285.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبرنگار:
آمریکا یک ابرقدرت است چرا عقبنشینی نمیکنید؟
بقایی:
ما هم ابرقدرت هستیم 💪🏻🇮🇷
اِنگاشتهـ
خبرنگار: آمریکا یک ابرقدرت است چرا عقبنشینی نمیکنید؟ بقایی: ما هم ابرقدرت هستیم 💪🏻🇮🇷
باید تکتک مردم به این خودباوری برسن که ما هم ابرقدرت شدیم و رفت..
اِنگاشتهـ
خبرنگار: آمریکا یک ابرقدرت است چرا عقبنشینی نمیکنید؟ بقایی: ما هم ابرقدرت هستیم 💪🏻🇮🇷
مسئول تراز جمهوری اسلامی یعنی این؛
مردم براشون فرقی نمیکنه اصلاحطلب باشه یا اصولگرا، هرکی از کیان ایران و اسلام و انقلاب دفاع کنه پشتشن..
یهسریا به یهسریای دیگه امربهمعروف میکنن که چرا شما به دختران بیحجاب تو تجمعات، امربهمعروف میکنید!
البته که تو تجمعات جای امربهمعروف نیست..
41.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افسر پای لانچر وقتی میفهمه امارات میخواد حمله کنه:
گفت کاربر خارجی تو ایکس نوشته ارتش آمریکا شکستناپذیره، چون وقتی شکست میخوره، نمیپذیره! 🙂