eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
القسام شهادت سردار زاهدی را تسلیت گفت 🔹شاخۀ نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای شهادت سردار محمدرضا زاهدی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت. 🔹در این بیانیه آمده: گردان‌های القسام شهادت فرمانده بزرگ محمدرضا زاهدی (ابومهدی) و برادرانش که روز گذشته در حمله ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند را به امت اسلامی و عربی تسلیت می‌گوید. 🔹ما در گردان‌های القسام ضمن محکوم‌کردن این ترور بزدلانه و ناجوانمردانه، نقش پررنگ و برجستۀ شهید ابومهدی در تقویت جبهۀ مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سالیان متمادی و نقش بارز او در نبرد طوفان الاقصی را می‌ستاییم.
اعلام آمادگی حزب‌الله عراق برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 🔹«کتائب حزب‌الله» عراق ضمن محکومیت حملۀ تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، تأکید کرد که این اقدام بزدلانه، نقض فاحش قوانین دیپلماتیک و معاهدات بین‌المللی است. 🔹حزب‌الله عراق با بیان اینکه این حمله به منزله اعلان جنگ علیه تهران است، ضمن اعلام حمایت از حق ایران برای دفاع از خود، تأکید کرد که آماده است هر اقدامی انجام دهد که پاسخی به این حمله باشد.
📷 تصویری از اهدای درجه به سردار حاج‌رحیمی توسط فرمانده کل قوا 🔹سردار حاج‌رحیمی، دیروز به‌دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
📷 تصویر دیده‌نشده‌ای از دیدار و گفت‌وگوی سردار محمدرضا زاهدی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
JoshanKabir.mp3
45.78M
گلچین صوتی دعای جوشن کبیر
جوشن کبیر با خط درشت.pdf
408.8K
🌀 دعای جوشن کبیر 📝 نسخه Pdf 📲 ویژه گوشی تلفن همراه التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 راه دریافت بالاترین تقدیرات در شب قدر استاد شجاعی 💟 کانال عضو شوید 👇 @Mahjoubeh
※ موضوع: نقش معرفت نفس در دریافت تقدیرات عالی ✍️ چند سؤال مهم وجود دارد که تمام پیامبران و اوصیای آنان برای پاسخ به همین سؤالات مبعوث شدند! چه بخواهیم و چه نخواهیم پاسخ این سؤالات اثر چشم‌گیری در کیفیت و عاقبت حیات ما دارد. • انسان موجودی فعال و اجتماعی است، که به عرصه‌های مختلف و متنوعی وارد می‌شود. اگر جواب این سؤالات را نداند و از زیر و بم ساختار وجودش آگاه نباشد، نمی‌تواند موضع درستی در مورد ارتباطات و تصمیمات آینده خود بگیرد. • مقاله را در لینک زیر مطالعه بفرمایید تا با این سؤالات کلیدی و نقش فهم آنها در جذب تقدیرات عالی در شبهای قدر آشنا شوید👇: blog.montazer.ir/the-role-of-self-knowledge-in-receiving-great-destiny/ تنظیم و تولید مقاله: استودیو نویسندگی @ostad_shojae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 استجابت، توجه و التفات خداست ✏️ رهبر انقلاب: هيچ دعایی بی استجابت نيست. استجابت بمعنای اين نيست كه خواسته انسان حتما برآورده شود. استجابت، توجه و التفات خداست؛ ولو آن خواسته اي كه داريم تحقق هم پيدا نكند؛ اما همين «يا الله» شما بی گمان لبيكی به دنبال خواهد داشت. 🌙 | روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا