eitaa logo
اقتدار ولایی
1هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 آیت‌الله عاملی: نماز جمعه این هفته تهران دندان طمع دشمن را می‌کشد 🔹امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل: بدون شک نماز جمعه این هفته تهران، پیام خطیری به دشمن خواهد داشت و قطعاً دندان طمع دشمن را خواهد کشید و دشمن در محاسبات خود تجدید نظر خواهد کرد. 🔹مقام معظم رهبری بارها فرموده: در هر مقطعی که ملت ما در صحنه حضور داشته عزت و افتخار نصیب کشور شده و تلاش دشمن ناکام مانده است و در هر دوره‌ای که ملت صحنه را ترک کرده ضربات جبران‌ناپذیر متوجه کشور و ملت شده است.
🟣نفوذی‌های خادم‌نما! 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔸سلاح اصلی غربیان برای تسخیر و تصرف سرزمین‌های اسلامی (در دوران استعمار کهنه) و تسلط بر حاکمان (در دوران استعمار نو) و تسخیر ذهن و ضمیر مردمان (در دوران استعمار فرانو)، «نفوذ» بوده و هست. 🔻آنان در استفاده و بهره‌برداری از این سلاح، بسیار حرفه‌ای و مجرب‌اند. مدل‌ها و انواع مختلف آن را در لایه‌ها و سطوح و ابعاد مختلف به کار گرفته و می‌گیرند. از «نفوذ فردی» گرفته تا «نفوذ جریانی»، و از «نفوذ سیاسی و اقتصادی» گرفته تا «نفوذ فکری و فرهنگی» که خطرناک‌ترین نوع نفوذ است. 🔹یکی از سنتی‌ترین اشکال نفوذ، نفوذ در حلقه مریدان و حامیان و خادمان و تصمیم‌سازان و به اصطلاح کارشناسان مورد اعتماد تصمیم‌گیران و ذی‌نفوذان و بزرگان جامعه بوده است. 🔸رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ فردی دشمنان در دستگاه‌های سیاسی و اجتماعی و حتی روحانی و حوزه‌ای، خاطره‌ای شنیدنی از آیت‌الله تهامی* نقل کردند: «ایشان خودش برای من نقل کرد؛ گفت آن‌وقتی که عراقی‌ها با انگلیس‌ها می‌جنگیدند -در [سال‌] ۱۹۱۸؛ قریب صد سال پیش- یکی از مراجع وقت، یک نوکری داشت که خیلی مرد خوبی بود، با طلبه‌ها گرم می‌گرفت، صحبت می‌کرد، با همه آشنا بود، با همه رفیق بود؛ اسمش را هم ایشان می‌گفت؛ من یادم نیست. گفت بعد که انگلیس‌ها غلبه پیدا کردند و عراق را تصرّف کردند و آخرین جا نجف بود که وارد نجف شدند، خبر رسید به طلبه‌ها که این نوکر فلان آقا، یک افسر انگلیسی است! گفت من باور نکردم؛ گفتم مگر می‌شود چنین چیزی؟ بعد می‌گفت در بازار حُوِیش -بازار معروفی است در نجف- داشتم می‌رفتم، دیدم هفت هشت ده نفر افسر انگلیسی و نظامی انگلیسی سوار اسب دارند می‌آیند -آن‌وقت با اسب رفت‌وآمد می‌کردند- یک افسری هم جلویشان است؛ خب، من کنار واایستادم که اینها بیایند رد شوند؛ وقتی رسیدند به من، دیدم آن افسری که جلو بود، از آن بالا گفت: «آقای آسیّد حسن، حالت چطور است»! نگاه کردم دیدم بله، همان آقایی است که نوکر فلان مرجع بود.» ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ *مرحوم آ‌‌یت‌الله سیّد حسن تهامی، از علمای بزرگ کشور ما و ساکن بیرجند بود. به تعبیر مقام معظم رهبری «اگر در قم یا نجف می‌ماند، حتماً مرجع تقلید می‌شد؛ مرد بسیار دانایی بود.»
🟡گنبدهای گندیده هوایی یا شمارش‌گر‌های بالستیک‌ ایرانی! 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔸دیشب دنیا نظاره‌گر قاطعیت و صداقت ایران اسلامی بود. دیشب نه تنها تل‌آویو و سایر سرزمین‌های اشغالی که همه پایگاه‌های آمریکا و ناتو در منطقه و همه مرتجعان رذل و پست عرب و همه دلدادگان به غرب، تا صبح به خود لرزیدند. گوشه‌ای کوچک از اقتدار و قدرت نظامی و سایبری و رسانه‌ای فرزندان خمینی و خامنه‌ای و سربازان صاحب‌الامر و الزمان را به صورت برخط ملاحظه کردند! عملیات ترکیبی فرماندهان جبهه حق به گونه‌ای بود که امکان سانسور را از بزرگ‌ترین سانسورچی‌ها و تحریف‌گران عالم گرفت! سران اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا انگشت حیرت بر دهان گرفتند! پدافند‌های هوایی و گنبدهای گندیده و زنگ‌زده‌ آمریکایی و اسرائیلی به ماشین‌حساب‌هایی برای شمارش تعداد موشک‌های بالستیک و دوربین‌هایی برای فهم نوع موشک‌ها تبدیل شدند! قدرت پوشالی خانه عنکبوت بر همگان آشکار شد. زلزله‌ای ویرانگر در میان صهیونیست‌ها و حامیان و دلدادگان آنها رخ داده است. ویرانی‌های سیاسی و اقتصادی و امنیتی و نظامی آن در روزهای آینده آشکار خواهد شد. «این فقط گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی بود.» 🔹در بُعد داخلی نیز شاهد وفاقی کم‌نظیر در میان سران قوا، نیروهای مسلح و همه گروه‌های سیاسی هستیم. درود خدا بر همه فرماندهان شهید جبهه مقاومت. سلیمانی و نصرالله، هنیه و تهرانی مقدم و سایر شهدای راه قدس دیشب از ملکوت نظاره‌گر گوشه‌ای از انتقام سخت سربازان خامنه‌‌ای بودند. همه عالم دیشب بالعین و العیان دید و دانست که جمهوری اسلامی اگر اراده کند، در کمتر از یک ساعت می‌تواند اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند! ♦️جبهه مقاومت نباید اجازه دهد که صهیونیست‌ها لحظه‌ای احساس آرامش داشته باشند. نباید اجازه داد که نفس بگیرند. باید دانست که مبارزه نیروهای مقاومت با صهیونیست‌ها مبارزه مشت‌زنی و بوکس است. قواعد رینگ بوکس را باید اجرا کرد و نه قواعد بازی شطرنج و والیبال و امثال آن. مرتب و از همه جهات باید مشت‌های محکم و گیج‌کننده خود را بر سر و صورت صهیونیست‌ها فرود آورد. نباید فرصت بلند شدن را به او داد. باید ضرباتِ بی‌امان به نقاط حیاتی او وارد کرد. «شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود.» از این به بعد، در طول شبانه‌روز نباید یک ساعت آرامش داشته باشند: این کم‌هزینه‌ترین راه برای نمایان کردن خواری و ذلت غاصبان کودک‌کش و جنایتکار است. رنج ناامنی مداوم را باید بچشند. 🔸نیروهای غیور حزب‌الله، انصارالله، حماس، حشد‌الشعبی و سایر نیروهای مقاومت باید در بالاترین سطح آمادگی باشند باید مرتباً تجهیزات خود را ارتقاء دهند. حالا که بارش جبهه مقاومت شروع شده است تا زمانی که همچون سیلی ویرانگر اسرائیل را از صحنه روزگار محو نکرده‌ است، نباید متوقف شوند.
🟣از موشک‌های سنگرشکن فرهنگی غافل نشویم! 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔸دغدغه‌مندان فرهنگی کشور و همه عزیزانی که خبرهای متنوع سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی کشور را با حساسیت و دقت دنبال می‌کنید، آیا توجه کرده‌اید که فقط در دو روز گذشته در کنار خبرهای مسرّت‌بخش و افتخارآفرین دفاعی و نظامی در تقابل با باند جنایت‌کار صهیونیستی در جنگ سخت، اخبار بسیار نگران‌کننده‌ای از قربانیان شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در کشور منتشر شده است؟! دقت کرده‌اید که فقط در دو روز گذشته و فقط در دو استان مازندران و همدان (بر اساس خبرهای منتشره) ده‌ها نفر از جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها به دلیل مصرف مشروبات الکلی و زیاده‌روی در شرابخواری نفله شده‌اند؟! ♦️فراموش نکنیم برنامه اصلی دشمن برای شکست جبهه مقاومت، برنامه فرهنگی و تغییر است. دشمن از شکست جبهه مقاومت در جنگ سخت، کاملاً ناامید است. اما به شکست این جبهه در جنگ نرم بسیار امیدوار است. و برای آن نیز به شدت سرمایه‌گذاری کرده و می‌کند. دائماً در حال صید جوانان و نوجوانان و خانواده‌هاست. نگاهی به سطح شهر بیاندازید و قربانیان و تلفات سنگین جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را ببینید. این قربانیان متأسفانه، بی‌دفاع رها شده‌اند! به صراحت می‌گویم، افسران و فرماندهان «قدرت نرم» و «دفاع فرهنگی»، سردرگم‌اند و بی‌برنامه! 🔹بدون تردید اگر مجاهدان و مبارزان و افسران مقابله با تهاجم فرهنگی و مدافعان حریم ارزش‌های دینی، دوشادوش مجاهدان عرصه جنگ سخت و حتی قوی‌تر و جدی‌تر از آنان، به وظیفه جهادی خود، در اخلاق‌گستری و توسعه معنویت اسلامی و در مبارزه با سبک زندگی غربی (که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد تأکید ویژه قرار گرفته است) به درستی عمل نکنند، در جنگ ترکیبی پیچیده غربیان و صهیونیست‌ها علیه انقلاب اسلامی، شکست خواهیم خورد. آنان به شکست و شکنندگی ما در داخل چشم دوخته‌اند! آنان به قربانیان جنگ نرم به عنوان سربازان و فدائیان غرب نگاه می‌کنند!
✍ احمدحسین شریفی 🔻 احمق‌های صهیونیست تهدید کرده‌اند که می‌خواهند نیروگاه‌های تولید برق ما را بمباران کنند. 🔸توجه داشته باشید که ایران صدها نیروگاه (آبی، بادی، هسته‌ای، گازی، سوخت فسیلی و ...) تولید برق دارد؛ در حالی که رژیم اشغالگر قدس فقط ۱۵ نیروگاه! کافی است ایران اراده کند که سراسر اسرائیل را در تاریکی محض فرو ببرد، و این کشور جعلی را به «عصر حجر» و «دوران غارنشینی» برگرداند. فقط ۱۵ موشک و حداکثر ۱۵ دقیقه وقت می‌خواهد. 🔹احمق‌ها نمی‌دانند که نباید فرزندان علی و فاطمه را تهدید کنند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رحمت و رضوان الهی بر روح پاک و مطهر خمینی کبیر؛ که روح غیرت و شجاعت و عزت و شکست‌ناپذیری را در جان‌های ما دمید. 🔹دشمنان احمق، با بزرگ‌نمایی قدرت پوشالی خود خیال می‌کنند امت خمینی و خامنه‌ای را می‌توانند بترساند! این ابلهان نمی‌دانند که خمینی بزرگ، سال‌هاست که بت‌های ترس و تحقیر را از ذهن و ضمیر مردم ما بیرون ریخته و جانشین خلف او، خامنه‌‌ای اسطوره‌ای، نیز استاد اعظم تحقیر ابرقدرت‌های عالم است.
راه درک حقایق عالم معنی .mp3
8.04M
🎤احمدحسین شریفی 🔸راهی برای درک حقایق عالم معنا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گوش را بندد طمع از استماع چشم را بندد غرض از اطلاع همچنان كه آن جنين را طمع خون كان غذاى اوست در اوطان دون از حديث اين جهان محجوب كرد غير خون، او مى‏‌نداند چاشت خورد @Ahmadhoseinsharifi
🟠دو وظیفه مهم نخبگان و مدیران علمی کشور 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔹رهبر فرزانه انقلاب در دیدار روز گذشته خود با نخبگان، بر دو وظیفه جهادی بسیار مهم نخبگان و مدیران علمی کشور در حال حاضر تأکید ویژه‌ای داشتند: یک. جلوگیری از افت سرعت رشد علمی کشور. متأسفانه در چند سال اخیر شاهد کندی سرعت تولید علم هستیم. هر چند اقدامات ساختاری و تشویقی فراوانی انجام گرفته است اما در عمل تحول خاصی رخ نداده است. به هر خواسته رهبر انقلاب این است که این افت باید جبران شود. کاهش سرعت رشد علمی به معنای عقب ماندن از قافله علم و فناوری دنیا و در نتیجه عقب‌ماندگی کشور خواهد بود. دو. ایجاد موج جدید خیزش علمی به هدف تفوق یافتن بر رقیبان و بدخواهان و ارتقاء سطح علم و فناوری انقلاب اسلامی و ایجاد اقتدار و قدرت برای جبهه حق درجلوگیری از ظلم و تجاوز ستمگران به بیگناهان و ملت‌های بی‌دفاعی مثل غزه و لبنان و .... 🔸رهبر معظم انقلاب جهاد خیزش جدید علمی به هدف جبران افت سرعت رشد و تفوق بر رقبا و بدخواهان را مهمترین وظیفه جهادی «نخبگان» و البته «دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی گوناگون علمی دانستند.»
🟣مدیریت‌های بروکراتیک و ناامیدسازی نخبگان 🖊احمدحسین شریفی عضو حقیقی هیأت جذب نخبگان ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔹رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۷/ ۷/ ۱۴۰۱ در دیدار جمعی از نخبگان کشور ضمن توصیه اکید به «مدیران آموزش عالی»، «اساتید دانشگاه»، «فعالان رسانه‌ای»، «صاحبان صنایع»، «شرکت‌های دانش‌بنیان» و به طور کلی «همه مسؤولان و ذی‌نفوذان کشور» مبنی بر این که «فضا را فضای شوق‌انگیزی برای نخبه‌ها قرار بدهند»، در یک جمله مهم فرمودند: «امروز ناامید کردن نخبه‌ها و بی‌آینده نشان دادن نخبه‌ها، به نظر من، بخشی از «جنگ نرم» دشمن است.» 🔻مع الاسف علیرغم طراحی ساختارهای متنوع و تشکیل شعب مختلف «بنیاد نخبگان» در سراسر کشور، و علیرغم تدوین و تصویب آيین‌نامه‌های متنوع و مهمی درخصوص تسهیل جذب نخبگان؛ در عمل، آنگونه که باید کارها سامان نیافته است. بروکراسی حاکم بر مدیریت کشور، آنقدر در هم تنیده و کشنده شده است که علیرغم سفارش و بلکه دستور ولی امر جامعه مبنی بر لزوم تسهیل جذب نخبگان در بخش‌های مختلف کشور، بعد از چند سال هنوز که هنوز است شاهد سردرگمی در این خصوص هستیم. این در حالی است که در یک مدیریت جهادی، مترقی و هوشمند، اساساً نباید این همه کاغذبازی وجود داشته باشد چه رسد به مدیریت نخبگان که اگر کسی اندک شناختی از اخلاق و روان‌شناسی نخبگان داشته باشد می‌داند که مواجهه شدن نخبگان با این کاغذبازی‌های بی‌منطق و غیرعقلانی، به مثابه سمّی مهلک و کشنده برای آنان است. به تعبیر رهبر انقلاب، در مسأله جذب نخبگان: «باید دیوان‌سالاری‌ها حذف شود. ما در زمینه‌های گوناگون کاغذبازی‌ها و دیوان‌سالاری زیاد داریم. این در رابطه با مزاج ظریف نخبگان مهلک است، این کاعذبازی‌ها و پشت در نگه‌داشتن‌ها نخبگان را به کلی از پا می‌اندازد.» 🔸حقیقتاً ریشه بسیاری از مشکلات کشور، از جمله این مشکل، همان نکته‌ای است که رهبر حکیم انقلاب در دیدار اخیر خود با نخبگان (۱۱/ ۷/ ۱۴۰۳) به درستی به آن اشاره کردند: «یک نقصی در کار ما وجود دارد ما طرح و برنامه و سیاست و پیشنهاد در مسائل گوناگون کم نداریم. اونی که کم داریم پیگیری است. اونی که کم داریم دنبال کردن است. رئیس تصمیم می‌گیرد و به معاون دستور می‌دهد و او هم می‌گوید چشم؛ و معاون به مدیر کل دستور می‌دهد و او هم می‌گوید چشم؛ بعد از یک سال، نه رئیس از معاون می‌پرسد «چه شد؟» و نه معاون به مدیر کل می‌گوید «چه شد؟»! لذا کار زمین می‌ماند.»
30.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️خطاب به پزشکیان آمریکا خطایی نکرده. کاخ سفید وظیفه‌اش بود به دشمنش چهل و پنج ساله‌اش دروغ بگوید و خدعه کند. این ما بودیم که بعد از هقتاد سال تجربه کودتا و جنگ و تحریم و برجام پاره شدن، نباید به آمریکا اعتماد می‌کردیم. اما همان‌ها که به امضای کری اعتماد کردند و با اعتمادشان به قول خودشان هزار میلیارد دلار به ایران خسارت زدند یکبار دیگر به «آتش بس» بایدن هم اعتماد کردند تا سیدحسن شهید شود. این لحظه را یادتان باشد. اگر «ماشین مخرب اعتماد» این جماعت با مقاومت مردمی متوقف نشود اینها ایران را تا تجزیه خواهند برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چِک هایی که از جیب آیت الله خامنه پرداخت می‌شود!! برشی از جدال هشتم مهرماه ۱۴۰۳ آیا مقصد بعدی اسرائیل ایران است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎شرکت در خط مقدم عملیات امام خامنه ای در دفاع مقدس 🎙 آقا خاطره حضورشان در جبهه را می‌گویند. 🔹 امام اجازه حضور به جبهه را نمی‌دهند ولی آقا دلیلی می‌آورند و امام می‌پذیرند. 🔸می‌گویند در یک مقطع زمانی چند بار شکست خوردیم. به این نتیجه رسیدم که علت شکست ما در جبهه این است که نیروی بسیجی مومن ما قوت قلب ندارد و آن جور که باید بجنگد نمی‌جنگد. 🔺 آیا نیروی بسیجی مومن امروز، در جهاد تبیین، آن‌طور که باید نمی‌جنگد و ما در جنگ ترکیبی امروز، آن‌طور که باید فعالیت نکرده‌ایم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز جمعه امروز رفراندومی بر سر آینده ایران و امنیت و تمامیتش است و آیت‌الله خامنه‌ای در این نماز جمعه نه رهبر جمهوری اسلامی بلکه رهبر ایران است. معتقدم هرکس دل بسته ایران است، با هر تفکر و عقیده سیاسی، حتی اگر منتقد و مخالف جدی جمهوری اسلامی است، باید در این نماز جمعه شرکت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بارون اومده سید غرق خون اومده بارون اومده حاج قاسم برات مهمون اومده🥺💔 مدیحه سرایی مهدی رسولی در رثای شهید سید حسن نصرالله.
🛑 اسرائیل‌هیوم: آیت‌الله خامنه‌ای امروز با وجود تمامی تهدید ها خودش را در معرض دید ها قرار داد و نشان داد یکی از شجاع ترین رهبران جهان است.
42.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا ایران باید همین الان اقدام نظامی کند؟ 📺 youtu.be/tFkBC_EmDaU
35.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدان جنگ جای باکری، همت و نادر مهدوی است، نه جای ظریف! 📺 youtu.be/f977WvpabGg
44.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیاست «چیگن گیم» اسرائیل با ایـران 📺 youtu.be/AHueYJMIx6o
33.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرصتی کوتاه برای تغییر معادله جنگ
29.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بغض همه ما با این عملیات ترکید! در گفتگو با علی عبدی
34.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا میتوانیم عملیات وعده صادق دو را به یک پیروزی راهبردی تبدیل کنیم؟ در گفتگو با علی عبدی
30.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عملیات وعده صادق دو، مارش پیروزی و یا... در گفتگو با علی عبدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا با این دست فرمان میشود به جنگ اسراییل رفت؟ برشی از جدال اپیزود ۵۶۴ ,دهم مهرماه ۱۴۰۳ 🔹کلیپ کوتاه