eitaa logo
☫ انقلابی‌ها ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ🇮🇷
220 دنبال‌کننده
12.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
27 فایل
مصاف نیروهای انقلابی با شیاطین داخلی و خارجی به مرحله سرنوشت ساز ، نزدیک و نزدیکتر می‌شود. باید موضع قاطع و شفاف داشته باشیم. مقام معظم رهبری میفرمایند : در دفاع از انقلاب صریح باشید. سمعا و طاعتا @Enghelabyha #انقلابی‌ها
مشاهده در ایتا
دانلود
سیصد و سی و دومین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛ 🔸خبرگزاری فلسطین از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شماری در جریان بمباران آپارتمان مسکونی چند طبقه‌ای در شمال غربی شهر غزه خبر داد. 🔸١١ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ "صفد" در محله زیتون در شهر غزه شهید شدند. 🔸رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند حمله صبح امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در اردوگاه بریج در مرکز باریکه غزه، ٤شهید و تعدادی زخمی به‌جای گذاشته است. 🔸بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی النصیرات در مرکز باریکه غزه یک نفر شهید و شماری مجروح شدند. .
✅ خبرهای کوتاه از هرج و مرج در سرزمین های اشغالی 🔸شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از همراهی دفاتر دولتی، بانک‌ها و پایانه‌های اتوبوسرانی با اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی خبر داد. 🔸رئیس بخش اطلاع رسانی اتحادیه سندیکاهای کارگری رژیم صهیونیستی از پایبندی ۹۵ درصد از نهادهای محلی به اعتصاب سراسری امروز خبر داد. 🔸شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد پلیس ۲۹ نفر از تظاهرات کنندگان شب گذشته در تل‌آویو را بازداشت کرده است. 🔸رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند یکی از مسئولان اتحادیه سندیکاهای کارگری رژیم صهیونیستی «هستدروت» گفته در حال بررسی تمدید اعتصاب سراسری تا فردا سه شنبه هستیم تا بخش‌های بیشتری بتوانند در آن شرکت کنند. 🔸منابع عبری زبان اعلام کردند به دنبال احتمال وجود خودرویی بمب گذاری شده در نزدیکی شهرک عطروت، ارتش رژیم صهیونیستی جاده ۴۶۶ در نزدیکی این شهرک در شمال قدس اشغالی را مسدود کرده و کارشناسان مواد منفجره به این منطقه اعزام شدند. 🔸منابع عبری زبان اعلام کردند کارشناسان مواد منفجره خودرویی بمب‌گذاری شده را در ورودی شهرک عتیرت در اراضی روستای ام صفا در شمال غرب رام الله خنثی کردند. .
✅ نیوزلند خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه شد 🔸«کریس لوکسون» (Chris Luxon) نخست وزیر نیوزیلند امروز دوشنبه اعلام کرد، درخواست برقراری آتش‌ بس فوری، گردآوری طرف‌ ها در میز مذاکره و یافتن راه‌ حل دو دولتی (در اراضی اشغالی فلسطین) را مطرح می کنم. .
🔸مالزی: دستیابی به آتش بس به دلیل عدم تعهد آمریکا سخت به نظر می رسد 🔸انور ابراهیم نخست وزیر مالزی: دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه به سبب عدم تعهد برخی کشورها به ویژه آمریکا محتمل به نظر نمی‌رسد. 🔸 تنها امید برای آتش‌بس در غزه، اتخاذ موضعی قوی‌تر توسط آمریکا است. .
🚨 قسام مسئولیت عملیات‌های شهادت‌طلبانه الخلیل را بر عهده گرفت 🔸گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس مسئولیت دو عملیات شهادت طلبانه اخیر در شهرک‌های گوش عتصیون و کرمی تسور در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری را بر عهده گرفت. 🔸قسام تاکید کرد این عملیات‌ها از سوی محمد احسان مرقه و زهدی نضال ابو عفیفه دو مجاهد قسامی انجام شد. 🔸این گردان‌ها اعلام کرد در اولین عملیات، شهید محمد مرقه خودرویی بمب‌گذاری شده را در پمپ بنزین شهرک گوش عتصیون منفجر کرد تا نیروهای اشغالگر را به آنجا بکشاند و پس از رسیدن نیروها، آنها را به گلوله بست که در این عملیات تعدادی از این نظامیان کشته و زخمی شدند و در میان آن‌ها "گال ریش" فرمانده تیپ عتصیون ارتش رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت. 🔸قسام تاکید کرد در دومین عملیات، شهید زهدی ابو عفیفه پس از زیر گرفتن نگهبان شهرک کرمی تسور، به داخل آن یورش برده و گروهی از صهیونیست‌ها را به گلوله بست سپس خودرو را در داخل شهرک منفجر کرد. 🔸این گردان‌ها ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این عملیات‌ها، تاکید کرد همانگونه که قبلاً نیز گفته بود دشمن در همه استان‌های کرانه باختری باید منتظر عملیات‌ها و شگفتانه‌های دردناک مقاومت باشد که آخرین نمونه آن عملیات تیراندازی روز گذشته شهید مجاهد محمود العسود در نزدیکی ترقومیا بود. 🔸قسام بار دیگر تاکید کرد ما بر عهدی که با همه دلاورمردان مقاومت در کرانه باختری بسته‌ایم، هستیم و آن‌ها را با تجهیزات و اطلاعات یاری خواهیم کرد و شهادت طلبان و مجریان عملیات‌های قهرمانانه را تجهیز و آماده خواهیم کرد. .
خط و نشان سرایا القدس برای صهیونیست ها در کرانه باختری سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد: 🔸ما در دور جدیدی از نبرد خود تحت عنوان عملیات «وحشت از اردوگاه‌ها» در چهارچوب نبرد طوفان الاقصی، مردم خود را از مهمترین تحولات اخیر درباره این نبرد آگاه می‌کنیم. 🔸رزمندگان ما در گردان طولکرم، در جریان نبرد وحشت از اردوگاه‌ها ضد دشمن صهیونیستی، 6 عملیات با مواد منفجره انجام داده‌اند که یک کشته و یک زخمی میان نیروهای دشمن بر جای گذاشت. همچنین رزمندگان گردان طولکرم، یک گروه پیاده نظام ارتش صهیونیستی را در کمین خود گرفتار کردند و یک نظامی صهیونیست هم به ضرب گلوله این رزمندگان به هلاکت رسید. 🔸رزمندگان سرایا القدس در گردان جنین بیش از 15 عملیات با مواد منفجره انجام دادند که تلفات شدیدی میان خودروهای نظامی و نیروهای ارتش اشغالگر بر جای گذاشته و منجر به زخمی و کشته شدن شماری از آنها شد. همچنین نظامیان دشمن در 3 کمینی که این رزمندگان برای آنها آماده کرده بودند، افتادند. 🔸مقاومت در کرانه باختری وارد مرحله جدیدی از ساخت و تولید مواد منفجره شده و دشمن به زودی تاثیر آن را در میدان خواهد دید. 🔸یکی از عوامل پایداری رزمندگان مقاومت در خلال نبرد وحشت از اردوگاه‌ها، بعد از ایمان به خدا، درایت و آگاهی ملت ما از اهمیت وجود سلاح و تشکیلات نظامی و نقش آن در دفاع از زمین و مقدسات است. 🔸ما تاکید می‌کنیم که رزمندگانمان در این نبرد در کنار قهرمانان گروه‌های مقاومت فلسطین، تا زمان تحقق پیروزی آشکار به نبرد با دشمن ادامه خواهند داد. .
✅ وزیر امور خارجه: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد بحران خطرناک در منطقه است 🔸سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: رژیم اسرائیل با تداوم جنایت در ‎غزه و گسیل ماشین کشتار به ‎کرانه باختری، تلاش دارد سطح تنش در منطقه را به آستانه یک بحران خطرناک برساند. 🔸حامیان غربی تل‌آویو اگر از ادامه تنش‌آفرینی و اعمال جنایتکارانه آن رژیم جلوگیری نکنند در تبعات این اقدامات شریک هستند و باید پاسخگو باشند. .
✅ دادگاه کار رژیم صهیونیستی اعتصاب سراسری در فلسطین اشغالی را قانونی اعلام کرد 🔸رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک قاضی دادگاه کار این رژیم اعلام کرد که ما پیشنهاد اتحادیه های کارگری «هیستادروت» برای اعتصاب سراسری را می‌پذیریم و حکم بازداشت هیچ فردی را صادر نخواهیم کرد. 🔸پیش از این سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرده بود که دولت به درخواست نتانیاهو و اسموتریچ از دادگاه کار خواسته بود اعتصاب سراسری را لغو و آن را غیرقانونی اعلام کند. 🔸این در حالی است روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت : اتحادیه های کارگری اسرائیل به دادگاه کار اطلاع دادند اعتصاب ها امشب پایان خواهد یافت. .
⭕️ شهادت ۴۸ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۴۰۷۸۶ نفر رسید 🔸وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در روز ۳۳۲ جنگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ قتل عام دیگر را علیه غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است. 🔸 در این حملات ۴۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند. 🔸شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۴۰۷۸۶ نفر شمار مجروحان نیز به ۹۴۲۲۴ نفر افزایش یافته است. 🔸هنوز بیش از ۱۰ هزار نفر در مناطق مختلف نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند. .
✅ بمباران و تخریب بیش از ۷۰ درصد مدارس آنروا در غزه 🔸آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه غزه بیش از ۷۰ درصد مدارس این سازمان در این باریکه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران و تخریب شده یا خسارت جدی به آن وارد شده است. 🔸آنروا تاکید کرد صدها هزار آواره فلسطینی در این مدارس اسکان داده شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادامه تظاهرات یهودیان حریدی در اعتراض به خدمت نظامی اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات همبستگی با غزه و فلسطین و محکومیت جنگ و نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین در پرتغال .
🔸حمله راکتی حزب الله به شهرک های صهیونیست نشین رزمندگان حزب الله لبنان شهرک های صهیونیست نشین عین یعقوب، جعتون و یحیعام را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند. 🔸یک منبع مصری تاکید کرد قاهره با حضور اسرائیل در گذرگاه رفح و فلادلفیا قاطعانه مخالف است. 🔸رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت شد دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، درخواستی فوری به شورای امنیت سازمان ملل برای برگزاری یک نشست اضطراری درباره وضعیت اشغالگران اسیر حماس ارسال کرد. .
⭕️ 29 شهید و 121 زخمی در نتیجه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری 🔸 وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 29 نفر و زخمی شدن 121 نفر دیگر بر اثر حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از چهارشنبه گذشته تاکنون خبر داد. 🔸 تعداد شهدا در استان های کرانه باختری به 681 شهید و مجروحان به حدود 5700 مجروح رسید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تبدیل یک خانه در اردوگاه جنین به پادگان نظامی در حمله صهیونیست ها 🔸 اشغالگران صهیونیست در حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، یکی از خانه ها را به پادگان نظامی تبدیل کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قسام تا ساعاتی دیگر آخرین پیام 6 اسیر کشته شده اسرائیلی را منتشر خواهد کرد 🔸گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در فایلی ویدیویی تاکید کرد که تا ساعاتی دیگر آخرین پیام 6 اسیر اسرائیلی در غزه که به تازگی کشته شدند و اجساد آنان به اراضی اشغالی بازگردانده شد، را منتشر خواهد کرد. ساعات وسنعرض لكم رسائلهم الأخيرة שעות ואנו נציג בפנים את ההודעות האחרונות שלהם Hours & We Will Show Their Last Messages
🚨 حمله پهپادی به یک کشتی تجاری در 58 مایل دریایی غرب حدیده 🔸 سازمان دریانوردی انگلیس اعلام کرد کاپیتان یک کشتی تجاری گزارش داد این کشتی در 58 مایل دریایی غرب حدیده یمن هدف حمله یک پهپاد قرار گرفته است. .
زخمی شدن یک خبرنگار در جنین 🔸 شذا حَنایشه، خبرنگار فلسطینی بر اثر اصابت ترکش گلوله های نظامیان صهیونیست در جنین در کرانه باختری زخمی شد. .
حمله موشکی گسترده به شمال فلسطین اشغالی/ برق شهرکی در الجلیل قطع شد 🔸منابع عبری زبان از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔸این منابع تاکید کردند بیش از ۳۰ موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی در شمال شلیک شده است. 🔸منابع عبری زبان از قطع شدن جریان برق در شهرک "عین یعقوب" در الجلیل‌ غربی در پی این حمله موشکی خبر دادند. .
✅ هشدار پادشاه اردن در خصوص پیامدهای حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری 🔸پادشاه اردن در خصوص عواقب و پیامدهای حملات دشمن صهیونیستی به کرانه باختری بر امنیت و ثبات منطقه هشدار داد. 🔸عبدالله دوم در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر ژاپن بر اهمیت تلاش برای ایجاد یک چشم انداز سیاسی برای تحقق صلح و سازشی عادلانه و فراگیر با تکیه بر راه حل دو کشور تاکید کرد. وی همچنین بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس دائم در غزه و افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه تاکید کرد و گفت کشورش مخالف هرگونه طرح و برنامه‌ای برای کوچاندن فلسطینیان از کرانه باختری و غزه است. .
🔸اعتراف افسر اسرائیلی به حمایت‌های همه جانبه واشنگتن از رژیم صهیونیستی روزنامه عبری زبان هاآرتص بیان کرد که یک افسر عالی رتبه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفته اگر حمایت‌های نظامی واشنگتن نبود، این رژیم به سختی می‌توانست جنگ علیه غزه را تا چند ماه ادامه دهد. 🔸 انگلیس ۳۰ مجوز صادرات اسلحه به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده است روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" فاش کرد که انگلیس از ترس نقض قوانین بین‌المللی، ۳۰ مجوز صادرات اسلحه به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده است. 🔸 شهرک‌نشینان مجددا در تل آویو دست به تظاهرات زدند منابع عبری زبان از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان صهیونیست در تل آویو خبر دادند. این منابع تاکید کردند تظاهرات کنندگان خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با حماس شده و نتانیاهو را به مانع‌تراشی در این زمینه متهم کردند. 🔸اصرار مجدد نتانیاهو بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا "ای بی سی" به نقل از یک مسئول اسرائیلی بیان کرد نتانیاهو در نشست کابینه رژیم صهیونیستی گفته به هیچ وجه توافقی را که به عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا منجر شود، نخواهد پذیرفت. .
شبکه کان/ نتانیاهو زیر فشار های شدید داخلی و خارجی امشب تصمیم خود را درباره آتش بس اعلام‌‌ می کند 🔸بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که زیر فشارهای داخلی و بین المللی شدید قرار دارد امشب نشست خبری برگزار و تصمیم خود را درباره آتش بس اعلام می کند. 🔸به گزارش شبکه کان اسرائیل ، نتانیاهو به علت سرسختی در پذیرش توافق آتش بس تحت شدید فشار داخلی و خارجی قرار دارد . 🔸دولت آمریکا و شخص بایدن او را پس از کشته شدن 6 اسیر سرزنش و متهم می کنند. 🔸جمعی از هنرپیشه های هالیوود به اقدام نخست وزیر اسرائیل و وزرای تندرو کابینه اش اعتراض کردند. 🔸سراسر اسرائیل در اعتصاب به سر می‌برد ، نظامیان از بازگشت به غزه خودداری می‌کنند. فرودگاه بن گوریون تعطیل و پروازها متوقف شده است. 🔸خانواده های اسیران به خانه های خود نمی روند و در خیابان ها اعتراض می‌کنند و نتانیاهو را عامل مرگ فرزندان و بستگان خود می دانند. 🔸هواداران تیم ورزشی سخنین به سرود اسرائیل بی حرمتی کردند. 🔸 بین هواداران تیم هاپوئل بیر شوا (بئر شبع ،زادگاه نتانیاهو ) و هواداران بنی سخنین درگیری رخ داد. 🔸شهردار سخنین از اقدام ورزشکاران و هواداران آنها در بی حرمتی به سرود اسرائیل ابراز تأسف کرد. .
✅هزاران اسرائیلی مجددا در تل آویو به خیابان آمده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با حماس هستند. 🔸منابع عبری زبان اعلام کردند که یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هم در تظاهرات امشب در تل آویو مشارکت دارد. .
مسئول اسرائیلی: کرانه باختری در آستانه تبدیل به جبهه دوم جنگ پس از غزه است 🔸شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارتش تاکید کرد کرانه باختری در آستانه تبدیل شدن به جبهه دوم جنگ بعد از نوار غزه است و گروه‌های مقاومت درصدد انجام عملیات‌هایی از سمت الخلیل هستند. .
نتانیاهو: موضع ما در رابطه با محور فیلادلفیا تغییر نخواهد کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی: 🔸ما متعهد به دستیابی به توافق هستیم و حماس علیرغم تایید پیشنهادهای بایدن و پیشنهاد نهایی در ماه اوت، پاسخی نداده است. 🔸به سنوار می گویم: ما تسلیم نمی شویم.. این را فراموش کن 🔸از شنیدن نظرات درباره عقب نشینی از محور فیلادلفیا به ویژه پس از کشته شدن اسرا شوکه شدم. 🔸تهدید به نافرمانی فاجعه بار است و حماس روی شکاف و تفرقه در اسرائیل شرط بندی کرده است 🔸من تسلیم فشار نمی شوم و مردم ما تسلیم نمی شوند زیرا می دانیم حماس چه می خواهد. 🔸فضای زیادی برای امتیاز دادن به من داده شد، اما در مورد مسائل وجودی سازش نخواهم کرد 🔸از بین بردن حماس، کنترل امنیت در غزه و جلوگیری از قاچاق اسلحه، هیچ جایگزینی وجود ندارد. 🔸ما به آزادی ۶ "گروگان" اسرائیلی نزدیک شده بودیم، اما موفق نشدیم. 🔸حماس بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. 🔸محور فیلادلفیا به مثابه کپسول اکسیژن برای حماس است و باید آن را قطع کرد. 🔸عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا غزه را به تهدیدی بزرگ برای ما تبدیل خواهد کرد. 🔸وارد ۳ جنگ شدیم و دشمنان زیادی را نابود کردیم اما برای اشغال مجدد غزه حمایت بین‌المللی دریافت نکردیم. 🔸وقتی شارون تصمیم به خروج از غزه گرفت، با ترک محور فیلادلفیا موافقت نکردم. 🔸وقتی وارد محور فیلادلفیا شدیم، شاهد تغییر راهبردی به نفع خود بودیم و موضع حماس در مذاکرات تغییر کرد. 🔸به ما می‌گویند ۴۲ روز از محور فیلادلفیا عقب‌نشینی کنید اما من می‌گویم وقتی خارج شدیم حتی بعد از ۴۲ سال هم نمی‌توانیم بازگردیم. 🔸موضع ما در مورد محور فیلادلفیا ثابت است و تغییر نمی‌کند. 🔸در رابطه با امور حساس و محوری در مورد امنیت "اسرائیل" هیچ انعطافی نشان نمی‌دهیم. 🔸هرگونه نرمش و انعطاف در شرایط کنونی یعنی تسلیم شدن در برابر حماس. 🔸دشمن ما به دنبال تفرقه انداختن بین ماست اما اشتباه می‌کند. سنوار نباید به این دل خوش کند. 🔸به نابودی حماس بسیار نزدیک هستیم. 🔸۳۱ مه با طرح پیشنهادی بایدن موافقت کردیم اما حماس با آن مخالفت کرد. 🔸پس از کشته شدن ۶ نفر از "گروگان"ها هیچ حرف و حدیثی را در مورد امتیازدهی نمی‌پذیریم. 🔸وضعیت کنونی در مرزهای شمالی را نمی‌پذیریم و در تلاش برای تغییر آن و بازگشت ساکنان آن به خانه‌های خود هستیم. 🔸می‌توان وضعیت امنیتی کنونی در شمال را از طریق توافق تغییر داد، اما ما آماده تغییر آن از طریق عملیات نظامی هستیم. 🔸باور نمی‌کنم بایدن اظهارات امروز را بیان کرده باشد. 🔸هیچ کس بیشتر از من به آزادی "گروگان‌"ها پایبند نیست و در مورد این قضیه نصیحت و توصیه‌ای را از کسی نمی‌پذیرم. 🔸همه تلاش خود را برای آزادی "گروگان‌"ها بکار خواهیم گرفت. .