شاه تو مصاحبهش موقع فرار از کشور میگه یکمی خسته شدم میرم استراحت کنم.
(بماند که نفر اول مملکت اصلا چرا همچین حرفی میزنه و اگه یه نفر از حکومت جمهوری اسلامی این حرفو بزنه چه کارا که نمیکنن)
بعد خبرنگار ازش میپرسه تا کی برمیگردید؟
میگه بستگی به مزاج من داره!!
بزرگوار یه طوری مزاجش بهم ریخته بود که دیگه هیچوقت به وطن بازنگشت!
(۲۶ دی ۵۷ سالروز فرار شاه از کشور)
@engashte
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من که زِ آغاز عمر، بی تو نکردم سفر
خیز و ببین یا أخیٰ، با که سفر میکنم
هر قدمم میزنند، نام تو را میبرم
هر طرفم میکشند، بر تو نظر میکنم
🎙حاج مهدی سلحشور
#شهادت_حضرت_زینب 💔
@engashte
اِنگاشتهـ
کار به این ندارم که یه مرکز مشاوره تخفیف بلکفرایدی گذاشته؛ میخوام بدونم اون «تا» اولش چی میگه؟!
یعنی هر چی روانیتر، تخفیف بیشتر؟!
((: