جمیله علمالهدی و انسیه خزعلی در دانشگاه تهران پست گرفتند
روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علمالهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر سید ابراهیم رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد
محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی (مولاوردی این دولت و مجری سند ننگین و منحوس ۲۰۳۰) معاون رئیسجمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد
#نفاق #نفوذ
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ رفح در حال نابودی است، جای دیگری برای رفتن باقی نمانده است. اسرائیل اکنون بیش از 1.7 میلیون غیرنظامی را که در رفح، آخرین پناهگاه غزه، به دام افتاده اند، بمباران می کند. در حال حاضر یک قتل عام در رفح در حال وقوع است و جهان ساکت است!
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
📸 حضور محسن رضایی در کنار علی اکبر رائفی پور و اعضای جبهه صبح ایران
🇮🇷 اخبار مجلس شورای اسلامی
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد شدید وزیر ارشاد به محتوای سیاه و ضد خانواده برخی تولیدات سکوهای داخلی در شبکهی نمایش خانگی
ما معذرت میخوایم جناب وزیر، سعی میکنیم حتماً موضوع رو پیگیری کنیم، شما اصلاً خودشو ناراحت نکن، ریلکس باش
فقط اون حقوقی که میگیری بابت کاری که وظیفهات است و انجام نمیدی و با کمال پررویی طلبکار هم هستی از گوشت سگ نجستر است
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیوی که ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ چند ماه بعد از حذف ترجیحی منتشر شد
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ابرهای سوپرسل در آسمان اهواز
امین غفاری
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌میوه ملون تراریخته و دست کاری ژنتیکی شده توسط صهیونیستهاست.
✅ به جای ملون از طالبی طبیعی پوست رو به سبز؛هندوانه،خربزه مشهدی استفاده کنید و لذتشو ببرید.
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
چرا طلافروشان از ثبت اطلاعات و شفافیت جریان مالی این صنف وحشت دارند؟
آیا طلافروشی، پوشش است؟
✍دکتر رضا غلامی
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
دوازده سال برای هیچ
از زمان آغاز تحصیلات یک دانشآموز تا گرفتن کمترین مدرک یعنی دیپلم، دوازده سال زمان معمولاً نیازست
دوازده سال در بهترین لحظات عمر یک دانشآموز، ذهنش کاملاً در اختیار آموزش و پرورش است
اما مهمترین وظیفه آموزش و پرورش نظام اسلامی چیست؟ کمترین انتظار این است که در طول تحصیل حداقلیات زندگی و ابتداییترین آموزههای دینی را آموخته باشد و بیشترین توقع اینست که یک بیدین را متدین کرده باشد
اما چرا تحصیلکردهها، معمولاً نمیتوانند حتی یک صفحه قرآن را از رو به طور صحیح بخوانند؟
چرا ابتداییترین احکام نماز و وضوء را نیاموختهاند؟
اگر آموختهاند پس چرا بعد از اتمام تحصیلات و در دوره سربازی، تازه دوره عقیدتی برای آنها گذاشته میشود تا قرآن و وضوء و نماز به آنان بیاموزند؟
پس خاصیت آن همه تحصیلات چه بود؟
چرا دانشآموزان اکثراً در دوره پنج سال اول (همان دوره ابتدایی سابق) اهل نمازند ولی در سه سال بعد (راهنمایی) گاهگاهی نماز میخوانند و اما در دوره بعد تارکالصلاة میشوند و در نهایت در دانشگاهها منکرالصلاة؟
کجای کار میلنگد که وضعیت فرد در ورودی آموزش پرورش به مراتب بهتر از خروجی آنست؟ آموزش و پرورش را برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ساختهایم؟ اگر برای نابودی ساخته بودیم آیا میتوانست از این بهتر برخی از جوان ایرانی را گمراهتر کند؟
کجای کار میلنگد که عموماً جوانان تحصیل کرده، ذهنشان پر از شبهات فراوان و عملشان خالی از اسلام و قرآن و نماز میشود؟ چرا افراد متدین کمتر در آن پرورش مییایند؟
آقایان دستاندرکار، مسئولین حوزه، اساتید، روحانیت مبارز، دیگر دلسوزان اسلام و مسلمین؛ شیعه دهها قرن آرزوی چنین حکومتی را در سر داشت اما امروز که ما به آن دست یافتهایم، چرا میلیون میلیون جوان تحصیلکرده حتی توانایی ساده قرآن خوانی یا ابتداییترین مسایل دین را ندارند
ای اساتید! ای بزرگان! ای مرجعیت تشیع! این درد بزرگ را به کجا باید ببریم که بعد از چهل و پنج سال مسئولیتتان در انقلاب، نظام آموزشی و پرورشی ما پوچ میپروراند
آیا نباید دست در هر کاری دیگری داریم برداریم و اول نظام آموزشی و پرورشی را از بیخ اصلاح کنیم؟
یومالدین چگونه میتوانیم پاسخ هزارن هزاران شهید و جانباز و رزمنده که برای بدست آوردن این حکومت، مجاهدتهای گوناکون و بسیار سخت کشیدن، را بدهیم؟
خداوند بر ما رحم کند…
به تذکری که امام خامنهای آن را خطاب به دولت آیتالله #رئیسی دادند، دقت کنیم؛ ایشان فرمودند:
#دانش_های_بی_فایدهای که در دبیرستانها و دبستانها تدریس میشود را شناسایی و حذف کنید…
علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند
الآن در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما، دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آیندهی این دانشآموز ندارد
یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود، در هیچ مسئلهی زندگی به اینها کمک نمیکند، در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند، اینها را شناسایی کنید، حذف کنید
علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند
استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است ۱۴۰۱/۲/۲۱
دو سال از صدور این دستور گذشت و دریغ از تبعیت دولت مدعی از فرمان ولیامر مسلمین
فقط اون دنیا خدا به دادتان دوازده سال برای هیچ
از زمان آغاز تحصیلات یک دانشآموز تا گرفتن کمترین مدرک یعنی دیپلم، دوازده سال زمان معمولاً نیازست
دوازده سال در بهترین لحظات عمر یک دانشآموز، ذهنش کاملاً در اختیار آموزش و پرورش است
اما مهمترین وظیفه آموزش و پرورش نظام اسلامی چیست؟ کمترین انتظار این است که در طول تحصیل حداقلیات زندگی و ابتداییترین آموزههای دینی را آموخته باشد و بیشترین توقع اینست که یک بیدین را متدین کرده باشد
اما چرا تحصیلکردهها، معمولاً نمیتوانند حتی یک صفحه قرآن را از رو به طور صحیح بخوانند؟
چرا ابتداییترین احکام نماز و وضوء را نیاموختهاند؟
اگر آموختهاند پس چرا بعد از اتمام تحصیلات و در دوره سربازی، تازه دوره عقیدتی برای آنها گذاشته میشود تا قرآن و وضوء و نماز به آنان بیاموزند؟
پس خاصیت آن همه تحصیلات چه بود؟
چرا دانشآموزان اکثراً در دوره پنج سال اول (همان دوره ابتدایی سابق) اهل نمازند ولی در سه سال بعد (راهنمایی) گاهگاهی نماز میخوانند و اما در دوره بعد تارکالصلاة میشوند و در نهایت در دانشگاهها منکرالصلاة؟
کجای کار میلنگد که وضعیت فرد در ورودی آموزش پرورش به مراتب بهتر از خروجی آنست؟ آموزش و پرورش را برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ساختهایم؟ اگر برای نابودی ساخته بودیم آیا میتوانست از این بهتر برخی از جوان ایرانی را گمراهتر کند؟
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
کجای کار میلنگد که عموماً جوانان تحصیل کرده، ذهنشان پر از شبهات فراوان و عملشان خالی از اسلام و قرآن و نماز میشود؟ چرا افراد متدین کمتر در آن پرورش مییایند؟
آقایان دستاندرکار، مسئولین حوزه، اساتید، روحانیت مبارز، دیگر دلسوزان اسلام و مسلمین؛ شیعه دهها قرن آرزوی چنین حکومتی را در سر داشت اما امروز که ما به آن دست یافتهایم، چرا میلیون میلیون جوان تحصیلکرده حتی توانایی ساده قرآن خوانی یا ابتداییترین مسایل دین را ندارند
ای اساتید! ای بزرگان! ای مرجعیت تشیع! این درد بزرگ را به کجا باید ببریم که بعد از چهل و پنج سال مسئولیتتان در انقلاب، نظام آموزشی و پرورشی ما پوچ میپروراند
آیا نباید دست در هر کاری دیگری داریم برداریم و اول نظام آموزشی و پرورشی را از بیخ اصلاح کنیم؟
یومالدین چگونه میتوانیم پاسخ هزارن هزاران شهید و جانباز و رزمنده که برای بدست آوردن این حکومت، مجاهدتهای گوناکون و بسیار سخت کشیدن، را بدهیم؟
خداوند بر ما رحم کند…
به تذکری که امام خامنهای آن را خطاب به دولت آیتالله #رئیسی دادند، دقت کنیم؛ ایشان فرمودند:
#دانش_های_بی_فایدهای که در دبیرستانها و دبستانها تدریس میشود را شناسایی و حذف کنید…
علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند
الآن در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما، دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آیندهی این دانشآموز ندارد
یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود، در هیچ مسئلهی زندگی به اینها کمک نمیکند، در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند، اینها را شناسایی کنید، حذف کنید
علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند
استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است ۱۴۰۱/۲/۲۱
دو سال از صدور این دستور گذشت و دریغ از تبعیت دولت مدعی از فرمان ولیامر مسلمین
فقط اون دنیا خدا به دادتان برسد
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖بلاتشبیه بلاتشبیه
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles
امتداد انتخاب
🤔 روز تلخ برای جامعه پزشکی یا روز ننگ برای پزشکنماها؟! متانول یا عرق؟! بهتر نبود میگفتن: تعدادی
🔴 مسمومیت در شیراز اتفاق یا توطئه؟!
حادثه مسمومیت پزشکان شیراز را از یک زاویه دیگر هم می شود دید:
دشمن از طریق مزدورانش با جازدن مشروبات مسموم در میهمانی که اکثریت از جامعه پزشکی بودند و مسموم شدن همگی و فوت یکنفر و رسانه ای شدن موضوع، قبح شرابخواری را می شکند و این گناه بزرگ را امری عادی و مرسوم در بسیاری میهمانی ها نشان می دهد.
مرحله بعد مظلوم نمایی و مطالبه شیطانی آزاد شدن شرب خمر در مملکت #امام_زمان است و جا انداختن این ادعای مضحک که اگر شرابخواری آزاد باشد جنس تقلبی پیدا نخواهد شد. این ادعا آنقدر مسخره است که چه بسا اولین مدعی آن، خودش مست بوده است!!
در ضمن عدم اجرای حد ۸۰ ضربه شلاق برای آن پزشکان، عملا این پیام را به اذهان عمومی ارسال می کند که جرم شرب خمر دارای حدالهی، در حال حاضر بدون مجازات است!! ...
#نفوذ
✍"قاسم اکبری"
امتداد انتخاب
https://eitaa.com/EntekhabeAslah_Majles