🔹 بیاثر کردن اثرِ تحریم!
چه با #برجام چه با هر مذاکرهی دیگری تحریمها لغو نخواهد شد
برای آمریکا فرقی نمیکند مذاکره کننده عراقچی و ظریف باشد یا باقری و امیرعبداللهیان!
#آمریکا نه دیگر توان لشکرکشی نظامی برای اِعمال خواستههایش دارد!
نه دیگر دلخوش به دستنشاندههایش میتواند باشد!
نه تشکیل ائتلاف ضدایرانی و هر چیز دیگری... کارساز است!
#تحریم ها آخرین تیر در تیردانِ کارزار با ایران است و آمریکا خوب میداند اگر به هر روشی مِنجمله #مذاکره ابزار تحریم را از دست بدهد سند شکست خود را امضا کرده است! آمریکاییها حتی جنگ رسانهای شان را بر شالوده فشار تحریم ها استوار کردهاند!
پس انتظار رفع تحریم از طریق مذاکره بسیار بعید است!
تنها راهحل، " خنثیسازی تحریم " است که باعث خلع سلاح دشمن میشود و این راهبرد مهم را دولت سیزدهم خوب میداند!
مردم و بازار نیز باید از شرطی شدن های کاذب در مواجهه با اثر تحریم ها مصون نگه داشته شوند تا همچون صنایع نظامی و ...که با تکیه بر توان داخلی دیگر تحریمپذیر نیستند و ابرقدرت ها مجبور به نادیدهگرفتن تحریمها و خریداری از ایران هستند، اقتصاد کشور نیز در برابر آسیب تحریمها مقاوم شود!
محمد رضا شیخی
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
همان اندازه که بنز آلمان برای عدهای از ایرانیها رشک برانگیزه پهپادهای ایرانی هم برای آلمانیها رشک برانگیزه
مجتبی روحیزاده
┄┅┅❀💠❀┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
▪️جیک سالیوان:
روسیه میخواهد چند صد پهپاد از ایران خریداری کند!
ژنرال جک کین:
پهپادهای ایرانی تکنولوژی فوقالعاده بالایی دارند!
صادق زیباکلام:
ما توانایی ساخت دوچرخه هم نداریم!
"ما چگونه ما شدیم"
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
#قرآن_به_جز_از_مدح_علی_آیه_ندارد
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
🌸🍃 عیدتان مبارک 🍃🌸
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ #غدیر
🎥فیلم کوتاه #ولی
👈ردیهای بر #شبهه اشتراک لفظی کلمه #مولا در #غدیر_خم
🔻وقتی #معلم اهل سنت به دانش آموز خود میگوید فردا با ولی (سرپرست و اولی بالتصرف) بیا اما در #حدیث_غدیر ....
👌واکنش جالب #دانش_آموز را ببینید
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فضایل مولا امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
خطبه غدیر - با ترجمه فارسی - مخصوص موبایل.pdf
750.3K
📜 متن کامل خطبه غدیر🌸
🔸 همراه با ترجمه فارسی
اللهم عجل لولیک الفرج🌸
اسعدالله ایامکم یا بقیه الله
#عید_غدیر
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
➕#عکس_نوشت|دولت اسلامی نباید در برابر بدحجابی منفعل باشد
👤 آقای #مهدی_جمشیدی عضو هیات علمی گروه #فرهنگ_پژوهی پژوهشگاه
🔻 بدحجابی در جامعه، همچون یک آموزش عمومی و تبلیغ جمعی است که موجب گرایشیافتن دیگران نیز خواهد شد و چهبسا این اقلیّت هنجارشکن به اکثریّت تبدیل شوند. ازاینرو، دولت اسلامی نباید نسبت به بدحجابی در عرصه عمومی، بیموضع و منفعل باشد و درباره روند فزاینده آن، عاقبتاندیشی نکند. به این جهت است که باید نسبت به بدحجابی، حسّاس بود و آن را فرعی و غیرمهم قلمداد نکرد.
