🔺وقتی میگیم عوضش امنیت داریم یعنی چی؟؟
یعنی اگه قدرت دفاعی و بازدارندگی نسبت به دشمن نداشته باشی و هر لحظه امکان منفجر شدن خونه و زندگیت باشه، دیگه نمیتونی به چیزی جز #جونت فکر کنی،
دیگه نمیتونی به این فکر کنی که فلان کار اقتصادی رو انجام بدم!
و یا درسمو بهتر بخونم که رتبهی بهتری بیارم!!
اصلا یه پله بالاتر، دیگه حتی فکر مهاجرتم نمیتونی بکنی!!!
بله، عوضش امنیت داریم و این امنیت نیاز ابتدایی هر انسان و هر کشوری هستش برای رسیدن به مراحل بعدی امنیت؛
اقتصادی
فرهنگی
سیاسی
و...
⚠️پ.ن (تصویر مربوط به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی میباشد.)
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
@engashte
@engashte
قتل #داریوش_مهرجویی و همسرش قطعا کار خودشونه؛
چون احتمالا میخواستن ببینن این سلبریتیها زندهن یا نه!
آخه این حجم از لالمونی بابت اتفاقات غزه غیر منتظره بود..
پیام ناشناس | ویراستی | توییتر | تلگرام
🔺اسرائیل دفتر سازمان ملل در غزه را هم بمباران کرد!
_گفت وقتی دعوام میشه، من خودمم میزنم..
#طوفان_الاقصی
#غزه 🇵🇸
@engashte
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
466.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️صوت شنیده نشده از آخرین صداهای تاجر همکار موساد و رفقایش هنگام اصابت موشک های سپاه
#پاسخ_سخت
@Ekhrajiha
شاه تو مصاحبهش موقع فرار از کشور میگه یکمی خسته شدم میرم استراحت کنم.
(بماند که نفر اول مملکت اصلا چرا همچین حرفی میزنه و اگه یه نفر از حکومت جمهوری اسلامی این حرفو بزنه چه کارا که نمیکنن)
بعد خبرنگار ازش میپرسه تا کی برمیگردید؟
میگه بستگی به مزاج من داره!!
بزرگوار یه طوری مزاجش بهم ریخته بود که دیگه هیچوقت به وطن بازنگشت!
(۲۶ دی ۵۷ سالروز فرار شاه از کشور)
@engashte