي زده اند، در حرمش صف
خِيلِ مَلَك از نور، طَبَق ها همه بر كف
شاهان به ادب در حرمش گشته مُشرّف
اينجاست كه تاج از سر هر تاجوَر افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد!
اولاد علی شافع یوم عرصاتند
داراي مقامات رَفيعُ الدَّرَجاتند
در روز قيامت همه اسباب نجاتند
اي واي بر آن كس كه به اين دَرّه در افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد !
کام و دهن از نام علی یافت حَلاوت
گل در چمن از نام علی یافت طَراوت
هر کس که به این سلسله بنمود عَداوت
در روز جزا، جایگهَش در سَقَر افتاد
با آل علي هر كه در افتاد بر افتاد!
هر کس که به این سلسله ی پاک جفا کرد
بد کرد، نفهمید، غلط کرد، خطا کرد
دیدی که یزید از ستم و کینه چه ها کرد
آخر به دَرَک رفت و به روحش شَرَر افتاد
#همه_خادم_الرضاییم
@Emam_kh