#مصاحبه
🆔 @iictchannel
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
🖼#عکس_نوشت|غایت علوم دینی
🔹علم دینی دارای دو افق غایی است: « ملکوتی» و « ملکی»؛ غایت ملکوتی و برین علم دینی، تقرب به بارگاه باری است که از رهگذر «استكمال نفوس» انسان ها بر اثر انکشاف حقایق هستی بر آنها حاصل می گردد.
🔹غایت ملکی و زیرین علم دینی تعالی حیات انسانهاست که از رهگذر تحصیل توان در استخدام قوانین و سنن الهی برای تغییر محیط حیات انسانی در جهت دلخواه، صورت می بندد.
📖برگرفته از کتاب فلسفه علم دینی، نوشته آیت الله علی اکبر رشاد
#برشی_از_کتاب
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
اشتباه های راهبردی در برنامه ریزی فرهنگی.m4a
23.87M
🔻درسگفتار:
اشتباه های راهبردی در برنامه ریزی فرهنگی
(از نگاه رهبر انقلاب)
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
🔻بازنمایی بیحجابها در ناواقعیّتهای رسانهای
🖋 مهدی جمشیدی
۱. آخرین و جدیدترین کجروایتِ جریان سکولار و غیرانقلابی از حسّاسیّت نسبت به حجاب این است که مواجهه با بیحجابها در جامعه، موجب ایجاد «شکاف اجتماعی» و «قطبیشدن جامعه» و «دستهبندیشدن مردم» میشود و در نتیجه، هم سبب «تقابل مردم با حاکمیّت» میشود و هم سبب «نزاع مردم با یکدیگر». بنابراین، باید از کنار مسألۀ بیحجابی «عبور» کرد و نسبت به آن «حسّاس» نبود. تاکنون بحث بر سر این بود که آیا دولت اسلامی میتواند مردم را به حجاب، «الزام» کند و برای بیحجابها، «منع قانونی» و «مواجهۀ حقوقی» در نظر بگیرد یا خیر، امّا در این روایت جدید، سخن دربارۀ این است که گذشته از مباحث نظری و فقهی، «واقعیّت اجتماعی» نشان میدهد که اصرار بر این امر، جامعه را «پارهپاره» و دچار «قطببندی درونی» میکند. در این روایت، مصحلت «حفظ انسجام اجتماعی» در برابر مصلحت «حفظ حجاب در عرصۀ عمومی» قرار داده شده و ادّعا شده که اکنون در موقعیّت چنین تزاحم و تعارضی قرار داریم و بهناچار باید از مسألۀ بیحجابی، «عقبنشینی» کنیم و جامعه و سبک زندگی را همان گونه که هست، بپذیریم.
۲. اگر استدلال یادشده را بپذیریم، باید از هر ارزشی که پارهای از جامعه به آن معتقد نیست یا التزام عملی به آن ندارد، بهآسانی «عبور» کنیم و حکم شرع را «نادیده» بگیریم، درحالیکه ادّعای انقلاب اسلامی، «تحقّق ارزشهای اسلامی در ساختار جامعه» بود، و نه عقبنشینی از شرع به نفع عرف. همچنین در برابر هر امر ضدّارزشی که «مطالبۀ اجتماعی» برای آن وجود دارد، باید «دین» را فراموش کنیم. چنین انفعالی، هیچ حدومرزی ندارد و دولت اسلامی باید در برابر واقعیّت اجتماعی، مسیر «تساهلوتسامح» را انتخاب کند و «رضایت اجتماعی» را نسبت به «احکام دین»، اصل فرض نماید. دراینمیان، پیشنهاد نمیشود که اگر در برابر برخی احکام دینی، مقاومت اجتماعی وجود دارد، باید چارهای برای «اقناع و همراهسازی جامعه» اندیشید و در پی «بازسازی ذهنیّتِ جمعیِ تحریفشده» بود، بلکه بیدرنگ و مشتاقانه، «انفعال» و «عقبنشینی» تجویز میشود. بهاینترتیب، ازیکسو، «ذهنیّت جامعه»، دستمایۀ تحریفگری خواص اغواگر قرار میگیرد و به ارزشها بدبین میشود، و ازسویدیگر، همین تغییر نگرشی، به اهرمی برای «فشار بر حاکمیّت» تبدیل میشود تا بهتدریج، سکولار شود. بهبیاندیگر، در اینجا واقعیّت اجتماعی به یک «واسطۀ پیشبرنده» برای سکولاریزاسیون تبدیل شده است.
۳. امّا آیا واقعیّت اجتماعی در ایران، اینگونه است که از ارزشهای دینی عبور کرده باشد؟ آیا بخش عمدهای از مردم، ارزشها را برنمیتابند و سکولار شدهاند؟ آیا عفت و پاکدامنی و حیا و نجابت در جامعۀ ایران، مهجور شده است؟ یا این نسبتها، «کجروایتها»یی برای شکلدهی به ذهنیّت جمعی است؟ بهعبارتدیگر، آیا بهجای فهم و توصیف خودِ واقعیّت اجتماعی، «تفسیرهای پیشساخته» و «برداشتهای مصنوعی» به ذهنیّت جمعی خورانده میشوند و «روایت رسانهای» در حال غلبهیافتن بر «واقعیّت اجتماعی» است؟ برخلاف این فضاسازیهای دروغین و آغشته به تحریف، متن واقعیّت اجتماعی در ایران، همچنان آمیختۀ با دینداری و ارزشها است و هرگز به سوی تجدّد و سکولاریسم گذار نکرده است. کافی است به «ابرواقعیّتهای اجتماعی» که همگان را مسحور و متحیّر میسازد بنگریم تا حقیقت نهفته در وجدان جامعۀ ایران را دریابیم. ازاینرو، باید گفت «بخش عمدهای از جامعۀ ایران»، همچنان به ارزشها وفادارند و بیشوکم به سبک زندگیِ دینی باور دارند. در کدام دورۀ تاریخی، «همۀ مردم» در مرتبۀ عالی از دینداری قرار داشتهاند که بتوان اکنون از جامعۀ ایران چنین توقعی داشت؟ دینداری در مقام تحقّق و تعیّن، «درجات» و «مراتب» متنوّع دارد و نباید با استناد به برخی «بیرونزدگیها» و «لغزشها»، به فروافتادن جامعۀ ایران به سکولاریسم حکم کرد. بدینجهت، بسیاری از دختران و زنانی که تقیّد ظاهری و پوششی به حجاب شرعی ندارند، «توصیهپذیر» و «منعطف» هستند و میتوان با «گفتمانسازی» و «تربیت» و «اصلاح شناختی»، سبک پوشش آنها را دگرگون کرد. این روند، با هیچگونه «مقاومت جدّی و چالشی»ای روبرو نخواهد شد و تنها محتاج ایجاد فضای ارزشی و مبتنی بر چهارچوبهای گفتمانی و قانونی در جامعه است.
۴. در عین حال، یک «اقلیّت معارض و دینگریز» نیز در جامعه وجود دارند که بسیار اندک هستند، امّا در روایتها، برجسته و بزرگ، بازنمایی میشوند؛ چنانکه این گمانه در ذهن شکل میگیرد که گویا اینان «برآیند جامعۀ ایران» هستند، امّا حقیقت این است که اینان در «روایت»، اکثریّت هستند نه در «واقعیّت». قدرت روایتسازی و خود را با صدای بلند بیانکردن، موجب پیدایی تخیّلِ مرعوبانه و منفعلانه نسبت به واقعیّت اجتماعی شده است.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@Eqtedare
🔻یادداشت |بازنمایی بیحجابها در ناواقعیّتهای رسانهای
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ اخبار سیاسی
خبرگزاری تسنیم
https://tn.ai/2744309
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبتهای حسن عباسی بازهم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت
🔹حسن عباسی میگوید: چرا مبنای اقتصاد کشور ما باید دلار باشد؟ همه فارغالتحصیلان دکتری را باید به گاری بست؛ اگر میخواهید اقتصاد موفقی داشته باشیم باید تمام کتب اقتصادی غربی را دور بریزیم
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠بیانات امام خامنه ای
🎥 #کلیپ_ویژه
🔸عید غدیر
🔹 در حادثه غدیر تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت معین شده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
⛔️داستان واقعی
⛔️کجای قرآن از علی گفته است
🖊روزی معاویه «لعنة الله علیه» وارد مکه شد
گروهی بر معاویه وارد شدند و گفتند؟
📢آیا می دانی که ابن عباس تفسیر قرآن می کند؟
معاویه گفت : خب ابن عباس پسر عمه ی پیغمبر بوده او از هاشمیان است
اگر او نکند که تفسیر کند؟
گفتند : آیات را به نفع علی بن ابیطالب تفسیر می کند و ما از این قضیه شاکی هستیم
معاویه گفت : خودم رسما وارد مجلس می شوم و جمع شان را بر هم می زنم
معاویه وارد مجلس تفسیر ابن عباس می شود
ابن عباس با چنان کیفیتی تفسیر آیات می کرد که معاویه هیچ جای اعتراضی برخود ندید
بعد از مجلس معاویه رو به ابن عباس کرد و گفت
ابن عباس تو تفسیر آیات می کنی یا فضائل علی بن ابیطالب را بازگو می کنی؟؟؟
❌ابن عباس گفت:
معاویه به من بگو کجای قرآن است که فضائل علی بن ابیطالب نیست؟
از خودت هم سوال می کنم جواب می دهی؟
👇
🕋انَّما اَنتَ مُنذِرُ و َلِکُلِ قَومِ هاد
این آیه برای کیست معاویه؟
معاویه گفت:
رسول خدا فرمود : منذر این امت منم و هادی وجود علی بن ابیطالب است
ولی ابن عباس حتما باید این آیه را بخوانی؟؟؟
❌ابن عباس گفت:
🕋اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیرا
بگو این آیه برای کیست معاویه؟
معاویه گفت : این هم قصه ی طهارت و عصمت علی بن ابیطالب و اهل بیتش است
درسته ولی حتما باید این را بخوانی؟؟
❌ابن عباس گفت:
🕋اِنَّما وَلیُّکُمُ اللهُ وَ رَسولُه وَالَّذینَ یُقیمونَ الصَّلوهَ وَ یُوتونَ الزَّکوةَ وَ هُم رکِعون
معاویه این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : زمانی که علی بن ابیطالب انگشتر در راه خدا داد این آیه بر حق علی نازل شد ؛قبول دارم
ولی حتما این را باید بخوانی؟؟؟
❌ابن عباس گفت:
🕋عَمَّ یَتَساءَلون عَنِ النَّبَاِ العَظیم
معاویه بگو این آیه در حق کیست؟
معاویه گفت : رسول خدا فرمود خبر عظیم علی بن ابیطالب است که هم مردم ازش می پرسند و هم من از علی خواهم پرسید
ولی ابن عباس حتما باید این را بخوانی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعا وَ لا تَفَرَّقوا
بگو ببینم این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : پیغمبر فرمود؟ حبل الله علی بن ابیطالب است دست به دامن علی بزنید و جای دیگر نروید که گمراه میشوید.
ولی باید همین را تفسیر کنی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋کَفی بِاللهِ شَهیدا بَینی وَ بَینَکُم
این آیه برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : این قصه قصه ی علم علی بن ابیطالب است که خدا همه ی علم جاری رو در سیره ی او تعریف میکند،
ولی لازم است حتما این را بخوانی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋قُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا و َأَبْنَاءَکُمْ و َنِسَاءَنَا و َنِسَاءَکُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَکُمْ
بگو به من که این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : این هم ماجرای مباهله با اهل نجران است که خدا در این آیه علی بن ابیطالب را نفس پیغمبر میخواند
ولی برای مردم حتما باید همین را بخوانی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋ساَلَ سائِلٌ بِعَذابِ واقِع
این آیه برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : روز غدیر شخصی نزد رسول خدا آمد و گفت این سخنان از خودت بود یا از خدا؟
پیغمبر فرمود امر رسالت بود شخص رو به پیغمبر کرد و گفت به خدا بگو بر من عذاب وارد کند که تحمل ولایت علی را ندارم و خداوند جلوی همگان دشمن علی را هلاک کرد
ابن عباس قبول دارم
آیا باید فقط همین آیه را بخوانی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋یا اَیُّهَا الرَّسولُ بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیک
این آیه دیگر برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : این هم ماجرای ابلاغ ولایت علی بن ابیطالب است قبول دارم
ولی این را حتما باید بازگو کنی؟
❌ابن عباس گفت:
🕋اَلیومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم
معاویه به من بگو این دگر برای کیست؟
معاویه گفت : این آیه هم اکمال دیانت در پرتوی ولایت علی بن ابیطالب است
ولی آیه ای دیگر بخوان نه این را
❌ابن عباس از جا بلند شد و گفت:
معاویه به من بگو کجای قرآن را بخوانم که فضل علی بن ابیطالب نباشد؟
کجا را بخوانم که از علی بیان نشده باشد؟
❌معاویه گفت : اصلا ابن عباس بخوان
اِذا زُلزِلَتِ الارض زلزالها
ابن عباس : این آیه هم فضل علی بن ابیطالب است
معاویه گفت : علی در این آیه دگر چه می کند ابن عباس؟
ابن عباس گفت : نشنیدی بعد از رسول خدا یک سال نگذشته بود که زلزله ای بر مدینه آمد که همه ی مردم از شدت وحشت از خانه به در شده بودند و #علی در میانشان حاضر شد و خواند این آیه را و پایش را بر زمین کوبید و فرمود
📢زمین ابوتراب بر تو امر می کند آرام گیر
معاویه که از غضب بر خود می پیچید گفت
ابن عباس راحت بگو تا قرآن باشد
علی هم خواهد بود
📚بحار الانوار ج ۴۴
#تبلیغ_غدیر_واجب_است
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین
#غدیر_خم_سند_حقانیت_شیعه
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
انتشار تصویری متفاوت از آیتالله خامنهای با عمامه سبز به مناسبت عید سعید غدیر
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
چرا علی خانه نشین شد؟
چون عدهایی خود را عالمتر از امام وقت دانستند
حکایت اصلاحات در این ۴۰ سال که بارها با خود عالم پنداری کشور را تا تبدیل شدن به افعانستان امروز پیش بردند.
اما وجود رهبری چون سید علی از تبار مولایمان علی خط بطلانی بود بر خیانتهای این جماعت
#لبیک_یا_خامنه_ای
"مامان امیر محمد"
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آیا فقط در ایران #شورای_نگهبان داریم؟!
🔹میگیم مردم سالاری، پس شورای نگهبان چرا؟
🔹بازنشر به مناسبت ۲۶ تیرماه، سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
نتیجه :
این هم پاسخ دشمنی ارباب طلبان با شورای نگهبان
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
30.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اجرای زیبای سرود "سلام یا حیدر" با حضور هزاران نفر در مسجد قدمگاه امام علی در شهر بصره جنوب عراق همزمان با عید سعید غدیر خم
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷
نقد:
۱. مقایسه غیرمنصفانه و ظالمانه ای است. "تذکر زبانی"، منع قانونی یا شرعی دارد؟!
۲. این خانم مومن شجاع، هم "فحش" خورد و هم "کتک"! او مقصر است؟!
۳. زنی که در عرصه عمومی و در جلوی آن همه مرد، هم "کشف حجاب" کند و هم آن "الفاظ رکیک" را بگوید، یک "زن هرزه" است. به تعبیر استاد مطهری، به "تمتعات نظری و بصری مردان"، خدمت رایگان میدهد!
۴. آفرین به این خواهر محجبه. هم نهراسید، هم عصبی نشد، هم فحاشی نکرد، هم درگیری فیزیکی نداشت، هم خباثت طرف مقابل را روشن کرد.
۵. و آفرین به برادران وزارت اطلاعات که بی درنگ، هرزههای دوره گرد را به دام انداختند.
۶. در این قصه فهمیدیم که برخلاف ادعای اصلاح طلبان، اکثریت زنان حاضر در این واقعه، با این خانم محجبه مخالفت نکردند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷کانال انقلابی اقتدار ولایی
🇮🇷@EqtedareVelaeii🇮🇷